איך לשמור על זיקפה חזקה?

כידוע, הגעה לזיקפה ושמירה עליה חזקה לאורך זמן הינה משמעותית מאוד בחדר המיטות. ואולם, ידוע גם ששמירה על זיקפה חזקה אינה מובנת מאליה עבור גברים רבים, ולעיתים אפילו השגת הזקפה בעצמה. אז מה הם האמצעים והפעולות שיכולים לסייע בנושא חשוב זה? לפניכם מספר המלצות.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

כידוע, הגעה לזיקפה ושמירה עליה חזקה לאורך זמן הינה משמעותית מאוד בחדר המיטות. ואולם, ידוע גם ששמירה על זיקפה חזקה אינה מובנת מאליה עבור גברים רבים, ולעיתים אפילו השגת הזקפה בעצמה. אז מה הם האמצעים והפעולות שיכולים לסייע בנושא חשוב זה? לפניכם מספר המלצות.


כמה מילים על זקפה

ראשית, חשוב להבין כי השגת זקפה מושגת על ידי הגברת זרימת הדם אל כלי הדם המצויים ברקמה המתקשחת של הפין. לאורך הפין יש מבנים ספוגיים בעלי מראה של צינור ועם התמלאותם בדם הם הולכים ומתפשטים, מה שמייצר לחץ על הרקמות שסביבם וכך הפין מתקשח. בתוך כך ישנה החלשה של יציאת הדם מהפין ותהליך זה של הגברת זרימת דם אל הפין והחלשת יציאתה ממנו, מאפשר את המשך הזקפה לאורך זמן.


דרכים לשמירה על הזקפה

את הדרכים והאמצעים לשמירה על זיקפה חזקה ניתן לחלק לשלושה: תרופות קונבנציונאליות, תכשירים טבעיים ושינויים בהרגלי החיים. נתחיל מהאחרונים, כלומר מהרגלי החיים. ראשית, ידוע כי מצבים של לחץ מתמשך (סטרס) פוגעים בלחץ הדם וברמת הכולסטרול, והדבר בהחלט יכול להתבטא גם ביכולת לשמור על זיקפה חזקה. אז כדאי לראות איך והיכן מפחיתים סטרס בחיים. 

עוד הרגלים שמומלץ לוותר עליהם הם כמובן עישון ואלכוהול, הפוגעים באיכותם של כלי הדם ומתבטאים גם בקושי להשיג ולשמור על זקפה. בנוסף, אם אתם נוהגים לאכול מזונות מעובדים ולא בריאים, כדאי לעבור לתזונה נכונה שתשפר את זרימת הדם הכללית, לרבות במצבים שאנו מדברים עליהם. ואם אתם נוטלים תרופה שאחת מתופעות הלוואי האפשריות שלה היא פגיעה באונות, כדאי לברר עם הרופא לגבי שינוי התרופה או המינון.

מעבר לכך, לפני קיום יחסי המין חשוב שלא לאכול ארוחה כבדה מדי, כי אז הדם זורם באופן מועצם למערכת העיכול ואינו זמין לפין. אם ישנה בעיה של שפיכה מוקדמת כדאי להשתמש בקונדום שמקטין את הגירוי, ואם תקיימו את היחסים בעמידה תעזרו לדם לזרום למטה לאזור הרצוי. מלבד זאת, זיקפה חזקה היא גם תוצאה של גירוי ולכן כדאי לחקור עם בת הזוג מה "עושה לכם את זה".


תכשירים טבעיים לשמירה על זיקפה חזקה

כאשר מדברים על תכשירים טבעיים הכוונה היא לכאלו המכילים מרכיבים שאינם מיוצרים במעבדה, אלא נלקחים מעולם החי, הצומח והמינרלים. תכשירים כאלו יכולים להועיל מאוד להשגת זיקפה חזקה, אולם חשוב לזכור שבשוק מוצעים לא מעט מוצרים שיעילותם מוטלת בספק. לכן, עשו את המחקר שלכם ובחרו תכשיר טבעי לחלוטין המאושר על ידי משרד הבריאות ועומד בתקנים אמריקאיים ואירופאים. 

אנו ממליצים כמובן על גברא אנרג׳י, תכשיר טבעי שנועד להחזיר את האון המיני לגברים. זהו מוצר שגברים רבים בעולם משתמשים בו באופן קבוע ומדווחים על הנאה גדולה יותר מיחסי המין ומשיפור הביצועים, דבר המתבטא גם בשיפור הביטחון העצמי והזוגיות. כמובן שנטילת גברא אנרג׳י אינה עומדת בניגוד להמלצות שהובאו לעיל, נהפוך הוא: שינוי בהרגלים שצוינו יכול לסייע ולהעצים את ההשפעה של התכשיר, ובכלל לתרום לבריאותכם.

לבסוף, אמרנו שישנה דרך נוספת והיא נטילת תרופות קונבנציונאליות, כגון הויאגרה וסילנדפיל. מדובר בתרופות המחזקות את זרימת הדם אל הפין ואת הישארותו באזור הרצוי לאורך זמן, והן בהחלט יכולות להועיל. יחד עם זאת, השגתן כרוכה כמובן בהזדהות מול הרופא או רופאת המשפחה שלכם, ויש מספר התוויות נגד לנטילתן ותופעות לוואי העלולות להופיע בגינן. בשל סיבות אלו ונוספות מבקשים גברים רבים פתרונות טבעיים, התורמים להשגת זיקפה ולשמירה עליה חזקה לאורך זמן, כמו גברא אנרג׳י.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg