מדיניות החזרת מוצרים

תוספי תזונה

מוצרי "גברא" הינם תוספי תזונה המיוצרים בישראל במעבדות צמחי מרפא תחת רישיון יצרן מספר 4/939 מטעם משרד הבריאות ובתנאי ייצור GMP.  אם הנך אלרגי או רגיש לאחד הרכיבים אין לצרוך אותם.

בקשה לביטול עסקה: כל בקשה לביטול חייבת להתקבל ע"י החברה תוך 14 יום מיום קבלת המשלוח, ניתן להודיע על ביטול בטלפון מספר 03-6286060, או במייל שכתובתו gavrapro1@gmail.com.

החזר מוצרים: במידה והלקוח ביטל עסקה עליו להחזיר את המוצר בחזרה לחברה תוך 14 ימים מרגע שהמוצר התקבל אצל הלקוח. במידה ולא יגיע המוצר תוך פרק הזמן המוקצב לא יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי.

מדיניות החזרים:

זכות הביטול וההחזר הכספי היא בהתאם לחוק הגנת הצרכן ולהוראות משרד הבריאות . חוק החזר מוצרים אינו חל על מוצרים הניתנים להעתקה ואו שכפול  (מרגע שאריזתם נפתחה) כגון חוברות הדרכה ועל מוצרים פסידים כגון חטיפים ותוספי תזונה ולא ניתן להחזירם. על אף האמור לעיל, במידה והלקוח ביטל את הזמנתו לפני שקיבל אותה לחזקתו יוכל לקבל החזר כספי מלא בניכוי 5% או 100 ש"ח (הנמוך ביניהם), דמי המשלוח לא יוחזרו מרגע שהמוצר נשלח ע"י החברה ללקוח. מתשלומים שנעשו בכרטיס אשראי ינוכו גם דמי הסליקה. יתכנו מקרים שבהם תעניק החברה החזר כספי גם על תוספי תזונה על אף שאינה מחויבת לכך על פי חוק, אך זאת אך ורק בתנאי שהקופסה לא נפתחה. לא יינתנו החזרים מרגע שהקופסה נפתחה.

הסכמה לתנאי העסקה: פתיחת הקופסה מהווה הסכמה מבחינתך לכל תנאי העסקה ולכל התנאים המופיעים בתקנון זה. חוקי החזר מוצרים יגברו על תנאי ההחזר של החברה.

ברירת דין וסמכות שיפוט

מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מן השימוש באתר לרבות במוצרים המשווקים תחתיו הינו אך ורק בבתי המשפט המוסמכים באזור תל-אביב ועל השימוש באתר יחולו באופן בלעדי דיני מדינת ישראל.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg