גלי הלם לפין – אלטרנטיבות לשיפור התפקוד המיני

בשנים האחרונות, טיפול באמצעות גלי הלם הפך לאחת השיטות המדוברות והמבטיחות בתחום שיפור התפקוד המיני של הגבר. הטיפול התפתח לכלי טיפולי שמטרתו להגביר את זרימת הדם ולשפר את התפקוד המיני. אך למרות הפופולריות הגוברת של השיטה זו, עדיין קיימת שאלה נוקבת: האם היא באמת יעילים ואמינה לטיפול בבעיות זקפה, או שמדובר בטרנד חולף עם תוצאות מוגבלות?

זמן קריאה : 3 דקות

|

שיתוף :

תפקוד מיני לקוי

בעיות זקפה וירידה בתפקוד המיני הן תופעות נפוצות למדי בקרב גברים, במיוחד ככל שהגיל עולה. אמנם הפתרון הנפוץ ביותר לבעיה זו הוא תרופת הויאגרה, אך עבור חלק מהסובלים מאין אונות, היא אינה פותרת את הבעיה או יוצרת תופעות לוואי קשות. כתוצאה מכך, קמו מספר שיטות טיפול חלופיות בניסיון לספק מענה. אחת מהן היא טיפול בגלי הלם לאיבר המין.

מה זה בעצם גלי הלם ?

גלי הלם, נקראים גם גלי קול, הם גלים אקוסטיים בעלי אנרגיה גבוהה המשמשים במגוון טיפולים רפואיים. או בפשטות גלי הלם הם גירויים חשמליים קצרים המועברים לרקמה מסוימת בגוף על מנת לגרום לתגובה רפואית רצויה.

בהקשר של טיפול בבעיות זקפה ואין אונות אצל גברים, גלי הלם מועברים ישירות לאזור הפין והמפשעה. מטרת גלי ההלם היא לגרות את זרימת הדם לאיבר המין וכתוצאה מכך לעודד התקשחות, זקפה ותפקוד מיני תקין.

ההנחה היא כי גלי ההלם מעוררים מחדש את תאי העצב וכלי הדם באיבר המין שנפגעו, ובכך משפרים את יכולת הזקפה לטווח רחוק יותר. אולם יש לציין כי מחקרים רפואיים מראים כי ההשפעה של גלי ההלם על הזקפה הינה מעורבת. בעוד שיש עדויות לכך שחלק מהמטופלים אכן דיווחו על שיפור לאחר טיפול מספר פעמים בגלי הלם, אצל רבים אחרים לא נצפתה השפעה ממשית לאורך זמן.

סקירת מחקרים ונתונים

מחקרים שונים בדקו את יעילות גלי הלם בשיפור התפקוד המיני. רובם מצביעים על שיפור משמעותי בזקפה וביכולת המינית של גברים שעברו טיפול זה. למשל, מחקר מ-2019 מצא שגברים שעברו טיפול בגלי הלם חוו שיפור בתפקוד המיני לעומת אלו שלא עברו את הטיפול. עם זאת, ישנם גם קולות ביקורתיים שמצביעים על היעדר סטנדרטיזציה בפרוטוקולי הטיפול ועל חוסר עקביות בתוצאות.

תופעות לוואי וסיכונים

אחד היתרונות הבולטים של גלי הלם הוא העדר תופעות לוואי חמורות. בדרך כלל, הטיפול נחשב לבטוח וללא כאב. עם זאת, חשוב לבצע אותו תחת השגחה רפואית מקצועית ולא לנסות שיטות "ביתיות" שעלולות להיות מסוכנות.

דעת קהל ופרספקטיבה רפואית

בקרב הציבור, ישנה תחושה של אופטימיות גדולה סביב גלי הלם כפתרון לבעיות תפקוד מיני. אך בקרב הקהילה הרפואית, קיימת דרישה למחקר נוסף ולנתונים עקביים יותר לפני שימוש נרחב של השיטה הזו.

גלי הלם לשיפור התפקוד המיני מציעים פוטנציאל רב, אך עדיין נדרשת זהירות והבנה נוספת של התהליכים המעורבים והתוצאות האפשריות. הטיפול נראה מבטיח, אך חשוב להתייחס אליו בגישה מדעית מאוזנת ולא להתעלם מהצורך במחקר נוסף.

אלטרנטיבות לגלי הלם לשיפור התפקוד המיני

לטיפול באין אונות יש ״פתרונות״ רבים אך איך נדע מי מהם הוא באמת הכי טוב או הכי מתאים לנו ?

את הכדור הכחול הויאגרה גברים רבים ודאי מכירים וחושבים שזהו טיפול תרופתי הטוב ביותר לאין אונות (זה מה שהרופאים ממליצים), מה שהויאגרה עושה בעצם היא יוצרת אפקט בזרימת הדם שמחזק את הזקפה באופן לא רצוני עד למספר שעות ובשורה התחתונה לא מטפלת בבעיה שלא לדבר על תופעות הלוואי שהיא עלולה ליצור.

הטיפול בגלי הלם מתיימר להיות זה שכן פותר את הבעיה ומעודד את כלי הדם להתרחב ובכך שיפור זרימת הדם לפין. אך ממה שעולה ממחקרים לא ברור אם הטיפול אפקטיבי ויעיל כמו שאנחנו חושבים שאמור להיות.

כמו כן יש פתרון אחר, אמנם פחות פופולרי אך יעיל ואפקטיבי אך יותר. כמוסות טבעיות לחיזוק האון הגברי האון בצורה טבעית ומהשורש. כך תוכלו לחזור להנות מחיי מין מעולים לאורך זמן וללא תופעות לוואי.

כמוסות טבעיות לשיפור התפקוד המיני

הפורמולה של הכמוסות מורכב מ-14 רכיביים טבעיים הידועים כבר שנים שמחזקים את הזקפה, מעלים את החשק המיני, מפחיתים לחץ וסטרס, מעלים רמות טסטוסטרון, מעלים את האנרגיה המינית ומשפרים את איכות וכמות הזרע. הכמוסות נצברות בגוף ולאחר זמן קצר אפשר ליהנות מההשפעה חיובית ו-קיום יחסי מין בספונטניות.

הכמוסות של גברא אנרג׳י הן פתרון טבעי ויעיל לבעיות הזקפה, נותנות חיזוק מקיף לכל האלמנטים של התפקוד המיני של הגבר ונצברות בגוף לאורך זמן. לאחר הטיפול עם הכמוסות אפשר להנות מהאפקט למספר חודשים נוספים!*

החברה האחראית על הייצור של הכמוסות האלו הינה טבע דיירקט אשר כבר 26 שנה עוזרת לגברים להנות יותר במיטה בעזרת תוספי התזונה שלה. כל המוצרים מיוצרים כחול לבן, בעלי אישור של תקני אירופה(GMP), תקני ארצות הברית (FDA) ובעל פיקוח מתמיד של משרד הבריאות.

אל תוותרו על חיי מין משגשגים ועוצמתיים, צרו קשר לייעוץ דיסקרטי ללא עלות. 1-700-50-50-90

*על פי ניסיון של לקוחות במשך 26 שנה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אבחון אין אונות – גלה מה המצב שלך

במאמר זה נסביר כיצד לדעת אם אתה סובל מאין אונות ונציע שאלות שיכולות לעזור לך להבין את מצבך. באמצעות אבחון מדויק והבנה של הגורמים הפיזיולוגיים, הפסיכולוגיים ואורח החיים המשפיעים על התפקוד המיני, ניתן לפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית לשיפור איכות החיים והבריאות המינית.

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת על תפקוד מיני אצל גברים

תפקוד מיני הוא אחד הנושאים המרכזיים בחיינו, המשפיע על איכות החיים האישית והזוגית שלנו. מדובר בנושא רגיש שמערב בריאות פיזית ונפשית, אינטימיות והנאה. על כן, הבנת התפקוד המיני והפרעות בתפקוד המיני חשובה לא רק לרופאים ומטפלים, אלא לכל אדם. במאמר זה נעמיק במידע אודות התפקוד המיני, נסביר את ההפרעות הנפוצות, ונדון בדרכי הטיפול האפשריות.

קרא עוד »