השגת זיקפה חזקה באמצעות תזונה נכונה – מאכלים לשיפור הזקפה

איך דגים מסייעים בזרימת הדם ומסייעים ביצירת זיקפה חזקה יותר? איך צמחי מרפא מסייעים לטפל בבעיות זיקפה? ואילו מזונות כדאי לאכול על מנת לשמור על חיי מין תקינים? מאמר מעניין עם טיפים שימושיים והמלצות לשיפור התפקוד המיני.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

בעיות של שפיכה מוקדמת

מאכלים לשיפור הזקפה, איך זה עוזר ?

הקשר בין המזון שאנו אוכלים ובין זיקפה חזקה עובר קודם כל דרך מערכת הלב וכלי הדם: זרימת דם טובה חיונית להשגת זיקפה. לשם כך עלינו לצרוך סוגי מזון המנקים את כלי הדם ובכך מפחיתים את רמת הכולסטרול. אם עד עכשיו לא נהניתם מחיי מין מספקים במיוחד, ייתכן שפשוט לא אכלתם נכון.

תזונה לשיפור זרימת הדם:

דגים: דגי ים ממים עמוקים – סלמון, טונה, מקרל, הרינג, סרדינים וסול מכילים חומצות שומן מסוג אומגה 3 המסייעות לזרימת דם תקינה בכל הגוף ואל איבר המין הגברי בפרט. אצל הנשים, בנוסף, חומצות השומן מאזנות את המערכת ההורמונאלית ומרגיעות את המערכת העצבית. איזון מערכות אלו משמר את התשוקה המינית ואף מגביר אותה.

מזונות נוגדי חמצון: מזונות אלה יעילים בניקוי העורקים ובנטרול הרדיקלים החופשיים הנוצרים בגוף ומשפיעים לרעה על הלב והעורקים. לדוגמא, לפטרוזיליה שנמצאת כמעט בכל מטבח, סגולות ריפוי למחלות לב וכליות. היא מנקה את מערכת הדם ומסייעת לבעיות עיכול. הפטרוזיליה שאתם אוכלים היא כמוסת בריאות אמיתית: בסלט, במרק, בטחינה או בתוך התבשיל.

הדיוקן התזונתי של הפטרוזיליה מורכב ממגוון רחב של ויטמינים, מינרלים, פיטוכימיקלים ושמנים חיוניים ברמה גבוהה. ב-30 גרם פטרוזיליה, המכילים כ-10 קלוריות, מתחבאים: רמה מצוינת של ויטמינים C ו-A וחומצה פולית, מעל 50% מהדרישה היומית של ברזל, מעל 25% מהדרישה היומית של אשלגן, סידן, סיבים תזונתיים, מגנזיום, ויטמין E ומנגן.

בכוס פטרוזיליה, על-פי נתוני משרד החקלאות האמריקני, יש יותר בטא קרוטן (ויטמין A) מאשר בגזר גדול, פי שניים ויטמין C מאשר בתפוז, יותר סידן מאשר בכוס חלב ופי עשרים ברזל מאשר במנת אכילה של כבד. הפטרוזיליה מלאה גם בשמנים חיוניים והם אלו שמקנים לה את רוב הסגולות הרפואיות אמיתיות כמו הורדת לחץ דם, מנקה את כלי דם ומקלה על נפיחות של ורידים. מכילה מרכיבים רבים נוגדי חמצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים בגוף. בעלת יכולת לנטרל נזקי עישון ומזון מעושן. מפחיתה את ההסתברות למחלות הסרטן. מגבירה את פעילות העיכול ותורמת להקלה בבעיות גסטרונומיות. מגבירה את התיאבון. מונעת היווצרות אבנים בכליות ומשתנת.

שוקולד מריר: שוקולד כהה מכיל פלבונואידים שתומכים בזרימת הדם. חשוב לבחור בשוקולד עם אחוז קקאו גבוה ולצרוך במתינות.

מינרלים: מינרלים חיוניים נמצאים בעיקר בשקדים, בקוואקר (שיבולת שועל) ובחומץ תפוחי עץ.

האבץ – מינרל חיוני לתפקוד בלוטת הערמונית ולייצור טסטוסטרון – נמצא בכמויות נאותות בצנון, עלי רוקט, קטניות, שומשום, טחינה וחילבה. מחסור באבץ גורם לבעיות פוריות בגברים ולנשירת שיער אצל נשים.

אוכל בריא אכן יכול לשפר את התפקוד המיני, אך אפשר גם לראות בוסט בתפקוד המיני עם תוסף תזונה ייעודי, את הכמוסות הטבעיות גברא אנרג׳י אפשר להזמין בצורה דיסקרטית ולהנות מחיי מין מספקים.

את הפורמולה מרכיבים 14 רכיבים טבעיים התורמים לחיזוק האון הגברי באופן טבעי ויסודי. לאורך זמן השיפור בא בהדרגה, מחזיר את הביצועים והזקפה שהייתה כך שתוכלו להנות כמו בימים הטובים בספונטניות מלאה.

המלצות תזונה לשיפור תפקוד הפרוסטאטה ולהורדת כולסטרול

 

  • להמעיט באכילת חומצות שומן רוויות, בעיקר בשומן מן החי  – בשר ומוצרי חלב עם אחוזי שומן גבוהים, גבינות שמנות, בשר שמן, איברים פנימיים (כבד, לבבות וכדומה) ומנקניקים. להוסיף לתפריט חומצות שומן חיוניות – דגים המכילים אומגה 3, גרעיני דלעת לא קלויים וזרעי פשתן טחונים – כף ליום ביוגורט או במרק. לבשל בשמן פשתן, קנולה או שמן חמניות.
  • יש להרבות במזונות העשירים בסיבים  כמו פירות וירקות ירוקים – לייצוב רמה הורמונאלית כללית. חשוב מאוד להפחית את רמות הכולסטרול בדם כאשר הן גבוהות מהמותר (המלצות אלה מתאימות גם לדיאטה להורדת הכולסטרול).
  • פעילות גופנית סדירה.

נטילת מגוון רחב של תוספי תזונה ייעודיים תאפשר שמירה על איכות חיים גבוהה, בריאות וחיי מין תקינים גם לאחר גיל 50.

אין לצרוך מאכלים עתירי שומן רווי המעלים את רמת הכולסטרול בדם כגון בשר שמן, איברים פנימיים, מזון מטוגן ומוצרי חלב עם אחוזי שומן גבוהים. רצוי גם לצמצם את צריכת הסוכר והקמח הלבן וכמובן להפחית בסיגריות ובאלכוהול (במיוחד בירה).

הכלל החשוב ביותר הוא הימנעות מג'אנק פוד ובמיוחד מעוגות וממזון מעובד אחר. באלה יש כמויות גדולות של שומן טרנס (כמו במרגרינה) אשר כלל לא מתעכל בגופנו והוא מקור לבעיות רבות. מחקרים שנעשו על עכברים מראים שכשנותנים להם הרבה מחומר זה הם פשוט לא יודעים לצאת ממבוך. אתם ודאי לא זקוקים לזה אם אתם מעוניינים בחיי מין טובים.

בנוסף לשיפור בתזונה

בנוסף לשיפור בתזונה יש מספר הרגלים נוספים שתוכלו לאמץ בשביל זקפה חזקה יותר. כגון :
ביצוע פעילות גופנית באופן תדיר – פעילות גופנים גם כן עוזרת לשיפור בזרימת הדם והן בזרימת הדם לאיבר המין.

שמרו על שינה טובה ואיכותית – מחסור בשינה יכול להשפיע על התפקוד הכללי שלנו במהלך היום ועלול גם לפגוע בזקפה אם לא מקפידים על שנת לילה טובה.

מאכלים לחיזוק האון הגברי יכולים להעלות את החשק המיני מצב הרוח ולשפר מצב של בעיות זקפה וקושי לשמור על זקפה במהלך האקט עצמו. לשפר את חיי המין והאינטימיות בזוגיות. חשוב לזכור שלא צריך להגזים אפשר לאזן ומידי פעם לאכול דברים שהם פחות בריאים אך לשמור על התזונה התקינה רוב הזמן.

אל תתפשרו על חיי המין שלכם בתזונה טובה ופשוטה תוכלו להעצים ולהחזיר לעצמכם את הכח הגברי שאולי אבד עם השנים.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »