הזרקות לפין כאמצעי טיפולי בבעיות זקפה

בשנים האחרונות הפכו טיפולי הזרקה לאחד הכלים הנפוצים יותר לטיפול בבעיות זקפה ותפקוד מיני לקוי אצל גברים. שיטה זו מבוססת על הזרקה של חומרים שונים ישירות לרקמות הפין, על מנת לשפר את זרימת הדם ואת היכולת להשיג ולשמור על זקפה.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

זריקות לפין

איך זה עובד?

הזרקות לפין פועלות על ידי גרימה לרחבת כלי הדם בפין, מה שמאפשר זרימת דם גבוהה יותר וגורם לזקפה. התרופה מוזרקת ישירות לפין, ולכן היא פועלת מהר מאוד.

קיימים מספר סוגי הזרקות עיקריים לפין בהתאם לחומר המוזרק:

הזרקת חומרים ממיסי קרישים – מיועדת לטפל בבעיות זקפה הנגרמות מחסימות כלי דם או מקשיי זרימה. ההזרקה מסייעת לפתוח את כלי הדם ולשפר את זרימת הדם לפין.

הזרקת חומר מילוי – החומר הנפוץ ביותר הוא אקריל אמיד, ג'ל סינתטי הדומה במרקמו לרקמה של הפין. שיטה זו יוצרת 'תומכן' מלאכותי, המאפשר זקפה טובה יותר. ההזרקה אינה קבועה ויש צורך בחידושה כל מספר חודשים.

הזרקת תרופות מקומיות – קיימות תרופות בהזרקה הכוללות חומרים כגון אלפרוסטדיל ופפברין, הגורמים לכיווץ כלי הדם בפין ומסייעות בכך לזקפה. תופעת הלוואי העיקרית היא כאב ונפיחות באזור ההזרקה שחולפים תוך ימים אחדים.

זריקות לפין תופעות לוואי וסיכונים

תופעות לוואי כוללות כאבים במקום ההזרקה, זקפה שנמשכת יותר מדי זמן (פריאפיזם), ולעיתים רקמת צלקת בפין. חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא למניעת תופעות לוואי אלו. כמו כן החומרים שנמצאים בויאגרה, כגון כאבי ראש, נמצאים לרוב גם בחומרים שמזריקים לפין וכמובן גורמים לתופעות לוואי דומות בנוסף.

יעילות

לטיפול זה יעילות גבוהה, והוא יכול להיות מאוד מועיל לגברים שלא מקבלים תוצאות מתרופות פומיות. הזרקות אלו נמצאו כיעילות בכ-70% עד 90% מהמקרים.

יתרונות

יתרונותיה הבולטים של שיטת הזרקה לפין הן היותה פעולה פשוטה יחסית, זמינה וזולה בהרבה מניתוחים או השתלת תותבים. כמו כן היא אינה דורשת הרדמה וניתן לבצע אותה במסגרת מרפאה בקהילה. עם זאת, לעיתים יש צורך בטיפולים חוזרים והתוצאות עשויות להיות זמניות. בכל מקרה רצוי להיוועץ עם רופא מומחה לפני קבלת ההחלטה הסופית.

חסרונות

בסופו של דבר, הטיפול בהזרקות לפין הן פתרון זמני לקיום יחסי מין ולהיווצרות של זקפה. היא איננה פתרון לבעית האין אונות( בעיות הזקפה) או לחשק המיני. יחד עם זאת יש לא מעט חסרונות כגון:

  • חדירת מחט לגוף (יכול להיות טעות במיקום וגם לא נעים)
  • אפקט שיורד עם הזמן – ככל שהשימוש יותר תדיר כך תרגישו את ההשפעה הולכת ופוחתת
  • אפקט לטווח קצר שלא פותר את הבעיה
  • הרבה תופעות לוואי לרבות כאבים באיבר המין וכאבי ראש
  • מייצר זקפה ללא רגש – זקפה פיזית נטו שיכולה להימשך במשך שעות ללא רצון

פתרונות אלטרנטיביות לאין אונות

ישנם טיפולים אחרים כמו כן גברים רבים מודעים להם גם כן כגון טיפול בכדורים, טיפול בגלי הלם ועוד.

מלבד טיפול רפואי יש פתרון טבעי העוזר לחזק את הזקפה מהשורש שעוזר לפתור את הבעיה לטווח האוך וללא תופעות לוואי מיותרות ואי נעימויות. הטיפול הינו תוסף תזונה טבעי שעוזר לקיים יחסי מין בספונטניות ובטבעיות (היווצרות זקפה ע״ גירוי מיני).

לטיפול בכדורים הטבעיים של גברא אנרג׳י – יתרונות נוספות מלבד חיזוק הזקפה :

  • העלאת החשק המיני
  • חיזוק הכח הגברי והאנרגיה
  • עלייה ברמות הטסטוסטרון
  • עיכוב שפיכה מוקדמת
  • משפר את איכות וכמות הזרע
  • עמידות יתרה לחום וקור
  • מעלה את האנרגיה במהלך היום ומצויין לספורטאים

הפורמולה העוצמתית של גברא אנרג׳י נותנת שיפור וחיזוק מקיף לתפקוד המיני של הגבר ומשפרת את הביצועים ואורך הזמן באופן טבעי ולטווח ארוך כך שתוכלו להנות מיחסים ספונטנים ללא צורך בתכנון האינטימיות בניכם.

המומחים שלנו פה לשירותכם, השאירו הודעה או התקשרו ונשמח לתת לכם ייעות דיסקרטי ללא עלות!

1-700-50-50-90

איך לשפר את הזקפה באופן טבעי

הנה מספר טיפים לחיזוק כח הגברא שלכם שתוכלו ליישם כבר מהיום ותתחילו לראות את השיפור בזמן קצר.

ירידה בתפקוד המיני של הזקפה יכולה לקרות לכל גבר בכל גיל, בדרך כלל תופעה זאת מגיעה לגברים מעל גיל 40 אך בשנים האחרונות יותר ויותר צעירים נשאבים לבעיה הזו ממספר סיבות לדוגמא לחץ וחרדה הוא גורם שעלה בשנים האחרונות בקרב כל האוכלוסייה ויכול להשפיע על היכולת ליצור זקפה.

שמרו על תזונה מאוזנת ועשירה בויטמינים ומינרלים – חיוני לזרימת הדם התקינה לאיבר המין.

בצעו פעילות גופנית אירובית סדירה – משפר את זרימת הדם בגוף כולל לאיזור האגן ואיבר המין.

ניהול לחצים חרדות ומטח נפשי – אלו גורמים מרכזיים לירידה בתפקוד המיני. כדאי לייצר לכם זמן בשבוע לעצמכם או לתחביב שיש לכם. אפשר גם לתכנן ערב זוגי עם הפרטנר.

הפחתה בצריכת אלכוהול והימנעות מעישון – אילו פוגעים ישירות ביכולת הזקפה שלכם. ככל שתצמצמו את הצריכה שלהם כך תהנו יותר מחיי המין.

לסיכום אימפוטנציה היא בעיה שכיחה שיש לה פתרונות רבים אם ברצונכם לשפר את הביצועים במיטה ואת התפקוד המיני שלכם. אנו ממליצים להתחיל בלדבר על הבעיה עם בת הזוג לפתוח את הדברים ולפתור את העיניין יחד. זה לבדו ירגיע אתכם וייתן לכם רגע לחשוב צלול על הדברים.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »