למי אסור לקחת ויאגרה ומה הפתרון לכך

ישנם לא מעט גברים המעוניינים לשפר את יחסי המין אך בשל סיבות כאלו ואחרות לא יכולים ליטול את הויאגרה, אל דאגה ישנה דרך אחרת בטוחה וטבעית ב100%

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

למי אסור לקחת ויאגרה

ויאגרה במקור יעודה תרופה לבעיות לב ולתעוקת חזה, אך תופעת לוואי משמחת הייתה זקפה חזה יותר. כיום התרופה משמשת כטיפול באין אונות ולשיפור חיי המין אך היא אינה מתאימה לכל אחד בשל מרכיביה הכימים וההשפעה שלהם על הגוף של הגבר.

בעצם מה שקורה לאחר נטילת הויאגרה, כלי הדם מתרחבים ויוצרים זרימת דם חזקה יותר העוזרת להגיע לזקפה בקלות. אך לגברים רבים השימוש בויאגרה יכול להיות מזיק ומסוכן, לגרום לסיבוכים בילתי הפיכים ואפילו למוות. לכן חשוב לידע את הרופא במצבכם הבריאותי לפני השימוש בתרופה.

למי לא כדאי להשתמש בויאגרה ?

גבר יושב על אדן החלון

גברים רבים הרוצים להנות מחיי מין טובים יותר בחיים פונים לויאגרה אך מצבם הבריאותי מגביל אותם בשימוש, במינון או אם בכלל ליטול את התרופה הזאת. הויאגרה מגיעה במינונים שונים 25,50 או 100 מ״ג, ייעוץ רפואי חשוב מאוד לפני השימוש ויש צורך במרשם רופא כדי לרכוש את התרופה.

התרופה אינה מתאימה לגברים בעלי מחלות רקע לבביות, מחלות בכלי הדם וסוכרת. לויאגרה תופעות לוואי רבות היכולות לסכן את המצב הבריאותי של גברים אלו ולגברים הנוטלים תרופות קבועות להרחבת כלי הדם ולסובלים מיתר לחץ דם. בכל מקרה חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש בויאגרה כדי לוודא שמצבו הבריאותי של המטופל יציב ומאפשר זאת.

האם הויאגרה היא באמת הפתרון לבעיות זקפה ובכוח הגברא ?

ההנחה השוררת היום אצל רוב האנשים היא שכן! אך לצערנו זה לא כלכך המצב..

הויאגרה אמנם פועל מהר, מספקת פתרון קל ופשוט אך ממש לא פותרת את הבעיה. למעשה הויאגרה משפרת את הזקפה ללילה אחד בלבד ואפילו מחריפה את הבעיה, כאמור מי שנוטל ויאגרה לעיתים קרובות ייאבד את השפעתה לאחר זמן מסויים.

הויאגרה או יותר נכון החומר הכימי שנמצא בה הנקראה סילדנאפיל יוצרת פעולה מלאכותית של התרחבות כלי הדם ושיפור הזרימה אל איבר המין, אך משך פעילותה הינו לכמה שעות ולאחר מכן המצב חוזר לקדמותו. יש תלות בכדור של הויאגרה לפני קיום היחסים ולכן הוא לא נותן פתרון לבעיה.

לאור הנתונים פיתחה חברת טבע דיירקט הישראלית, והחלה לייצר את גברא – ״ויאגרה טבעית״ עבור אלה שאסורה עליהם התרופה ולמעו גברים שמעדיפים פתרון טבעי לבעיה ללא תופעות לוואי וללא סיכון לבריאות.

תחליף ויאגרה טבעי

הויאגרה הטבעית פותחה לפני מעל ל-26 שנה (1996) כדי לעזור לגברים הרוצים להנות יותר ב-קיום יחסי המין באופן טבעי יסודי ולפתור את הבעיה מהשורש, כלומר בשונה מהויאגרה שכולנו מכירים שיוצרת פעולה מלאכותית, הגברא נועד לעורר ולעודד את מנגנוני התפקוד המיני של הגבר בעזרת צמחי מרפא ויטמינים ומינרלים אשר ידועים בסגולותיהם לשיפור חיי המין מהיסוד.

כמוסות גברא מיוצרות בצפון הארץ תחת פיקוח על ידי משרד הבריאות ועל ידי תנאי הייצור המחמירים של אירופה (GMP). הכמוסות עשויות מרכיבים טבעיים בלבד ותורמות לטיפול בבעיות זקפה, אין אונות ושיפור זרימת הדם.

הפורמולה הייחודית של גברא מורכבת מ-14 מרכיבים בעובדים בסינרגיה (פעולה של כמה מרכיבים יחד) ובכך יעילותם גבוהה במיוחד, מכיוון שכמוסות טבעיות ישנו אפקט מצטבר שמגיע לאחר שבועיים שלושה מתחילת השימוש ומתגבר בכל זמן השימוש.

לאחר סיום האריזה השיפור שהצטבר בגוף נשמר למספר חודשים (בממוצע בין חצי שנה לשנה) נוספים ללא נטילת כמוסות!

היתרונות של כמוסות גברא :

  • חיזוק האון הגברי
  • האלעת החשק המיני
  • זקפה חזקה יותר
  • עיכוב שפיכה
  • האלעת האנרגיה המינית
  • מאפשר ספונטניות

את הכמוסות ניתן להשיג ללא מרשם רופא, לאחר 26 שנה של ניסיון גברא מבטיח מוצר טבעי ללא תופעות לוואי כלל המשפר את הביצועים במיטה ומעצים את ההנאה בסקס ל-יחסי מין טובים יותר.

אנחנו יודעים שהנושא רגיש, לכן השירות שלנו דיסקרטי לחלוטין, השליח מתאם עם הלקוח עצמו בלבד והחבילה מגיעה אטומה כך שאין אפשרות לראות את התכולה שלה.

לחץ כאן להזמנה מהירה ודיסקרטית

1-700-50-50-90

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »