שיפור התפקוד המיני – לחיי מין טובים יותר

הרצון לשפר את חיי המין שלנו הוא רצון טבעי. גם זוגות אוהבים הנהנים מסקס נפלא נכנסים כעבור פרק זמן מסוים (המשתנה בין זוג לזוג) לשגרה שיכולה, אם להתבטא בעדינות, קצת לשעמם.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Happy couple

ובכן, אין ספק שהחיים אינם קו ישר ולינארי וכמו בכל תחום אחר גם באהבה יש עליות ומורדות אך אם קיים הרצון לשנות ולשפר, לשדרג ולתבל את חיי המין שלכם הרי שהאפשרות לרענן את האווירה ולהצית את האש מחדש בהחלט קיימת.

על דימוי עצמי וחיי מין טובים יותר

שיפור התפקוד המיני נוגע לא פעם לשיפור הדימוי העצמי. לא מעט נשים וגברים סובלים מדימוי עצמי נמוך הגורם להם לחוסר בטחון עצמי ולפגיעה באיכות חיי המין. הדימוי הנמוך יכול לנבוע מאי שביעות רצון לגבי המראה החיצוני או מהיעדר כריזמה, מתקופה של אבטלה או ממצב כלכלי בעייתי ועוד.

פנו זמן לאהבה העצה שלנו היא להפריד בין חדר המיטות וההנאה הפיזית והנפשית הצפויה שם לבין הקשיים שטומנת לנו השגרה. ככל שהדימוי העצמי שלכם כמאהבים ומאהבות יעלה (זכרו במיטה אין הבדל בין אדם עשיר או עני, מנכ"ל או מובטל) כך גם ההנאה מיחסי מין מלאים ומספקים.

איך לשפר את חיי המין

פנו זמן לאהבה ולחיי הזוגיות

אין ספק שאתם רוצים להביא שיפור התפקוד המיני שלכם אבל אתם עייפים, מותשים, רצוצים ואין לכם כוח לנשום שלא לדבר על לעשות סקס. זה ברור, הילדים, העבודה, הבית, כל אלו אינם מרפים

קבעו להתחיל בוקר אחד בחודש מאוחר יותר והפכו את השעתיים שגנבתם לשעתיים של אהבה נטו. שלחו את הילדים לסבא וסבתא ביום שישי ואל תתפתו לסידורים אלא הישארו בבית. פעמיים בשנה (אולי שלוש?)

צאו לנופש, בלי ילדים ובלי תוספות אחרות, רק אתם, לבד, אפילו במלון בעיר (קרוב לבית על כל צרה שלא תבוא), והעיקר, פנו זמן לאהבה. גיוון ומשחק ואתם מרגישים כמו עכברים במבוך. עצרו! החיים קצרים וחייבים לפנות קצת זמן לאהבה.

שילוב של משחקים בחיי המין מביא לשיפור משמעותי, זאת יודע כל חובב אקשן המבקש לאתגר את הפרטנר או הפרטנרית שלו.

לטיפים לתיבול חיי המין לחץ

אין ספק שמדובר בטיפ המיועד לחובבי אתגר אך הבטחה שלנו, לא תאמינו איזה שיפור בתפקוד המיני צפוי לכם בעקבות האדרנלין שבחוויה. לו ברעיונות קטנים ותנו לדמיון לסחוף אתכם למערבולת של תשוקה. משחקי תפקידים, קופוני סקס, אביזרים מעניינים, הלבשה תחתונה מעניינת ועוד.

הטבע מספק לנו פתרונות יעילים עבור אינסוף מצבים, למעשה הרפואה אלטרנטיבית כולה מבוססת על כוחו המופלא של הטבע המעניק לנו בני האדם את סגולותיהם של הצמחים, הצמחים העשבים והפרחים הצומחים בו. בעזרת הטבע המבקשים לעצמם שיפור בתפקוד המיני יכולים להשתמש בכמוסות טבעיות לחלוטין המיועדות להביא לעלייה משמעותית בחשק המיני, לחיזוקה של הזקפה הגברית ואף לסיוע במקרים של כשלים שונים בתפקוד.

הקסם הזה מתרחש באמצעות אותם חומרים פעילים הקיימים בצמחי המרפא. חומרים אלו מתפרקים בעזרת תהליכים שונים המתקיימים במעבדות המחקר.כאשר הם מוחדרים לגוף הם פועלים ומשפיעים על המתרחש בגופנו.

בדיוק כשם שהחומרים הפעילים בצמח האלוורה מביאים להקלה ורגיעה במקרה של גירוד וכוויה כך גם צמחי מרפא ועשבי מרפא שונים פועלים על החשק המיני, הזקפה ועוד.

כאשר יש חוסר חשק מיני אצל גברים פתרון קל ונוח העוזר כבר שנים רבות לגברים רבים, הפתרון שלנו הוא  שימוש במוצרים טבעיים אשר מעודדת ומשפרת את התפקוד המיני מהיסוד.

המוצרים שלנו מיוצרים בפיקוח על ידי משרד הבריאות ומיועדים לעזור לכם להנות יותר לאורך זמן מ- חיי מין משגשגים, ללא תופעות לוואי, תוך עמידה בתקנים מחמחירים של האיחוד האירופי (GMP) והאמריקני (FDA) כדי להביא לכם את המוצר הכי איכותי ואפקטיבי שיש.

שיפור יחסי המין בין בני הזוג ושל הגבר בפרט

שיפור תפקוד מיני של הגבר אוטומטית ישפר את חיי המין של בת הזוג גם כן. יחסי מין הם חשובים מאוד למערכת הזוגית וכדי להעצים אותם אתם יכולים לדאוג לשיפור התפקוד המיני של הגבר וכך שני הצדדים יהנו יותר ביחסי המין וההדינמיקה בזוגיות תפרח כתוצאה נלוות.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »