התמודדות עם בעיות פוריות אצל הגבר ואין אונות

בעידן המודרני, הבנה וטיפול בבעיות הפוריות והאין-אונות הפכו לנושא מרכזי בחיי הגבר המודרני. הטכנולוגיה התקדמה, המחקרים התרחבו, והיום יש לנו את הידע והכלים להתמודד עם אתגרים אלו בצורה הטובה ביותר. במאמר זה, נצלול לעומק הבעיות, הטיפולים השונים והאפשרויות הקיימות לגברים המתמודדים עם אתגרים אלו, כדי להבין איך ניתן להגיע לפתרון המתאים ביותר עבור כל אחד ואחת.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Young Couple Sitting In Bed, Woman Show Man Positive Pregnancy Test Conflict Relationships Problem

גברים רבים מתמודדים עם בעיות פוריות שונות וכן בעיות אין אונות

בעיות פוריות ובעיות אין-אונות הינן בעיות אשר יכולות להעיב על חייו של כל גבר, כאשר גברים רבים סובלים מאחת התופעות ולעיתים גם משתיהן. שתי הבעיות הללו, אשר אינן תמיד תלויות אחת בשנייה, הינן בעיות ברות טיפול, ואין צורך שאדם הסובל מהן ימשיך בסבלו מבלי לטפל בבעיה. כיום ישנו מגוון רחב ביותר של טיפולים המוצעים לגברים הסובלים מאין-אונות או בעיות פוריות, וחשוב לדעת באיזה טיפול לבחור בכדי לטפל בבעיה ולא להחמיר אותה.

אז אילו טיפולים מוצעים כיום לאין-אונות ובעיות פוריות, ולמי הם מתאימים?

שימוש בתרופות: שימוש בתרופות שונות יכול לסייע בהתמודדות הן עם אין-אונות והן עם בעיות פוריות, כאשר התרופות המשמשות עבור טיפולי פוריות שונות מאלו המשמשות לטיפול באין-אונות. כיום חברות תרופות רבות מציעות מגוון של תכשירים אשר יכול לסייע בפתרון אחת מהבעיות או שתיהן, כאשר התכשירים עצמם בדרגות שונות של יעילות ודרכי פעולה שונות. מומלץ להיוועץ עם רופא מומחה בתחום בטרם תחילת נטילת תרופה כלשהי. כמו כן, חשוב לזכור כי לתרופות אלו השפעות על תהליכים נוספים בגוף, ולכן חשוב לדווח לרופא על תחילת נטילתן, גם אם מדובר בתרופה הניתנת ללא מרשם.

הליכים כירורגיים: גם לאין-אונות וגם לבעיות פוריות מסוימות ישנם כיום הליכים כירורגיים אשר יכולים לסייע בפתרון הבעיה. הליכים אלו תלויים מאוד באופי הבעיה, והם אינם מתאימים לפתרון כלל הבעיות. כמו כן, לא כל אדם יכול לעבור הליך כירורגי בהצלחה, ולכן גם אנשים אשר סובלים מבעיה הניתנת לפתירה באופן כירורגי, לא תמיד יהוו מועמדים טובים להליך, ולא תמיד יקבלו אישור לעבור אותו.

פתרון בעיות זיהומיות: אנשים רבים אינם מודעים לכך, אולם ישנם מזהמים אשר עלולים לגרום לבעיות בפוריות ובאונות של הגבר. במקרים אלו, לעיתים נראה את הופעת שתי התופעות יחד, כאשר הטיפול בהן הוא פשוט ביותר ולרוב מסתכם באנטיביוטיקה שיש לקחת בכדי לטפל בזיהום. ברוב המקרים, עם היעלמות הזיהום יעלמו גם הבעיות, אולם ישנם מקרים חמורים בהם הזיהום גרם לנזק בלתי הפיך, ואז יהיה צורך בשימוש באחד מהפתרונות האחרים.

טיפולים פסיכולוגיים:  טיפולים אלו רלוונטיים בעיקר כאשר מדובר בבעיות של אין-אונות, ופחות במקרים של בעיות פוריות. גברים רבים סובלים מאין-אונות שמקורה פסיכולוגי, ולכן טיפול בבעיה הפסיכולוגית בין אם אצל פסיכולוג ובין אם אצל סקסולוג יכולה לסייע בטיפול בבעיה הפיזית. באופן כללי, טיפולים אלו מומלצים לכל אחד הסובל מבעיית אין-אונות או בעיית פוריות, היות ובעיות אלו משפיעות משמעותית על מצבו הנפשי של האדם.
הפריות חוץ גופיות: הליכים אלו נחשבים פחות לטיפולים היות והם אינם פותרים את בעיית האין-אונות או הפוריות, אולם הם מאפשרים הבאת ילדים לעולם גם לאנשים הסובלים מבעיות אלו. כמו כן, לעיתים יש צורך לעשות שימוש בטיפולים אלו גם אם נפתרה בעיית האימפוטנציה או הפוריות, בשל נזק מצטבר וקושי קיים להיכנס להריון.

חשוב לזכור כי כלל הטיפולים צריכים להתבצע תוך בקרה צמודה של רופא מוסמך

טיפולים כנגד אין-אונות או בעיות פוריות הינם טיפולים אשר יכולים לסייע משמעותית כאשר הם ניתנים בצורה נכונה, אולם עלולים גם להזיק במידה והם מתבצעים בצורה בלתי מבוקרת. לאור האמור, מומלץ להיוועץ ברופא מומחה בטרם התחלת טיפול כלשהו, אשר יבצע בדיקות מקיפות בכדי להתאים את הטיפול הנכון עבור כל אחד. כמו כן, בעיות אלו משתנות עם הזמן וכן הטיפולים משפיעים על גורמים נוספים בגוף האדם, ולכן הליווי הרפואי צריך להיות צמוד וממושך לאורך כל זמן הטיפול.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »