כל הדרכים לטיפול בגמירה מהירה

קראו כיצד תוכלו לטפל בגמירה מהירה ולהנות יותר מחיי המין שלכם עם בת הזוג, כל הדרכים והמידע במאמר הבא

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

frustrated-couple-with-serious-problems

אין ספק שיחסי מין תקינים חשובים לבריאות הגוף והנפש, ולניהול תקין של מערכות יחסים אינטימיות. אלא מה? גברים רבים סובלים מבעיות המונעות את ההנאה הזו, הן במקרים של אין אונות או אימפוטנציה ובהן במקרים של גמירה מהירה. למרבה המזל, לבעיה זו של שפיכה מהירה יש בשוק של ימינו פתרונות שונים.

ההגדרה של גמירה מהירה

שפיכה מהירה או מוקדמת מתייחסת למצבים בהם הגבר גומר תוך דקות ספורות מתחילת האקט המיני. אז חשוב להבין שמי שגומר לפני בת הזוג שלו אינו סובל דווקא משפיכה מוקדמת, מכיוון שלהרבה נשים לוקח זמן להגיע לסיפוק מיני. מצד שני, אם מדובר במצב בו גומרים תוך זמן קצר של דקות בודדות מתחילת המגע המיני, ייתכן ומדובר בבעיה של שפיכה מהירה.

מצב זה משפיע על גברים באופן ניכר ויש לו השלכות נפשיות על הביטחון עצמי, בעיקר בכל הקשור לגבריות וחשש להתחיל במערכות יחסים אינטימיות עם נשים. זאת בנוסף לירידה ברמת החשק המיני, השפעה על מידת החוזק והמלאות של זקפה, והפיכתה לחלשה יותר.
בעיה של שפיכה מהירה יכולה גם לגלוש לתחומים נוספים, כמו קיום מערכות יחסים חבריות, התנהלות בעבודה, דיכאון ועוד.

מספר פתרונות לגמירה מהירה שיש בשוק

כאמור, לבעיה של שפיכה מהירה יש בשוק של ימינו פתרונות שונים, הכוללים בין היתר:

  • פתרונות נפשיים- בעיה של שפיכה מוקדמת יכולה להיגרם מסטרס, דיכאון, בעיות בזוגיות ובעיות נפשיות אחרות שעבורן טיפול נפשי יכול להיות יעיל.
  • שיפור מערכת יחסית אינטימית- למי שמנהל מערכת יחסים קבועה כדאי לדבר בפתיחות עם בת זוגו על הבעיה שלו, ויחד למצוא פתרונות יצירתיים שיכולים לסייע, כמו משחק מקדים שיגרה אותה ויאריך את האקט המיני, או שמירה על רמת גירוי מקדימה לא גבוהה שמונעת גירוי יתר ושפיכה מוקדמת.
  • תרופות קונבנציונליות- יש בשוק תרופות קונבנציונליות שונות לטיפול בבעיית אין אונות וגמירה מהירה, שבראשן הוויאגרה. מדובר בתרופות הנדרשות במרשם רופא אשר לרבות מהן יש לא מעט תופעות לוואי ולכן הן אינן מאימות לכל אחד. בנוסף, חשוב לבדוק שבעיית השפיכה המוקדמת לא נובעת מבעיה רפואית אחרת שיש לטפל בה.
  • פתרונות טבעיים- בשוק ניתן למצוא גם פתרונות טבעיים לבעיית אימפוטנציה וגמירה מהירה. מדובר בתכשירים שאינם נדרשים במרשם רופא המתאימים כמעט לכולם. יחד עם זאת, התוספים נבדלים ברמת היעילות שלהם ולכן יש לבחור במוצר מומלץ שבאמת עושה את העבודה.

טיפול טבעי בגמירה מהירה

פתרונות לשפיכה מוקדמת

מחפשים תכשיר טבעי יעיל לטיפול בגמירה מהירה? כדאי לכם להכיר את המוצר גברא אנרג'י שאין לו תופעות לוואי מדווחות ושאינו נדרש שמרשם רופא, הפועל כמו ויאגרה טבעית. מדובר במוצר יעיל מבוקש בקרב גברים רבים בארץ ובעולם, התורם לשיפור הביצועים וכוח הגברא, ולקבלת זקפה קשה ומלאה. המוצר מעלה את רמת התשוקה, הגירוי וההנאה, מאריך את משך האקט המיני ומעניק לעושה בו שימוש רמה הרבה יותר גבוהה של ערנות ומרץ.

גברא אנרג'י מבוסס על פורמולה מיוחדת, עם ארבעה עשה רכיבים טבעיים שהשילוב ביניהם במינונים נכונים מעניק נוסחה מנצחת, מאוזנת ואפקטיבית. הרכיבים כוללים בין היתר מיץ עשב חיטה שמשפר פוריות ואין אונות, ג'ינסנג קוריאני המחזק און גברי, ג׳ינקו בילובה שמחזק זרימת הדם ומשפר את הזקפה, טריבולוס טרסטריס התורם להעלאת רמות הטסטוסטרון וגם תורם לעלייה בחשק מיני.

כמו כן, במוצר מצוי צמח המאקה שמחזק את הגוף, מחזק חשק מיני ופוריות, ומשפר את התפקוד המיני, לצד שיפור יכולות ריכוז וזיכרון. זאת בעוד שקנידיום מוניירי תורם לשיפור זרימת הדם ומאזן מצבים של לחץ דם גבוהה, ואילו ג'ינג'ר משפר את כמות ואיכות הזרע ומעלה רמות טסטוסטרון. בנוסף לכך, תמצית אפימדיום מגבירה זקפה, מעוררת חשק מיני ומחזקת את זרימת הדם, ואילו ויטניה משכרת מונעת מתחים ומעלה את רמת הורמוני המין אצל הגבר.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »