איך לעכב את השפיכה ?

מהי שפיכה מוקדמת? ממה היא נגרמת? ואיך ניתן לטפל בבעיות שפיכה מוקדמת בצורה טבעית לחלוטין? קראו כיצד ניתן בצורה יעילה וטבעית לפתור תופעת שפיכה מוקדמת.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

זקפה חלשה ועיכוב השפיכה

מהי למעשה שפיכה מוקדמת? ממה היא נובעת? וכיצד אפשר לטפל בבעיות שפיכה מוקדמת באופן טבעי?

בהרבה תחומים בחיים, מהירות וזריזות נחשבות כתכונות טובות ומועילות. יחד עם זאת, בתחום המיניות, זריזות ומהירות נחשבות לתכונות לא טובות ולא אטרקטיביות. מה שמין טוב צריך הוא סבלנות ואיטיות. רק כך אפשר ליהנות ממנו במלואו ולהגיע לשיאי עונג, לשני בני הזוג.

שפיכה מוקדמת – בעיה מוכרת בקרב הרבה גברים

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים מכל הגילאים היא שפיכה מוקדמת, פליטה מהירה, בשמה הנוסף, היא בעיה הפוגעת בכ – 30%-40% מהגברים בעולם המערבי, על פי ההערכות. לא מעט בכלל. יחד עם זאת, פליטה מהירה היא רק ביטוי למגוון רחב של מקרים. ישנם גברים הפולטים לאחר דקה וישנם גברים הפולטים עוד לפני שחדרו לנרתיק.

שפיכה מוקדמת היא מצב בו הגבר חש בגירוי מיני חזק ואינו שולט בשפיכה כלל

לגברים צעירים הנמצאים בתחילת הקשר שלהם, תופעה זו עלולה לגרום לדימוי עצמי נמוך, חוסר מוטיבציה, ותגרום לסיום הקשר באופן מיידי, עוד לפני שהוא התחיל.

התופעה עלולה לגרור בעיות נוספות בתפקוד המיני כמו חוסר זקפה, כעס, תסכול וירידה בחשק המיני. בת הזוג עלולה לחשוש כי הגבר אינו נמשך אליה, היא עלולה לחוש יובש בנרתיק ולהיות מתוסכלת. בקיצור, צריך לטפל בבעיה באופן אחראי ונכון.

יש להבחין בין שני אופנים של שפיכה מוקדמת:

שפיכה מוקדמת ראשונית – זוהי שפיכה הקיימת כבר מהניסיונות הראשונים של הגבר לקיים   יחסי מין. לעתים היא מופיעה גם במהלך אוננות.
שפיכה מוקדמת משנית – זוהי פליטה מוקדמת המגיעה בשלב מאוחר של היחסים, בדרך כלל   עקב בעיות בריאותיות, בעיות נפשיות, לחץ חרדה וכו'.

האם יש פתרונות לבעיית שפיכה מוקדמת?

איך לעכב שפיכה

התשובה החד משמעית לשאלה זו היא, כן. ניתן לפתור בעיות שפיכה מוקדמת עם קצת מודעות ומוטיבציה. ראשית, יש להבין שלא מדובר ב"סוף העולם" וסיבה לסיים יחסים ולהתייסר. כאמור, גברים רבים מאוד סובלים מאותה תופעה, זה מקובל וזה נורמאלי לחלוטין.

שנית, חשוב ששני בני הזוג יהיו מעורים וימצאו פתרון לשפיכה מהירה יחדיו. המפתח לטיפול מוצלח בבעיית שפיכה מוקדמת הוא תמיכה, עידוד ושיתוף. אם בת הזוג שלך עוזרת לך, אתה תפתור את הבעיה. סבלנות ומוטיבציה, זה כל העניין.

אז איך מעכבים שפיכה

הטיפול המקובל כיום הוא שילוב של תרופות וטיפול התנהגותי. ניתן לעכב את השפיכה באמצעות תרגילים גופניים ותרגילי מודעות הגורמים למוח לעכב את השפיכה. היעילות של תרגילים אלה הוכחה מעבר לכל ספק.

מעכב שפיכה נוסף הינו כדורים טבעיים למניעת שפיכה מוקדמת, אשר נותן פיתרון לגברים רבים שניתן למצוא בחנות שלנו בשם גברא אנרג'י.

המוצר הטבעי – גברא אנרג׳י נותן מעטפת לשיפור חיי המין בכמה רבדים : חיזוק הזקפה, האראכת משך הזקפה, עיכוב שפיכה מוקדמת, האלעת האנרגיה המינית והחשק. כל זה באופן טבעי ללא תופעות לוואי באחריות. ואפשור לספוטנטניות בקיום היחסים.

רוצים לדעת עוד ? קראו עוד על גברא אנרג׳י כאן

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »