אין אונות בגיל צעיר – כל הדרכים לפתרון שחשוב לדעת

בשנים האחרונות עלה הסיכוי לגברים צעירים יותר לסבול מאיפוטנציה (אין אונות), למה זה קורה ואיך אפשר לפתור את הבעיה בקלות ?

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

young handsome attractive bearded model man

כאשר גבר צעיר סובל לתקופה קצרה או ממושכת מאין אונות, הדבר מעורר מן הסתם הרבה דאגות וקושי. אכן, במקרים רבים הדימוי הגברי מתקשר אל היכולות המיניות, ואין זה נדיר שאימפוטנציה מובילה לירידה בביטחון העצמי, ומעבר לכך פוגעת ביכולת להתחיל ולשמר מערכות יחסים מספקות. במידה שעוברת עליכם תקופה כזו, חשוב שתדעו כי אימפוטנציה ובעיות הנלוות לה כמו שפיכה מהירה, אינן בגדר גזירת גורל. בשורות הבאות נסביר מה אפשר לעשות בנושא.

כיצד ניתן לפתור בעיית אין אונות בגיל צעיר

קודם כל, יהיה טוב לדעת שאינכם לבד. זה לא שאתם יוצאי דופן ומשהו לא בסדר אתכם, כי מתחת לגילאי ארבעים עד 20% מהגברים הצעירים סובלים מבעיות זקפה וכן שפיכה מוקדמת שלא פעם נלווית לה. דבר שני, חשוב שתכירו את הסיבות האפשריות לאין אונות בגילאים צעירים, שיכולות להיות פיזיות ונפשיות כאחת. למשל, אם אתם סובלים מבעיות בריאות מוכרות כגון מחלות כרוניות של הריאות, הלב, הכליות וכדומה, ו/או אתם נוטלים תוספים ותרופות (לדיאטה, לבריאות, לפיתוח הגוף), ייתכן מאוד שקיים קשר לאימפוטנציה.

גם אורח חיים לא בריא יכול לתרום לתופעה, למשל אם התזונה שלכם לקויה, אם אתם מרבים לצרוך אלכוהול, אם אינכם מבצעים פעילות גופנית, אם אתם מעשנים וכדומה. לעיתים גם סיבות נפשיות משחקות תפקיד, למשל חרדת ביצוע שמקורה בציפיות מאוד גבוהות לביצועים, או למשל תקופה של סטרס הקשורה לעבודה, למבחנים או למערכות יחסים, וכן בעיות ביחסים עם בת הזוג הנוכחית. הכרת הגורמים יכולה לסלול את הדרך הנכונה ביותר לפתרון הבעיה.

איך פותרים בעיות של אימפוטנציה ושפיכה מהירה

הבשורות הטובות הן שיש כמה וכמה פתרונות אפשריים עבור אין אונות בגיל צעיר ובעיות הנלוות אליה:

• אם אתם סובלים מבעיה רפואית מוכרת, כדאי לפנות לרופא על מנת שיבחן את הקשר לאין אונות, ויעזור לכם באיזון המחלה. בנוסף, אם אתם נוטלים תרופה מסוימת, ייתכן שהרופא יוכל לשנות את המינון או להחליף תרופה, ואם אתם נוטלים תוספים – בדקו את השפעתם האפשרית על אין אונות ובמידת הצורך החליפו אותם.

• חשוב מאוד לעבור לאורח חיים בריא. פעמים רבות, בעיה מרכזית המובילה לאימפוטנציה היא בריאות לקויה, ובעיקר בעיות בכלי הדם הקטנים האחראיים על יצירת זקפה. על כן, הקפידו לבצע פעילות גופנית והמעיטו והפסיקו הרגלים מזיקים הפוגעים בכלי הדם, כפי שתואר לעיל.

• כדאי מאוד להכיר את התוספים שלנו המבוססים על רכיבים טבעיים בלבד, כמו גברא אנרג׳י. התכשיר עומד בתקנים אירופאים ואמריקאים, כאשר הרכיבים השונים שלו פועלים בסינרגיה להשגת תוצאות אופטימאליות ולשיפור האון הגברי, הביצועים וההנאה מיחסי המין. מדובר בתכשירים שאינם יוצרים תופעות לוואי, לחלוטין טבעיים, אינם זקוקים למרשם רופא או לבדיקות כאלו ואחרות, וניתן להזמין אותם בדיסקרטיות מלאה מאיתנו עד לפתח הבית. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע על הרכיבים השונים שבתוספים ועל יעילות לאספקטים השונים של זקפה והנאה מיחסי המין.

• אם אתם סובלים גם משפיכה מהירה, כדאי שתדעו כי טיפול בשפיכה מוקדמת עשוי לשלב את התכשירים הטבעיים שלנו, וכן דרכים נוספות. כך למשל, ניתן לתרגל התאפקות באמצעות אוננות ללא גמירה, ניתן לשלב משחות המקטינות את הגירוי או לקיים יחסים עם קונדום, ניתן למצוא ביחד עם בת הזוג דרכים נוספות לגירוי והנאה שלה במיטה, ניתן לאונן עד גמירה זמן מה לפני היחסים, וקיימות שיטות נוספות.

• ולבסוף, קיימות גם התרופות השכיחות כגון ויאגרה, שבהחלט יכולות לעזור לבעיות בזקפה. עם זאת, ראוי לזכור כי לעיתים יש להן תופעות לוואי, וכמובן שהן נדרשות במרשם רופא.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »