תחליף ויאגרה טבעית לשיפור התפקוד המיני

במקור, פותחה ויאגרה לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי, ולמעשה, תופעת הזקפה המוגברת הייתה אחת מתופעות הלוואי המשמחות של התרופה. הויאגרה אמנם מספקת פתרון רגעי נהדר, אך חשוב לדעת שישנם פתרונות אחרים

זמן קריאה : 6 דקות

שיתוף :

ויאגרה טבעית

ויאגרה היא כנראה התרופה הנפוצה ביותר בעולם לשיפור התפקוד המיני, אך חשוב לדעת שישנם חסרונות בנטילת ויאגרה :

תופעות לוואי כגון כאב ראש והסמקה סחרחורת, פריחה, הפרעות במערכת העיכול, בחילה, שלשול, גודש או דימום מהאף, טשטוש והפרעות בראייה, גלי חום, תחושה פתאומית של חום בחלק הגוף העליון. התנגשות עם תרופות אחרות ואלכוהל כיוון שהויאגרה הינה תרופה כימית היא יכול להתנגש עם תרופות אחרות ועדיף להתייעץ עם הרופא על השימוש יחד עם תרופות אחרות, בנוסף צריכת אלכוהול מורידה את יעילות הוויאגרה. ומומלץ לא לשלב ביניהם. תכנון יחסי המין כדי להנות מאפקט הויאגרה בזמן היחסים צריך לטיול את הויאגרה כ-חצי שעה לפניי קיום יחסי מין.

ויאגרה ללא מרשם 

נטילת ויאגרה ללא מרשם וללא התייעצות רופא יכולה לפגוע בבחיי המין ואף לגרום לנזקים בבריאות. יש להימנע מכך ולפנות לייעוץ רפואי טרם נטילת התרופה. בנוסף אפשרות נוספת היא כמובן הויאגרה הטבעית אשר לא מצריכה מרשם רופא ולא מסכנת את הבריאות כלל. 

גברא אנרג׳י - תחליף ויאגרה טבעי - 180 כמוסות

ויאגרה טבעית ללא תופעת לוואי בדיסקרטיות מוחלטת. 

תחליף ויאגרה טבעי לשיפור האון הגברי ולכח הגברא, מעלה את החשק המיני ומחזק את הזקפה לאורך זמן. 

גברא

הויאגרה הטבעית

״הויאגרה הטבעית״ אמנם פחות נפוצה מהויאגרה שרופאים בדרך כלל ממליצים עליה אך אפקטיבית לא פחות עם יתרונות נוספים אשר גברים רבים לא מכירים…

בויאגרה טבעית ישנם רכיבים טבעיים שיש להם סגולות לטיפול בבעיות בתפקוד המיני כמו אין אונות ואימפוטנציה, כמו כן מחזקת את האון הגברי כדי שתוכלו להנות מחיי מין טובים יותר.

גברא אנרג׳י פועל כ-תחליף ויאגרה טבעית ועשוי מחומרים טבעיים בלבד, כך שאין כל סיכון להתנגשות עם תרופות אחרות, תופעות לוואי שליליות או כל נזק לבריאות.

הפורמולה שפותחה ע״י מומחים ומתבססת על מחקרים חדשניים בתחום פועלת בכמה מישורים ומחזקת את כח הגברא לטווח הארוך המיוצרת תוך עמידה בתקנים מחמירים.

בנוסף לכך הויאגרה הטבעית מצטברת בגוף ככה שאין צורך בתכנון האינטימיות שלכם מראש ואפשר בספונטניות להיכנס מתחת לסדינים 🙂

הויאגרה הטבעית (מורכבת מ14 מרכיבים טבעיים) בשונה מהויאגרה הרגילה מצטברת בגוף ויעילה לאורך זמן גם אחריי סיום הנטילה, ונותנת סגולות המעצימות את האקט המיני :

  • מחזק את הזקפה
  • מעלה את האנרגיה המינית ואת הערנות הכללית
  • מעכב שפיכה מוקדמת
  • מגביר את החשק המיני
  • קיום יחסי המין בספונטניות
  • מחזק את תחושת הגבריות
  • משפר איכות וכמות זרע
  • משפר את זרימת הדם אל איבר המין
  • מעלה רמת טוטסטרון

בנוסף ליתרונות של הויאגרה הטבעית לשיפור התפקוד מיני, ישנם סגולות נוספות אשר תורמות לבריאות כגון אנרגיה במהלך היום, מעורר ומשפר ריכוז וזיכרון, תורם לאיזון לחץ דם גבוהה ונוגד סטרס.

לעמוד הואיגרה הטבעית >>

ויאגרה טבעית אפשר להזמין ללא מרשם רופא והיא לא מזיקה לבריאות בשום צורה, אם אתם מעוניינים להחזיר את התשוקה למיטה ואת הניצוץ לחיי המין שלכם, הויאגרה הטבעית נותנת פתרון ארוך טווח מבלי לפגוע בבריאות.

 

הגברת חשק מיני

 

אנחנו מאמינים שזכותו של כל גבר להנות מ-חיי מין מעולים ועוצמתיים עם הפרטנר/ית שלו.

הויאגרה הטבעית פועלת בכלל המישורים ונותנת מענה מקיף לתפקוד של הגבר מבלי לצאת מהבית. לעומת הויאגרה אשר כולנו מכירים, שיוצרת תלות בשימוש שלה ואחריי שימוש מרובה השפעתה יורדת

גברא אנרג’י מכיל 14 רכיבים טבעיים היוצרים שילוב מנצח והופכות את התכשיר לויאגרה טבעית מאוזנת וחזקה במיוחד, הסינרגיה של המרכיבים פועלים בכמה מישורים ומשום כך נותנים תוצאה חזקה יותר מאשר כל מרכיב בנפרד, לכן יעילותם יחד כתערובת אף גבוהה יותר.

האריזה מכילה 180 כמוסות המספיקות ל-3 חודשים, כלומר לוקחים 2 כמוסות כל בוקר על קיבה ריקה.

מבלי ״לתכנן״ את חיי המין – תשכחו מהכדור של האקט שלפניי

הפורמולה נצברת בגוף בהדרגה, ניתן לראות שיפור כ- שבועיים שלושה מתחילת השימוש בממוצע השיפור מתגבר עם הזמן ומשפיע לאורך כל היום כך שאפשר להנות מיחסי מין ספונטנים ושיפור מעולה של זרימת דם לאיבר המין. שמחזקת את הזקפה לאורך זמן.

הפורמולה מתחילה להשפיע ? מעולה, ממשיכים לקחת את הכמוסות ללא הפסקה כל יום, לאחר 3 חודשים ( כשנגמרת האריזה ) השיפור נשמר בגוף לעוד מספר חודשים. לאחר סיום האריזה עושים הפסקה ומקשיבים לגוף, כאשר יהיה החלשות אפשר להזמין עוד פעם במחיר ללקוחות ותיקים.

רוב הלקוחות שלנו מזמינים פעם או פעמיים בשנה, כל אחד לפי גופו וצרכיו. ( יש גם גברים שהשיפור מחזיק להם יותר ויש כאלה שמעדיפים לקחת ברצף כי זה עובד להם מצויין ) זה מאוד אינדיבידואלי.

ההשפעה של כמוסות הויאגרה הטבעית

כל אדם שונה אחד מהשני ומגיב שונה לכל דבר, תסכימו איתי שגם תרופות מרשם שמקבלים מהרופא לא משפיעות אותו דבר על כל אדם בדיוק, וכך גם בויאגרה. בויאגרה הטבעית ההשפעה רוב הגברים משפיע עליהם סבבה אך יש יוצאי דופן שצריכים מינון שונה או תוספת תמצית.

לכן יש לנו שירות מעולה לאחר קנייה בעל ניסיון של 26 שנה בתחום שיעזור לך להגיע למטרה, אם לאחר 3 שבועות מתחילת נטילת הכמוסות אתה לא רואה את השיפור הרצוי השירות יעזור לך להגביר את ההשפעה, בנוסף לכל שאלה אתה מוזמן לפנות אלינו בטלפון או להשאיר לנו פרטים כאן למטה ונשמח לחזור אלייך.

*השירות הוא ללא עלות ואין צורך להוסיף שקל מעל למה ששילמתם ברכישת המוצר*

כל השירות והמענה של החברה הוא דיסרטי לחלוטין

אנחנו כאן כדי לשמור על הדיסקרטיות שלך, המשלוחים שלנו נעשים על ידי חברת שליחויות חיצונית ובכל השליח לא יודע איזה מוצר הוא מעביר ללקוח, בחיוב האשראי רשום שם החברה בלבד (טבע דיירקט), המעטפה של המוצר אטומה לגמרי אי אפשר לראות את תכולתה, על המעטפה רשום רק שם החברה ופרטי הלקוח. כך שאין מה לדאוג.

גברים רבים אינם מרוצים מחיי המין אך בדרך כלל מתביישים לפנות לטיפול בבעיות, מרביתנו חווים את זה, ירידה בחשק המיני, דעיכת ה״אש״ במערכת היחסים ובמיטה. הבעיה היא ההדחקה עד שנהיה שמאוחר מדיי.

יחסי מין הם חלק חשוב בחיינו, ויכולים להשפיע לנו על החיים בצורה משמעותית. לדוגמא כאשר גבר סובל מתפקוד מיני לקוי יכול לחוות תסכול ודיכאון כיוון שגם לא מצליח לענג את בת זוגתו וגם היא חווה את אותה הרגשה. לעומת זאת גבר שיחסי המין שלו מספקים, התפקוד תקין והוא יכול לענג את הפרטנרית הכל הרבה יותר מעולה, התשוקה בוערת במערכת היחסים גם מחוץ למיטה, תחושת הגבריות והדימוי העצמי של הגבר בשמיים, האושר בזוגיות עולה והכל פחות מתוח.

תחליף טבעי לויאגרה להגברת האון הגברי 

גברא אנרג׳י מבטיח מוצר טבעי ב- 100% ללא תופעות לוואי בעל כל האישורים, תעודת כשרות והמרכיבים הכי איכותיים שמגיעים מכל קצוות העולם. מיוצרים במפעל בצפון המאושר על ידי משרד הבריאות, תקן ה GMP האירופי וה-FDA האמריקני.

הכמוסות הטבעיות הללו עוזרות לעשרות אלפיי גברים במשך 26 שנה להנות מחיי מין טובים יותר מספקים יותר, מהנים יותר ומשפרים בכך את איכות החיים של השני בני הזוג.

לעמוד הואיגרה הטבעית >>

ויאגרה טבעית לשיפור מצב של אימפוטנציה (אין אונות)

קודם כל מה זה בכלל אין אונות? אין אונות (אימפוטנציה) הם מצבים בהם יש קושי להגיע לזקפה או לשמור על הזקפה לאורך זמן, כלומר זקפה חלשה. מצב זה יכול לתסכל מאוד אך אל דאגה יש פתרון טבעי ללא תופעות לוואי שמצריך בסך הכל נטילת שתי כמוסות כל בוקר שעה לפני האוכל.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה עכישו אני אצטרך לקחת כל יום כמוסות עד לסוף שארית חיי ? אז לא, ממש לא.

הכמוסות של גברא אנרג׳י מצטברות בגוף ומשפיעות לכל אורך התהליך, בנוסף לכך גם אחריי סיום האריזה, השיפור נשמר למספר חודשים נוספים ומשפיע גם כן. יש כאלו שזה פותר להם את הבעיה אפילו ליותר משנתיים.

טבע דיירקט – סקירה על המרכיבים

האחראית על הייצור של הויאגרה הטבעית הינה טבע דיירקט, חברה ישראלית בעלת ניסיון של 26 שנה בעולם התוספי תזונה, לאורך כל השנים החברה פיתחה את הפורמולה על פי מחקרים ומומחים לצמחי מרפא בארץ ובעולם.

חוקרת בינלאומית לצמחי מרפא 55 שנה בתחומה, פרופ׳ זהרה יניב חקרה את צמחי המרפא אשר נמצאים בפורמולה של גברא אנרג׳י ומצאה שהצמחים תורמים לאון הגברי ולשיפור התפקוד מיני של הגבר : ״אין ספק כי לפעילותם ויעילותם של המרכיבים בכמוסות גברא קיימת הוכחות המבוססות על מחקרים מבוקרים וניסויים קליניים בספרות המדעית כמשפרים תפקוד מיני, חשק, אנרגיה, זקפה והאון הגברי״

״לא נצפו במחקרים תופעות לוואי לא הוכללו סייגים לשילובם של מרכיבים אלו עם רכיבים אחרים, ניתן להסיק מכאן שבטיחותם של המרכיבים הנ״ל לא משתנה גם כאשר הם משולבים כתערובת״

התקשר כבר עכשיו

 למרכז ההזמנות ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי