טיפול טבעי באין אונות – האם ניתן לטפל באין אונות ?

אין אונות, הידועה גם כאימפוטנציה, היא תופעת רווחת אצל גברים ובדגש על הגילאים המבוגרים. מדובר במצב בו קיים קושי להשיג זקפה מלאה או לשמור עליה לאורך זמן, דבר הפוגם כמובן בהנאה מיחסי המין ובעל השפעות נלוות על מצב הרוח, על הביטחון העצמי, על היחסים הזוגיים וכדומה.

זמן קריאה : 4 דקות

שיתוף :

alexander-grey-tkkAzITbfP8-unsplash

מלבד היותה נפוצה, אין אונות היא אינה תופעה חדשה והיא מוכרת מזה דורות רבים בתרבויות ברחבי תבל. לפיכך, לאורך השנים הוצעו לה טיפולים שונים המבוססים מעיקרם על חומרים טבעיים שהופקו מצמחים ובעלי חיים.

לפיכך, כאשר שואלים האם קיים עבור אין אונות טיפול טבעי יש לחפש את התשובות הן בתרבויות קודמות והן בתרבות שלנו. כך למשל, בעוד שבעבר הטיפול הטבעי התבסס על מספר מצומצם של תמציות צמחים או מן החי, הרי שכיום קיימים תכשירים כמו גברא אנרג'י המשלבים כמה וכמה מרכיבים טבעיים במוצר אחד. חלקם של רכיבים אלו היו מוכרים בתרבויות השונות לאורך שנים בתור טיפול טבעי לאין אונות, וחלקם האחר התגלה רק בשנים האחרונות, כאשר מחקרים שנערכו זיהו את האפקט של כל אחד ואחד מהם. בואו נראה כמה דוגמאות.

תמצית אפימדיום

מדובר בצמח שמקורו בסין ואשר שימש כטיפול טבעי באין אונות המעוררת את החשק המיני ומחזק את הזקפה. יש לציין כי טיפולים שאינם נחשבים כטבעיים, למשל הויאגרה, עובדים לא פעם על עיכוב אנזים הנקרא PDE5 שמעורב בהרפיית שרירים באזור הפין. גם הצמח הזה עובד באופן דומה ומעכב את פעילותו של האנזים, דבר המוביל ליתר זרימת הדם לפין ולהשגת זקפה.

בנוסף, במצבים מסוימים של אין אונות, הטיפול שאינו נחשב לטבעי כרוך בהזרקת טסטוסטרון, ההורמון הגברי שרמה נמוכה שלו בהחלט יכולה להוביל לקושי בהשגת זקפה. גם כאן, המרכיב הפעיל העיקרי של הצמח הסיני בשם הפלבונואיד איקרין, נמצא כמחקה את פעילות ההורמון הגברי וכבעל סגולות נוספות כגון משפר מצב רוח ונוגד חמצון.

ג'ינסנג קוריאני

זהו צמח מרפא נוסף שהשימוש בו נרחב מאוד, לא רק לצורך טיפול טבעי באין אונות. בין היתר הוא תורם לערנות, לחיזוק של מערכת העצבים ולשיפור תפקודה של מערכת החיסון. מבחינת אין אונות, נערכו לאורך השנים לא מעט מחקרים שהניבו תוצאות שונות.

ג'ינסנג קוריאני

יחד עם זאת, במחקרה השוואתי שבדק חלק נכבד מהספרות המדעית עד לשנת 2008, נמצא כי 7 מחקרים עמדו בכל דרישות המחקר והצביעו על תרומה של צמח הג'ינסנג לטיפול באין אונות. לדוגמא, באחד המחקרים שבו קבוצה אחת קיבלה ג'ינסנג והשנייה פלצבו (דמוי תרופה ללא השפעה), נמצא שבקבוצת הג'ינסנג היה שיפור ברור מבחינת התפקוד המיני של הסובלים מאין אונות.

14 מרכיבים בתכשיר אחד

הג'ינסנג הקוריאני וה- brevicornum Epimedium הסיני הם שניים מבין 14 רכיבים טבעיים הקיימים בתכשיר גברא אנרג'י. בנוסף אליהם קיימים רכיבים התורמים כל אחד בדרכו לאפקט הרצוי, ביניהם מאקה, טירוזין, ג'ינג'ר, ג'ינקו בילובה, תמצית דקל ננסי, ויטניה משכרת, מיץ עשב חיטה ועוד. מדובר בשילוב ההופך את גברא אנרג'י לסוג של ויאגרה טבעית, חזקה ומאוזנת, אבל ללא תופעות לוואי או הצורך במרשם של הויאגרה עצמה. גברים רבים ברחבי העולם כבר נהנים מהיתרונות של התכשיר, שלמעשה מבוסס על ידע רב ואף מוכח מחקרית לגבי טיפול טבעי באין אונות.

בין היתר, התכשיר מביא לזקפה יותר יציבה, קשה ומלאה, לגירוי מיני מוגבר, לביצועים טובים יותר במיטה ולהארכה של זמן קיום היחסים. מכאן הוא גם מוביל להגברת ההנאה והסיפוק מיחסי המין ולעלייה בתדירות. זאת בזכות סינרגיה בין מספר גורמים אשר פעילותם המשותפת גדולה יותר מאשר הפעולה של כל אחד מהם בנפרד.

אימפוטנציה – טיפול טבעי מהבית

שינוי קטן באורח החיים יכול גם לעזור לשיפור נפלא בתפקוד הזקפה. הנה כמה טיפים לחיזוק האון הגברי.

  1. תזונה מאוזנת: אכילת מזון מזין ומאוזן חשובה לשמירה על בריאות כללית ולתמיכה באון הגברי. מזונות עשירים בצינק כמו אגוזים, דגים ובשר, יכולים לתמוך ברמות טסטוסטרון.
  2. פעילות גופנית קבועה: פעילות גופנית, במיוחד תרגילי כוח, יכולה לעזור לשפר את התפקוד המיני ולהעלות את רמות הטסטוסטרון.
  3. ניהול סטרס: לחץ ומתח יכולים להשפיע לרעה על האון הגברי. שיטות כמו מדיטציה, יוגה, ותרגילי נשימה יכולים לעזור לנהל ולהפחית סטרס.
  4. שינה איכותית: הקפדה על שינה איכותית ומספקת היא קריטית לבריאות הגופנית והנפשית, וכן לתפקוד מיני תקין.
  5. הימנעות מחומרים מזיקים: עישון, צריכת אלכוהול בכמויות גבוהות, ושימוש בסמים יכולים לפגוע באון הגברי.
  6. בדיקות רפואיות תקופתיות: במידה ויש חשש לבעיות בריאותיות שעלולות להשפיע על האון הגברי, חשוב לקיים בדיקות רפואיות ולהיות בקשר עם רופא.
  7. הקשר בין תרופות לאין אונות – תרופות מסוימות עלולות לפגוע בתפקוד המיני גם אצל גברים וגם אצל נשים. במצב כזה בקשו מהרופא טיפול תרופתי אלטרנטיבי.
  8. שיפור תקשורת זוגית: דיבור פתוח עם הבן/בת זוג על צרכים ורצונות מיניים יכול לעזור לשפר את החוויה המינית ולחזק את הקשר.

כך תוכלו להנות חזרה מחיי מין טובים יותר ללא תרופות כלל, אך ישנו גם פתרון טבעי לטיפול באין אונות שיכול לעזור לשיפור הביצועים מהשורש לאורך זמן ובאופן שמשאיר את הספונטניות אצלך.

טיפול באין אונות באופן טבעי

טיפול באין אונות באופן טבעי מתמקד בהבנת הגורמים לאין אונות ובמציאת דרכים לטפל בהם מבלי להסתמך על טיפול תרופתי בלבד, אשר לעיתים יכול להביא לתופעות לוואי לא רצויות. כמו כן, ידוע כי בעיות זקפה אצל גברים יכולות להיות תוצאה של יתר לחץ דם, שמשפיע על אספקת הדם בכלי הדם ובפרט באזור הפין.

בדרך כלל, פתרונות טבעיים כוללים שיפור באיכות החיים, כגון עידוד פעילות גופנית סדירה, שמוכחת לתמוך בבריאות הכללית ובפרט בתפקוד המיני, תוך תמיכה בזרימת דם תקינה וחיזוק שרירי האזור. נקיטה בשינויים אלו יכולה לשפר את איכות החיים ולעזור בשמירה על קיום יחסי מין בריאים ומ satisfying.

לסיכום, תוך כדי התמקדות בגורמים הטבעיים, ניתן להפחית את התלות בתרופות לאין אונות ולקדם פתרונות בריאותיים וטבעיים שתורמים לבריאות המינית והכללית.

אל תתפשרו על חיי המין שלכם ותחזרו להנות מחיי מין מרגשים ועוצמתיים שיספו אתכם ואת בת הזוג.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »