מה הפתרון לשפיכה מהירה

שפיכה מהירה היא מאותן תופעות שנמצאות מאחורי מסך ערפל בדיון הציבורי, ורק מעטים משתפים בה את חבריהם ובני משפחתם – אם בכלל. ואולם, מדובר בתופעה מאוד נפוצה שלפי מחקרים פוקדת אחד מכל 4 גברים בגילאים צעירים. יתר על כן, אצל מי שסובל מאין אונות בעיית שפיכה מהירה אפילו יותר גבוהה.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

שפיכה מהירה

אין ספק ששפיכה מהירה מעיקה ופוגמת בהנאה מיחסי המין, הן של הגבר והן של האישה, ומכאן מתחילות להתגלגל בעיות נוספות במישור האישי והזוגי. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי קיים פתרון לשפיכה מהירה שאותו מציעות הרפואה האלטרנטיבית, הקונבנציונאלית, הטבעית וגם מענפים אחרים.

אם תחפשו במילונים רפואיים לא תמצאו הגדרה אחת ומדויקת לשפיעה מהירה. יש הגורסים כי מדובר בפליטת זרע תוך פחות משתי דקות מזמן החדירה, יש כאלו האומרים שהיא פשוט לא מאפשרת לגבר לתפקד מבחינה מינית כפי שהיה רוצה, ויש דעות נוספות. בכל מקרה, מדובר בפליטה יחסית מהירה של הזרע.

מטבע הדברים, היא גורמת לאכזבה ואף תסכול בקרב בת הזוג ואצל הגבר עצמו, משפיעה על מצב הרוח ועל הביטחון העצמי, על תחושת הגבריות ועל מערכת היחסים בכללותה.

שפיכה מהירה, שפיכה מוקדמת

סיבות לשפיכה מהירה

להלן מספר סיבות נפוצות הגורמות לשפיכה מהירה:

  • חרדת ביצוע או התרגשות יתר
  • דימוי עצמי נמוך
  • ספקות ביכולת לספק את האישה
  • רצפת אגן חלשה
  • פעילות מינית ירודה

יכולות להיות סיבות רבות לשפיכה מהירה, כגון בעיות ברמת הסרוטונין, בעיות ברמת ההורמונים בדם, בעיות בבלוטת הערמונית או בבלוטת התריס, תופעת לוואי של תרופות מסוימות, בעיות לבבית, ועוד. גם המישור הפסיכולוגי בהחלט יכול להשפיע, למשל חרדת ביצוע הנובעת מציפיות גבוהות לגבי הביצועים המיניים, מתחים נפשיים הקשורים למשל לפרנסה ולקריירה, ועוד. יש לציין כי אצל חלק מהאנשים ישנן תקופות של שפיכה מהירה החולפות מעצמן, או לאחר טיפול ורגיעה, ויש כאלו שאצלם התקופות יותר ממושכות.

טיפול בשפיכה מהירה

טיפול בשפיכה מהירה יכול להתבצע בכמה מישורים, בנפרד או במקביל. קודם כל, ההמלצה הגורפת היא לפתח שיח כנה, ישיר, פתוח ומכיל עם בת הזוג לגבי השפיכה המהירה. לעיתים קרובות שיחות כאלו מחזקות את הקשר, מקדמות את ההבנה והאינטימיות, פותרות התלבטויות וחששות מיותרים, ומאפשרות למצוא דרכים יצירתיות להשבת ההתלהבות וההנאה לחדר המיטות – אפילו עם השפיכה המהירה.

במידת הצורך, ניתן גם להיוועץ עם אנשי טיפול מתאימים – למשל סקסולוגית, יועצת זוגית, מטפלת זוגית, פסיכותרפיסטית או פסיכולוגית (אפשר לפנות כמובן גם למטפל גבר).

בנוסף, אנו ממליצים על גברא אנרג׳י שחברתנו מייצרת ומשווקת. מדובר בתכשיר לגמרי טבעי שממנו נהנים אלפי גברים ברחבי העולם. הוא מורכב מארבעה עשר רכיבים טבעיים אשר כל אחד מהם נועד לתרום בדרך מסוימת לתפקוד המיני, בין היתר גם להארכת זמן המשגל ולשיפור הביצועים בחדר המיטות.

מעבר לכך, התכשיר מביא להגברת ההנאה מיחסי המין ולכן גם מגביר את תדירותם, ובניגוד לתרופות קונבנציונאליות הוא אינו כולל כימיקלים המעוררים תופעות לוואי משמעותיות.

אם כבר דיברנו על התרופות, הן מהוות פתרון לשפיכה מהירה המוצע על ידי הרפואה הקונבנציונאלית. כך לדוגמא, בשנים האחרונות נוטים לרשום לשפיכה מהירה תרופות נוגדות דיכאון, שכן במחקרים נמצא שהתרופות האלו מאריכות באופן משמעותי את הזמן שלפני השפיכה.

טוב שיש פתרון כזה, רק חשוב לזכור שלתרופות נוגדות דיכאון יש השפעות משמעותיות ביותר על החיים ותופעות לוואי בלתי מבוטלות, החל בעייפות וסחרחורת ועד בחילה ובעיות שינה, וזו רק ההתחלה. לעומתן, משחות האלחוש המוצעות לשפיכה מהירה מקטינות את הגירוי ובאמת יכולות להביא להארכת זמן המשגל, ללא תופעות לוואי כה חזקות. רק צריך לזכור שהן חייבות במרשם רופא.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »