און טופ

האון טופ הינו מיצוי צמחים להעצמת התשוקה וההנאה. זהו מוצר משלים לגברא אנרג׳י בטווח המיידי בשל ספיגתו המהירה בגוף. האון טופ מזרז ומעצים את השפעת כמוסות הגברא אנרג׳י.

האון טופ בשילו גברא אנרג׳י נותן פתרון טבעי חזק לתפקוד המיני של הגבר ובכך נותן טיפול טבעי באין אונות (אימפוטנציה)

הוראות שימוש
30 טיפות מהולות בכוס מים או מיץ טבעי פעמים עד שלוש ביום. כל בקבוק מכיל 50 מ"ל ומספיק ל- 14 יום.

ללא תופעות לוואי

אין צורך במרשם רופא ואין דיווח על תופעות לוואי

רכיבים טבעיים

האון טופ מכיל 14 רכיבים טבעיים היוצרים שילוב מנצח

חיי מין משגשגים!

לפורמולה הייחודית של האון טופ ישנם יתרונות רבים שהופכים אותו למבוקש במיוחד בקרב גברים בעולם המעוניינים לשפר את חיי האהבה שלהם ולהנות מחיי מין משגשגים!

מיוצר במפעל בפיקוח  משרד הבריאות הישראלי מס' 4/939 תחת דרישות תקן G.M.P. ו- ISO22000

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי

רכיבי רב און טופ

אחד מצמחי המרפא המפורסמים ביותר בעולם, ואף אחד הנחקרים ביותר. מיוחסות לו מגוון עצום של פעילויות רפואיות המגובות במספר רב מאד של מחקרים, קטנים וגדולים כאחד, המתייחסים לסגולותיו השונות. פעולתו העיקרית היא כאדפטוגן, מחזק מערכת החיסון ומערכת העצבים,ומעורר.

בקשר לתפקוד המיני ניתן לצטט מחקר בו טופלו כ 60 גברים שסבלו מאין-אונות, בעזרת גינסנג קוריאני.
המחקר היה כפול סמיות והנחקרים קבלו כ 1000מג' של ג'ינסנג, 3 פעמים ביום כנגד פלסבו. השיפור היה מובהק והחוקרים הסיקו כי ניתן לשקול טיפול זה כהמלצה לסובלים מאין-אונות. (Andrade et al, (2006
ניסוי כפול סמיות נוסף נערך בקוריאה, על 143 מטופלים שסבלו מאין-אונות. הניסוי נמשך 8 שבועות בהם קבלו המטופלים אותה כמות (1000מג) תמצית גינסנג. היה שיפור מובהק בקרב הנחקרים בתפקודם המיני.(Tae-Hwan Kim et al, 2009).
שנה קודם, ב 2008, נערך סקר השוואתי של כל הספרות המדעית עד לתאריך זה החוקרת את השפעת הטיפול בגינסנג הקוריאני האדום על מצבי אינ-אונות. נמצאו 7 מחקרים כפולי-סמיות העונים על כל הדרישות. אנליזת "מטה", כלומר סכום ההשפעה הכוללת מצביע על פעילות חיובית של הגינסנג לטיפול באינ-אונות. מפאת קוטנם של הקף המחקרים מצביעים המחברים על הצורך בעריכת מחקרים רחבי הקף יותר בעתיד. (Young-Cheoul Lee et al, 2008).

זהו צמח אנדמי של האנדים הגדל בפרו ובוליביה. החלק הפעיל שבו הוא השורש המעובה המשמש רבות ברפואה עממית. נחשב לאדפטוגן, מחזק מערכות הגוף, סטימולנט-מעורר ומשפר ריכוז וזיכרון, ומשפר תפקוד מיני, פוריות וחשק מיני.
קיימים ממצאים מדעיים וניסויים קליניים התומכים בפרסום של צמח זה בקשר לתפקוד המיני-אם כי מספרם קטן והקף הנבדקים אינו גדול:
נעשה ניסוי כפול סמיות אצל 50 גברים בעלי תפקוד מיני לקוי.נצפה שיפור קטן, אבל משמעותי ((Zenico et al, 2009. בניסוי שנערך על שוורים נמצא כי בתגובה על מיצוי מאקה כתוסף מזון נצפה שיפור בכמות הזרע ובאיכותו. ב 2010 נערכה סקירה ספרותית של כל המחקרים המיוחסים לפעילות המינית של מיצוי שורש המאקה . נמצאו 4 מחקרים ראויים מבחינה מדעית. ב 2 מהם –בנשים בגיל הבלות ובגברים מבוגרים בריאים היה שיפור בחשק המיני. ( Shin et al, 2010). בניסוי קליני אחר הראו, כי אחרי 14 ימים של לקיחת מיצוי מאקה, על ידי ספורטאים, היה שיפור ביכולת הפיזית והחשק המיני שלהם. (Stone et al 2009). בניסויים קלינים קטנים נוספים, שנעשו בגברים, דווח כי מיצוי המאקה גרם גם לעליה בכמות הזרע ובאיכותו.( (Gonzales et al 2009.

מחזק ומשפר את המערכת ההורמונלית של יצור הטסטסטרון בגוף האדם. הטריבולוס הוא סוג של צמח מומלץ לכל אחד שרוצה לשפר את רמת הטסטסטרון שלו. הטריבולוס נחשב לצמח היחידי אשר ביכולתו להגביר את רמות ההורמון המין הגברי – טסטוסטרון. כלומר שלצמח פעילות פרו- הורמונאליות טריבולוס טרטסטריס- צמח המשמש לטיפול בבעיות ערמונית, איבר המין ודרכי השתן ברפואה האיורוודית. הצמח מעלה זמנית רמות טסטוסטרון ומחזק ליבידו. יש לקחת את הצמח לסירוגין למטרות סטימולציה מינית. טריבולוס משפר את ייצור הטוסטסטרון. מגביר את רמות הטוסטסטרון בצורה שונה מ-DHEA ו- androstenedione. במקום להיות הורמון מקדים לטסטוסטרון, הוא מוביל לייצור הורמון LH – luteinizing hormone. כשרמות ה- LH עולות, הייצור הטבעי של הטסטוסטרון גם עולה. LH הוא גם הורמון המשפיע על הדחף המיני. לכן אפשר להבין למה טריבולוס היה בשימוש כבר מאות שנים ע”י תרבויות שונות. מי צריך את הטריבולוס טרסטריס: זהו צמח מצוין לגברים ולנשים כאחד, בכדי להעלות את הדחף המיני. ביל פיליפס – עורך Muscle Media כתב: ” Tribulus terrestris יכול להעלות באופן משמעותי את הביצועיים שלכם בחדר שינה”.
הגוארנה הינו צמח ממריץ ומחזק תהליכים מטאבוליים ועצביים בגוף. בדומה להשפעה של אדרנלין ונוראדרנלין על מערכת העצבים הסימפתטית, הגוארנה מגייס את משאבי הגוף על מנת להעלות את יכולת תפקודו המיידי. הצמח ממריץ זרימת דם למערכת העצבים המרכזית, מגביר את אספקת הדם לשרירים, מגביר תפקודי לב – ריאה ומאיץ שחרור סוכר למחזור הדם. יתרה מכך, כדי לייעל את התהליך, הגוארנה מדכא פעילויות אחרות נחוצות פחות, כמו זו של מערכת העיכול: מפחית תיאבון, מדכא את הפרשת החומצה ההידרוכלורית HCL)) בקיבה וכן מפחית את הייצור וההפרשה של מלחי מרה בכבד ושל מיצי לבלב.
שורש הג’ינג’ר משמש מאז ימי קדם, (קודם בסין ובהודו ומשם הגיע לעולם המערבי) כתבלין חריף ומרענן וכצמח מרפא עתיר סגולות. פעילותו הרפואית כוללת מניעת בחילות והקאות, מניעת וריפוי דלקות, מניעת וריפוי סרטן ופעילות אנטיספטית ונוגדת חמצון חזקה. השפעתו החיובית על איכות הזרע וחיוניותו נתמכת במחקרים. ב2009 נערך ניסוי על עכברי מעבדה שקבלו מנה של 100 מ’ג מיצוי ג’ינג’ר ליום במשך 20 יום. התוצאות הראו שבקבוצת הניסוי הייתה עליה משמעותית ברמת הטסטוסטרון בפלסמה, וכן עליה באיכות ובתנועתיות הזרע. (Khaki et al, 2009).

זרעי הצמח, ממשפחת הסוככים, ידועים ברפואה הסינית והוייטנאמית כיעילים לטיפול בתפקוד מיני לקוי ובהורדת לחץ דם. הקנידיום מכיל קומרין, הנקרא אוסטול, , osthole. נעשו מחקרים רבים על יכולתו של חומר זה כמוריד לחץ-דם, כנוגד חמצון וכמשפר זרימת דם, אך לא נעשו מחקרים מודרניים על פעילותו לשיפור התפקוד המיני. פורסם מחקר אחד בשנת 0200 העוסק בארנבות, המראה כי מיצוי החומר גורם להרפיית רקמת השריר של הקורפורה קוורנוזה (השריר של אבר המין). ((Chen et al, 2000.