סובלים מאין אונות? אתם לא לבד

מטבע הדברים, כאשר מופיעה אין אונות (אימפוטנציה), הנטייה היא לקחת את הדברים באופן מאוד אישי. יחד עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בתופעה טבעית לגמרי, ממנה סובלים הרבה גברים. נכון שבדרך כלל היא מופיעה יותר בגילאים מבוגרים, החל מהעשור הרביעי והחמישי לחיים, אך לא פעם גם גברים צעירים יותר עוברים תקופות ממושכות יותר ופחות של אין אונות. אז קודם כל, חשוב שתדעו שאתם לא היחידים. ובנוסף, אתם לא צריכים להישאר לבד עם הקשיים כי יש בהחלט אנשים וגורמים שאפשר להיעזר בהם, כולל בת הזוג.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

אין אונות

אין אונות – תופעה רווחת מאוד

קודם כל, יכולים להיות הרבה גורמים לאימפוטנציה, חלקם פיזיים וחלקם נפשיים. בין היתר, אין אונות יכולה להופיע עקב עישון וצריכה מוגזמת של אלכוהול, עקב מחלות כמו סוכרת, בגלל נטילה של תרופות מסוימת, בשל שינויים הורמונאליים, ועוד הרשימה ארוכה. המשמעות היא שגברים רבים יסבלו בשלב זה או אחר מאימפוטנציה. כמה גברים? ובכן, האמת היא שתשעים ותשעה אחוזים מהגברים יחוו תופעה של אימפוטנציה לפחות פעם אחד במעמד יחסי המין (שלא צלחו כמובן..).

במילים אחרות, כל גבר יחווה זאת. ואולם, כאן הכוונה היא לאין אונות חד פעמית, הנובעת בדרך כלל ממתח נפשי, למשל מחרדת ביצוע או פשוט מתקופה חלשה יחסית מבחינה פיזית ונפשית. מאידך, כאשר אנו מדברים על אימפוטנציה הכוונה היא לתקופה יותר ממושכת ולפחות למספר פעמים. כאן הנתונים שונים כמובן, ומעידים שכמחצית מהגברים חווים אין אונות לאחר גיל חמישים, כאשר התופעה פחות נפוצה בגילאים צעירים ויותר נפוצה ככל שהשנים מתקדמות.

אז בשורה התחתונה, אתם נמצאים בחברה טובה ולידיעה הזו יש חשיבות. גברים רבים שחווים אימפוטנציה נוטים כמובן להסתיר את הקושי, להתכנס איתו לתוך עצמם, ולחוש שדבר מה אינו תקין אצלם. הדבר משפיע גם על הדימוי והביטחון העצמי, על תחושת הגבריות, מייצר יותר מתח נפשי והרגשת חוסר מסוגלות, והרגשות אלו יכולות להשפיע בתורן על מעגלים נוספים בחיים. בין היתר, הן משפיעות גם על הנטייה להיכנס לחדר המיטות, ויוצרות הסתייגות וחשש מפני ביצוע ירוד.

יתר על כן, החשש מפני ביצועים נמוכים, חוסר האמון בתפקוד, הוא גורם מעורר מתח בפני עצמו. ולמרבה הצער, המתח גורם לירידה בתפקוד המיני וכן הלאה, במעגל המזין את עצמו. לכן אנו אומרים שישנה חשיבות גדולה לידיעה שמדובר בתופעה טבעית ומאוד רווחת. במקום לשים על עצמכם סטיגמות קשות, תוכלו לזכור שאתם בחברה טובה, ויותר חשוב – שיש מי שיכול לעזור.

אתם לא לבד עם האין אונות – גם בטיפול

יש לא מעט דרכי התערבות מועילות לאין אונות, כך שממש לא מדובר בגזירת גורל. בראש ובראשונה נציין את המוצרים הטבעיים של חברתנו, אשר נועדו לסייע לאין אונות ומשמשים היטב גברים רבים ברחבי העולם. מדובר בתוספים טבעיים לחלוטין המשלבים בין 14 רכיבים, אשר לכל אחד מהם פעולה התורמת להשגת זקפה, להגברת החשק, לשיפור ההנאה מיחסי המין, ומכאן גם להגברת תדירותם.

שנית, קיימת גם הרפואה הקונבנציונאלית והרופאים העומדים לרשותכם. נכון שהפנייה לרופא יכולה להיות מביכה, וגם הצגת המרשם בבית המרקחת, אבל זוהי עוד כתובת שיכולה להיות משמעותית ומועילה. על הטיפולים הקונבנציונאליים לא נרחיב כעת, אך הם רבים למדי, בין אם מדובר בתרופות מוכרות, בנטילת הורמונים בדרכים שונות, בשינוי מינונים של תרופות, בייצוב מחלות רקע, ועוד.

ואולי החשוב מכל, יש לכם את בת הזוג. במקום לשמור את הדברים בפנים ולדחות את יחסי המין, דברו איתה. ספרו על מה שעובר עליכם, הקשיבו למה שהיא חושבת ומרגישה, ובוודאי תופתעו לגלות שהמצב טוב בהרבה ממה שחשבתם. יש הרבה דרכים ליהנות מהן במיטה אפילו בזמנים של אין אונות, וכמובן, תוכלו גם להזמין את התכשיר הטבעי שלנו שיכול לסייע בהשבת עטרה ליושנה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »