מניעת שפיכה מוקדמת – שאלות ותשובות

מהי שפיכה מוקדמת? באופן כללי שפיכה מוקדמת הינה סיטואציה בה הגבר אינו שולט באופן מוחלט על רגע שפיכת הזרע וכאשר זה מתרחש כעבור זמן קצר במיוחד לאחר החדירה. שפיכה מוקדמת נחשבת לבעיה כאשר היא חוזרת על עצמה מספר פעמים רב.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

איך לעכב שפיכה

האם שפיכה מוקדמת חד פעמית מעידה על בעיה גדולה יותר?

כאמור בשאלה הקודמת התשובה היא לא. שפיכה מוקדמת חד פעמית עלולה להעיד על התרגשות רבה, עוררות מינית גדולה במיוחד או על חוסר ניסיון בתחום המיני אך אינה נחשבת לבעיה.

האם יש קשר בין גיל הגבר לבין שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת שמתרחשת בגיל הנעורים נחשבת לטבעית, עם זאת ככל שגיל הגבר עולה והניסיון המיני שלו רב יותר כך הוא לרוב שולט טוב יותר בזמני השפיכה. כאשר גבר סובל משפיכה מוקדמת בשנות השלושים עד שישים לחייו באופן רציף יש סיכוי אמיתי לכך שמדובר בבעיה שיש לטפל בה.

מניעת שפיכה מוקדמת – האם ניתן לביצוע?

התשובה היא כן. ניתן להגיע למצב של מניעת שפיכה מוקדמת וישנן מספר דרכים לעשות זאת. גברים רבים חוששים להודות בבעיה ולגשת לטיפול מה שבדרך כלל רק מחמיר את הבעיה וגורם לה להתרחב לאספקטים נוספים בחיי המין שלו ובחייו בכלל. פנייה לאנשי מקצוע עשויה לפתור את הבעיה ולהשיב את חיי המין להיות מלאים ומספקים.

כיצד ניתן לטפל בשפיכה מוקדמת?

כיום יש מספר שיטות לאמן את המוח להאריך את השפיכה, כמו שיטת האל חזור למשל. דרך טובה נוספת היא שימוש בכדורים טבעיים בעלי חומרים מעוררים מינית המסייעים לשמור על זיקפה ארוכה יותר ועל זמן שפיכה ארוך יותר.

האם וויאגרה פותרת את בעית השפיכה המוקדמת?

התשובה היא לא. וויאגרה אינה מתאימה לכל סוגי בעיות המיניות אצל גברים. רבים מן הגברים סובלים ממחלות שאינן מאפשרות להם שימוש בכדורים נוספים ובעיקר לא בוויאגרה הנחשבת למסוכנת יחסית. עבור אלו מוטב ליהנות מן הכדורים הטבעיים המותרים לשימוש כללי ואינם מסוכנים על פי רוב.

האם קונדום אכן מעכב שפיכה או שמא מדובר במיתוס?

לא מדובר במיתוס. שימוש בקונדום אכן מעכב את השפיכה, זאת מכיוון שרמת החיכוך פחותה יותר וכך גם היכולת להגיע לסף גירוי המספיק בכדי להגיע לשפיכה מלאה.

כמו כן, יש פתרון טבעי לשפיכה מוקדמת אשר חברתנו מייצרת, העוזרת לגברים רבים.

קרא עוד על אין אונות (אימפוטנציה) – הסיבות והפיתרונות

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »