סיבות וטיפולים אפשריים לאימפוטנציה בגיל צעיר

בשנים האחרונות הגיל הממוצע של הגברים הסובלים מאימפוטנציה ירד משמעותית, אין ספק במציאות הלחוצה שבה אנחנו חיים זה עלול לקרות לכל גבר שני אך אין מה להתבייש ואפשר לפתור את זה בקלות ובאופן טבעי.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Carefree guy resting in bedroom

יש הסבורים כי רק גברים מבוגרים סובלים מאימפוטנציה, אך האמת היא שכעשרה אחוז מקרב הגברים בני 40 ומטה סובלים מהבעיה. אם אתה קורא את השורות האלה ייתכן ואתה נמנה על אותם עשרה אחוזים, וחשוב שתדע שישנם פתרונות. יחד עם זאת, לפני זה יש להבין מה יכולים להיות הגורמים האפשריים לאימפוטנציה בגיל שלך.

סיבות לאימפוטנציה בגיל צעיר

ראשית, יש להגיד שלאור שנים של אספקת מוצרים לגברים הסובלים מאימפוטנציה, אנו בהחלט מודעים לקשיים שיכולים להתעורר. מטבע הדברים, ככל שמדובר בגבר יותר צעיר כך הדבר עשוי להשפיע על הביטחון העצמי ועל תחושת הגבריות. לא פעם הדבר מעורר חשש ביצירת קשרים חדשים ורומנטיים, ומטבע הדברים עלול להעיב על זוגיות קיימת. אז כשלב ראשון חשוב לנו לעודד אותך ולהסביר שאתה לא לבד בסירה הזו, שיש עוד מיליונים רבים הסובלים מאימפוטנציה בגיל צעיר, ושיש מה לעשות.

דבר שני, כדאי להבין מה יכולות להיות הסיבות מאחורי הקושי להשיג זקפה או לשמור עליה יציבה לזמן ממושך מספיק. למשל, אם אתה סובל ממחלות רקע מסוימת כמו סוכרת, מחלות כרוניות בפוגעות בכליות, בכבד, בריאות ובלב – ייתכן שזוהי סיבה לקושי שלך. בעיקרון, הסיבה המרכזית לאימפוטנציה בגילאים צעירים היא שלא זורם מספיק דם אל הפין, למשל בגלל מחלת הסוכרת שפוגעת בכלי הדם. בדרך כלל בגילאים אלו ירידה בטסטוסטרון איננה סיבה נפוצה.

מאידך, יש תרופות מסוימות שאם נוטלים אותן הן עלולות לגרום לבעיות כתופעת לוואי לאימפוטנציה, למשל תרופות נגד חרדה ודיכאון, תרופות ללחץ דם ולבעיות בלב, ודרך אגב – גם דיאטה חריפה יכולה לגרום לכך. אבל הכי חשוב הוא הכושר הגופני – אם אתה יושב על היום על כיסא המחשב ועל הספה, בלי לזוז, ללכת, לרוץ וכדומה – ייתכן שכלי הדם והלב שלך לא מעבירים מספיק דם אל הפין. תוסיף לכך עישון סיגריות וצריכה מוגזמת של אלכוהול, ביחד עם תזונה לקויה, וקיבלת מתכון טוב לאימפוטנציה.

גם נטילה של תרופות מסוימות יכולה לפגום בזקפה, ביניהן תרופות ותוספים הניטלים לדיאטה חזקה, תרופות נוגדות חרדה ודיכאון, לבעיות בלב ובלחץ הדם ועוד. כיום ידוע שגם צריכה מוגזמת של אלכוהול, עישון, תזונה לקויה ומיעוט בפעילות גופנית – כל אלו משפיעים על תפקוד כלי הדם ועל המרכיבים השונים בדם, המשחקים תפקיד בהשגת זקפה ושמירה עליה.

טיפולים אפשריים לאימפוטנציה בגיל צעיר

הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על אורח חיים בריא, לשנות הרגלים בשביל הזקפה ובכלל בשביל החיים. זה אומר להפחית ועדיף להפסיק לעשן, להקפיד על פעילות גופנית, לאכול כמו שצריך, להפחית רמות של סטרס וכדומה. מעבר לכך, אם יש לך מחלת רקע ידועה או שאתה נוטל תרופות מסוימות כדאי להתייעץ עם הרופא כי ייתכן שאפשר לרשום לך תרופה חדשה או אחרת, או לשנות מינונים. כמובן, הרופא גם יכול לרשום לך תרופה כמו ויאגרה או סילנדאפיל שמגבירות את זרימת הדם אל הפין. מלבד זאת יש עוד התערבויות כמו מריחה של טסטוסטרון (לרוב מתאימה לגילאים מבוגרים יותר), הזרקות לפין, טבעות חוסמות ולפעמים אפילו ניתוח.

יחד עם זאת, אנו ממליצים כמובן על התכשירים הטבעיים של חברתנו, כמו גברא פרו. יתרון ראשון שלהם הוא שמדובר ברכיבים טבעיים בלבד ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא, שתוכל לקבל אותם עד הבית בדיסקרטיות מלאה. יתרון שני הוא שיש בתכשירים שלנו 14 רכיבים היוצרים ביניהם סינרגיה, כאשר כל מרכיב תורם את תרומתו. כך מתקבל תכשיר העומד בתקנים אירופאים ואמריקאים, המסייע כבר גברים רבים בכל הגילאים לשפר את האופן המיני ואת הביצועים, ולהגביר את ההנאה מיחסי המין, על כל המשתמע מכך מבחינת ההרגשה האישית והיחסים שלך.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »