חיזוק כוח הגברא באופן טבעי

אם גם אתה מרגיש ירידה בחשק המיני וביכולת להשיג זקפה, הרי שאתה לא לבד. נתונים מעידים כי יותר ממחצית מהגברים עד העשור החמישי בחייהם יסבלו מבעיה זו, ובעשורים הבאים הנתונים רק ממשיכים לעלות. יחד עם זאת, אין בכך לומר שלא קיימים פתרונות לשיפור המצב, כולל חיזוק כוח הגברא באופן טבעי. בשורות הבאות נבחן את הנושא ממספר זוויות.

זמן קריאה : 4 דקות

שיתוף :

שיפור כוח הגברא, פתרון טבעי לבעיית הגבריות

שיפור כוח הגברא

בעיות בתפקוד המיני יכולות להיות מתסכלות אך זהו לא סוף הסיפור לפעמים האש והתשוקה יורדים במהלך השנים בין בני הזוג וזה טבעי לגמריי, יש לכך השפעה ישירה על החשק המיני ועל התפקוד המיני של הגבר.

השורה התחתונה היא שאפשר להחזיר את הגלגל לאחור ולחזור לתפקד מעולה כמו פעם בימי הנעורים עם פתרון טבעי ללא תופעות לוואי!!

כמה מילים בתור התחלה

המונח "כוח גברא" מצוי בשימוש לאורך דורות רבים וכבר הרמב"ם, שהיה בין היתר רופא ידוע, השתמש במונח זה ואף התווה לו פתרונות טבעיים.

באופן כללי מדובר במונח המתייחס ליכולת לבצע פעולות פיזיות מסוגים שונים, אולם במובן הבריאותי הכוונה היא לתפקוד המיני של הגבר.

ליתר דיוק, מדובר במידת החשק המיני של הגבר, ביכולת שלו להשיג ולשמור על זקפה חזקה, ובמאפיינים כמו גמירה מהירה המשפיעים על היכולת ליהנות בעצמו ועם זוגתו בחדר המיטות.

מטבע הדברים, כאשר יש ירידה בכוח הגברא הדבר משפיע על מצב הרוח, על הביטחון והדימוי העצמי, ומכאן מתווספת השפעה לשלילה שמובילה לעוד ירידה בכוח הגברא. במילים אחרות, מדובר במעגל פיזי – פסיכולוגי שחשוב וניתן לשבור אותו.

 

פתרונות טבעיים לשיפור כח הגברא

לאורך ההיסטוריה התגלו בתרבויות השונות שלל פתרונות (אפקטיביים יותר ופחות) לשיפור כוח הגברא. על מנת להבינם יש להתייחס לשני האספקטים שתוארו לעיל, הפיזי והפסיכולוגי.

מבחינה פיזית, הביטוי הבולט ביותר של ירידה בכוח גברא הוא ירידה באספקת הדם אל הפין, ולכן הפתרונות יהיו מזונות, תוספים ומוצרים טבעיים המכוונים לשיפור זרימת דם באזור. אליהם מצטרפים היבטים טבעיים נוספים כגון הקפדה על פעילות גופנית, הימנעות ממזון המעלה את רמת הכולסטרול וסותם את כלי הדם, הימנעות מעישון ומשתיית אלכוהול מופרזת, ועוד.

נסו לשלב ערבים רומנטים או בילויים שלכם בלבד, ללא הסחות דעת וללא אנשים נוספים. בלו זמן יחד כדי להתרחק קצת מה״טירוף״ בעולם ולהדק את הקשר, כך גם התשוקה תתחזק והכח הגברי גם כן כתוצאה מכך.

מהפן הפסיכולוגי הכוונה היא קודם כל להפחתה של סטרס, כלומר מתחים ולחצים מתמשכים שהינם נפוצים מאוד בעידן שלנו. אין ספק כי המתח מקשה על התפקוד המיני, ועל התפקוד בכלל, ולכן פתרונות טבעיים כוללים אמצעי רגיעה פשוטים כמו מציאת פסקי זמן במהלך היום, חשיבה חיובית ובכלל "לקחת את החיים קצת יותר בקלות".

בנוסף, חשוב שתשים לב אם אתה מגיע למיטה עם ציפיות גבוהות מעצמך, דבר המוביל לא פעם לחרדת ביצוע וללחץ המקשים על השגת זקפה ושמירה עליה לאורך זמן, מה שמן הסתם נוטה להתגבר כאשר ישנה ירידה בכוח הגברא לאורך תקופה.

מספר דוגמאות לפתרונות טבעיים

חיזוק כוח הגברא באופן טבעי, כולל גמירה מהירה, זקפה חלשה, חשק מיני נמוך וכדומה – ניתן להשיג באמצעות מזונות, תוספים, צמחי מרפא ומוצרים שונים, ביחד עם שמירה על אורח חיים בריא ורגוע ככל הניתן.

על מנת לסבר את האוזן לגבי מקורות מינראליים וצמחיים שיכולים לסייע, נביא כדוגמא את צמח הגוארנה שהינו בעל השפעה ממריצה על מערכת העצבים והמטבוליזם, לרבות המרצה של זרימת הדם לשרירים והגברת פעילות הלב. פעילות זו המתרחשת באופן מהיר וחזק, לצד הקטנת תהליכים בלתי נחוצים בגוף, מובילה להגברת זרימת הדם לאיבר המין.

דוגמא נוספת היא ג'ינקו בילובה, הפועל לקליטה של חמצן וגלוקוז ולשיפור זרימת הדם הכללי ובפרט לאיבר המין. כך משתפר תפקודה של מערכת העצבים, רמת הריכוז והערנות עולה, משתפרת זרימת הדם בכלי הדם ההיקפים, וכל אלו עומדים מאחורי השימוש הנפוץ בצמח זה בטיפול בבעיות אין אונות וזקפה.

תכשירים טבעיים המכילים מרכיבים חיוניים

הפתרון הטבעי לחיזוק כוח גברא טבעי (ללא תופעות לוואי), שעובד כבר למעלה מ-26 שנה ומצליח לשפר את חיי המין של הגברים בעולם.

אלו היו רק שתי דוגמאות מיני רבות אחרות לצמחים המסוגלים לשפר מהותית את כוח הגברא. אנו ממליצים כמובן על אחד המוצרים שלנו, המורכבים למעשה ממגוון צמחים, מינראלים וחומרים הידועים בהשפעתם המיטיבה. כך למשל, טבליות גברא אנרג'י שלנו מכילות ג'ינקו בילובה וגוארנה (כפי שפורט לעיל), וכן תמצית דקל ננסי, אבץ, ויטמין B5, מאקה, ג'ינסנג קוריאני, ויטיניה משכרת, טירוזין, ארגינין ועוד.

לכל אחד ממרכיבים אלו יש השפעה ייחודית וחיובית על מערכות המשחקות תפקיד חשוב בכוח הגברא, מה שמעניק פתרון טבעי במקום להתבסס על נטילה של תרופות קונבנציונאליות.

להגיע לזקפה באמצעות תוסף תזונה

גברא אנרג׳י הינו תוסף תזונה טבעי לשיפור התפקוד מיני בעת קיום יחסי מין, המורכב מ-14 רכיבים טבעיים המצברים בגוף, ההשפעה גדלה עם הזמן ונשמרת לכל היום כך שתוכלו להיות ספונטנים ברגעים האינטימים ביותר שלכם. הפורמולה עוזרת לשיפור כללי של התפקוד המיני של הגבר מהשורש ולאורך זמן (כח גברא טבעי).

המוצר מיוצר בפיקוח משרד הבריאות תוך עמידה בתנאים מחמירים של ה-GMP האירופי, ה-FDA האמריקאי ורק מצמחי המרפא ברמה הכי גבוהה בעולם כך שתוכלו להנות מהמוצר ללא חשש.

בנוסף לכך המוצר טבעי וללא תופעות לוואי, ולכן השיפור נשמר גם לאחר השימוש למספר חודשים נוספים לפעמים עד שנה. כבר 26 שנה שטבע דיירקט פולת למען גברים רבים כדי שיהנו יותר מחיי המין שלהם, בעיכבות הניסיון הרב יש לנו שירות מעולה לאחר קנייה שעוזר בכל שאלה או בעיה ויעשה את המירב כדי שתהנו מהמוצר.

קראו עוד על מאכלים המשפרים את האון הגברי

למי זה מתאים ?

לכל מי שרוצה לשפר את חיי המין בטבעיות ללא כל נזק לבריאות וללא תופעות לוואי, בנוסף המוצר עוזר לגברים הסובלים מאימפוטנציה (אין אונות), זקפה חלשה או בעיות זקפה, ירידה בחשק המיני או סתם רוצה להחזיר את התפקוד המיני שלו לימי הנעורים.

המוצר הינו תחליף ויאגרה טבעי והוא משווק ישירות ללקוח במשלוח בדואר רשום או שליח מהיר ודיסקרטי עד הבית.

וכל השירות ניתן בדיסקרטיות מלאה

להזמה דיסקרטית של גברא לחץ כאן >>

התקשר כבר עכשיו ותוך זמן קצר תהנה משיפור בביצועים ובתפקוד המיני שלך. ענג את בת זוגך יותר בזמן קיום היחסים ותחזיר את התשוקה והאינטימיות לאהבה שלכם. 1-700-50-50-90

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg