חולי סוכרת ואין אונות

אין אונות מוגדרת כחוסר יכולת להשיג או לשמור על זיקפה מספקת המאפשרת קיום יחסי מין תקינים והיא הופכת שכיחה יותר בגיל מבוגר.

סוכרת היא הסיבה השכיחה ביותר להפרעות בזיקפה הן בשל פגיעה עצבית והן בשל פגיעה בזרימת הדם לפין.

אין אונות כתוצאה מפגיעה נוירולוגית – נוירופתיה סכרתית

חולים שערכי הסוכר אצלם אינם מאוזנים או שהם סובלים מסוכרת התלויה באינסולין יסבלו במקרים רבים גם מירידה ניכרת באונות עקב פגיעה נוירולוגית – נוירופתיה סכרתית – המובילה להפרעה וקושי ביכולת. בנוסף, הטיפול התרופתי הניתן לצורך איזון הסוכרת יכול לגרום להחמרה באין אונות, עוצמת הזיקפה וירידה בליבידו.

סוכרת הינה מחלה מטבולית כרונית המאופיינת ברמות סוכר גבוהות בדם, הנובעת מחוסר יכולת של הגוף לייצר מספיק אינסולין או קושי בניצול מקסימלי של האינסולין. מחלה זו פוגעת מיליוני אנשים בעולם. 

הרמות הגבוהות של גלוקוז בדם (אצל אנשים עם סוכרת) לאורך זמן עלולות לגרום לנזק בעצבים וכלי הדם בכל הגוף. מצב זה יכול להוביל לירידה בזקפה ובתפקוד המיני של הגבר. 

הנזק לכלי הדם לרוב מגביל את זרימת הדם לפין, מה שמקשה על השגת הזקפה, בנוסף לכך כימיקל בשם תחמוצת החנקן המקל על זרימת הדם, יכול להיות מופחת באופן משמעותי עקב כמויות יתר של סוכר בדם ובכך משפיעה ישירות על התפקוד של הזקפה. 

תרופות כימיות  המסייעות ליצירת זיקפה אינן מתאימות לרוב לחולי סכרת

תרופות כימיות המסייעות ליצירת זיקפה אינן מתאימות ולעיתים אף אסורות לשימוש עבור אלה הסובלים מסוכרת; המרכיב הדומיננטי בתרופות אלה פועל לשיפור זרימת הדם אל הפין על ידי הרחבת העורקים – מצב בעייתי ואף מסוכן עקב שינויים ביולוגיים בכלי הדם.

אז מה הפתרון לשיפור התפקוד המיני לחולי סוכרת ?

הצעד הראשון לשיפור הזקפה לגברים הסובלים מסוכרת הוא איזון רמות הסוכר בדם, כלומר מעקב אחר רמות הסוכר, הקפדה על הטיפול כדי לאזן את הסוכר, שמירה על תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה. כל אלה יכולים להפחית משמעותית את ההשפעה של הסוכרת על תפקוד הזקפה.

בנוסף ישנו היבט פסיכולוגי העלול לגרום לליקוי בתפקוד המיני. אם זה דיכאון, דיכאון מתח, חרדה ובעיות ביחסים. נושאים אלו הם חלק חשוב היכול לפגוע רבות בתפקוד המיני של הגבר גם לגברים שלא סובלים מסוכרת. ייעוץ או טיפול פסיכולוגי יכולים להועיל לאנשים המתמודדים עם בעיות אלו.

בנוסף לתזונה טובה אנחנו ממליצים על תוסף תזונה המכיל צמחי מרפא וויטמינים הידועים בכל העולם( לאחר מחקרים רבים) כמחזקים את כח הגברא באופן טבעי וללא תופעות לוואי.

גברא אנרג׳י הינו תוסף תזונה לחיזוק האון הגברי העוזר לגברים לספק לגוף את החומרים החיוניים לחיזוק האון הגברי, הזקפה, החשק המיני והאנרגיה המינית. הוא מכיל 14 רכיבים טבעיים העובדים בשילוב נהדר ויוצרים ויאגרה טבעית חזקה ומאוזנת המאפשרת ספונטניות בקיום יחסי מין.

לסיכום, סוכרת אמנם יכולה להשפיעה לרעה על הזקפה התפקוד ואפילו על מצב הרוח אך אין זה גזרת גורל ויש מה לעשות בנידון. אל תתפשרו על חיי מין מהנים ומספקים!

התקשרו עוד היום לייעוץ דיסקרטי ותחזרו להנות! – 1-700-50-50-90

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg