איך טיפול בשפיכה מוקדמת יכול להשפיע עליכם?

קיימים מספר אמצעים המאפשרים לשפר שפיכה מוקדמת ואף אימפוטנציה (אין אונות) שלעיתים נלווית לה. במאמר הבא נראה כיצד טיפול בשפיכה מוקדמת עשוי להשפיע על החיים.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Banana as a symbol of male penis in hand on a yellow background hidden by censorship. Sexual masturbation and orgasm, impotence problem. Self-pleasure concept.

שפיכה מוקדמת היא תופעה מוכרת מאוד, המתבטאת בגמירה מהירה שאינה מאפשרת הנאה מיחסי מין באופן שלם ומספק. מובן שהדבר משפיע על התחושה, הסיפוק, הזמן אחד עם השנייה במיטה, ואף יש לכך השלכות שמעבר לחדר המיטות – כלומר ליחסים בכלל, וכן לדימוי והביטחון העצמי. מצד שני, קיימים מספר אמצעים המאפשרים לשפר שפיכה מוקדמת ואף אימפוטנציה (אין אונות) שלעיתים נלווית לה. בשורות הבאות נראה כיצד טיפול בשפיכה מוקדמת עשוי להשפיע על החיים.

טיפולים שונים – השפעות שונות

מטבע הדברים, כל גבר מגיב שונה לטיפולים והאמצעים השונים שיכולים לשפר את המצב, וההשפעות גם משתנות לפי ההתערבויות השונות. אם נתחיל עם הרפואה הקונבנציונאלית, התרופתית, נראה כי מה שהיא מציעה כיום הוא בעיקר תרופות נוגדות דיכאון וחרדה, שלפי מחקרים יכולות לתרום "על הדרך" גם לשפיכה מהירה. אז כן, במידה והתרופה מועילה יכול להיות שיפור במצב. מצד שני, חשוב להבין שמדובר בתרופות חזקות המשפיעות על קשת רחבה של מישורי החיים. הן משפיעות על מצב הרוח, על התיאבון והגזרה, על תחושת הרווחה הכללית, ויכולות להיות להן תופעות לוואי כגון כאבי ראש, התמכרות וכדומה. לפיכך, נראה כי תרופות אלו יכולות להועיל למצבים של דיכאון וחרדה, אך זהו מהלך מרחיק לכת למי שאינו סובל ממצוקה נפשית משמעותית, ורק רוצה לטפל בשפיכה מוקדמת.

לעומת זאת, אם נעבור אל הטיפולים הטבעיים, נראה כי כאן תופעות הלוואי מעטות מאוד על בלתי קיימות. יש בשוק כמה וכמה תכשירים שיכולים להועיל לבעיות זקפה וגם לשפיכה מהירה, כאשר כל אחד מהם מציג איכויות שונות, וחשוב מאוד לבדוק ממה הוא מורכב והאם מרכיביו נבדקו במחקר מדעי. אנו ממליצים כמובן על גברא אקסטרא שלנו, המכיל ארבעה עשר רכיבים טבעיים שהשילוב ביניהם תורם לזקפה יציבה ומלאה, להארכה של זמן המשקל, ובכלל לשיפור הביצועים במיטה. נטילתו אינה מלווה בהתמכרות או בתופעות לוואי מדווחות, והוא אינו מצריך מרשם רופא.

מבחינת ההשפעה, התכשיר בהחלט יכול להעצים את הסיפוק מיחסי המין, ומכאן להגברת התדירות שלהם. ניתן גם לשלבו עם תמצית צמחים לבליעה מהירה, רב און פורטה, המגבירה את התשובה וההנאה ומהווה השלמה טובה לגברא אקסטרא בזכות ספיגתה המהירה בגוף. גברים שהתכשירים האלו מועילים להם עשויים להיות מושפעים במספר רמות. כלומר, בזכות שיפור ההנאה והביצועים במיטה, הביטחון העצמי עולה וניתן ליצור קשרים עם נשים ביתר נינוחות, או לחילופין היחסים עם בת הזוג נעשים נינוחים וטובים יותר. זאת, לצד השפעת הביטחון העצמי הגובר על הדימוי הגברי, שיכול להתבטא במישורים רבים של החיים.

אמצעים נוספים לטיפול בשפיכה מוקדמת והשפעתם

לצד הטיפולים המוזכרים לעיל, ישנם עוד שורה של אמצעים והתערבויות שלכל אחד מהם השפעה משלו. למשל, אחד ההמלצות הגורפות היא לשוחח עם בת הזוג על הקושי שמעוררות השפיכה המהירה, ולהבין ביחד מה הייתם רוצים שיקרה בחדר המיטות, מה יכול לענג אותה ולהביא לסיפוק המיטבי מבחינתה. לעיתים קרובות, שיחות כאלו לא רק משפרות את מה שקורה במיטה, אלא מיטיבות עם היחסים בכלל, מפני שהן פותחות ערוץ כנה ואינטימי.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »