כדורי זקפה טבעיים לחיזוק האון הגברי מהשורש

גברא אנרג׳י

כמוסות טבעיות לגבר לשיפור התפקוד המיני. הפורמולה העוצמתית של הכמוסות מורכבת מ-14 צמחי מרפא וויטמינים הידועים על פי מחקרים של שנים כמשפרים תפקוד מיני של הגבר. 

משלוח חינם עם שליח למזמינים דרך האתר בלבד!

180 כמוסות

3 חודשי שימוש

סובלים מבעיות זקפה ? כך תוכלו לשפר את הכח הגברא ואת הביצועים ולפתור את בעיית האין אונות.

גברא אנרג׳י – כדורי זיקפה שיחזקו את התפקוד המיני שלכם לאורך זמן ובאופן טבעי.

 

(מתאים גם למי שסובל מבעיות לחץ דם, סוכרת או מחלת לב שאינם יכולים לקחת ויאגרה.)

גברא אנרג׳י כאן בשביל גברים רבים שאינם יכולים ליטול ויאגרה או כאלה שמעדיפים פתרון טבעי. הפורמולה של גברא אנרג׳י לא נועדה רק לחזק את הזקפה אלה יש לשימוש בה יתרונות נוספים לתפקוד המיני של הגבר:

מעלה את החשק המיני

מעלה רמות של טוסטסטרון

מעלה את האנרגיה הכללית

מעכבת שפיכה

כמו כן מאפשרת קיום יחסי מין בספונטניות מלאה, ללא צורך בתכנון מראש.

ניתן לרכוש עכשיו אונליין עם משלוח דיסקרטי חינם עד הבית!

ממה זה שונה מהפתרון הטבעי ? 

יש מגוון כדורים לזקפה ותרופות מסוימות שמתיימרות להיות פתרון בעיות זקפה, לדוגמא ויאגרה – צריך ליטול את התרופה כחצי שעה לפני קיום יחסי המין לאחר מכן מתרחשת פעולה כימית המרחיבה את כלי הדם ומספקת זרימת דם טובה יותר – היוצרת זקפה.

הזקפה שנוצרת כתוצאה מהויאגרה היא זקפה מלאכותית שיכולה להימשך גם לכמה שעות לעומת הכדורים הטבעיים שנותנים חיזוק של המנגנון של הזקפה כדי שתפעל באופן טבעי (גירוי מיני). מלבד זה הויאגרה מצריכה מרשם רופא ועלולה לגרום לתופעות לוואי בהשוואה למוצר הטבעי שמאפשר שימוש ללא מרשם רופא וללא תופעות לוואי. 

נטילת הכדור הטבעי עוזרת לזרימת הדם לאיבר המין להיות טובה יותר ולשפר את האקט המיני לשני בני הזוג. תופעות הלוואי היחדות של הכמוסות שלנו הם ביצועים טובים יותר, והנאה גדולה יותר מחיי המין שלכם.

גברים שהשתמשו בגברא מדווחים כי הם נהנים הרבה יותר. אל תתפשרו עלי חיי מין מעולים ומספקים, שפרו את חיי המין שלכם עוד היום עם גברא אנרג׳י.

 

סיבות נוספות לבעיות זקפה ואיך לאפשר למנוע אותן מראש 

הרגלים וסיבות שעלולים לגרום ו/או להחמיר את בעיות הזקפה אך אם נחליף אותם בהרגלים טובים או נמנע מהם אפשק בקלות לחזק את הזקפה באופן טבעי. 

חוסר בפעילות גופנית ובשעות שינה – ספורט באופן קבוע יכול לשפר את זרימת הדם אל הפין וכך גם שינת לילה טובה יכולה להחזיר את האנרגיה נסו להקפיד על שני אלו – לזקפה טובה יותר.

גורמים פיזיולוגיים – מחלות לב וכלי דם, סוכרת, לחץ דם גבוה, פגיעה בעצבים. מניעה באמצעות אימוץ אורח חיים בריא, פעילות גופנית, תזונה נכונה וטיפול במחלות כרוניות.

גיל – שכיחות גבוהה יותר של בעיות זקפה אחרי גיל 40. אין מניעה אפשרית של הזדקנות הגוף אך ניתן להאט תהליכים אלו ע"י פעילות גופנית ותזונה מאוזנת.

גורמים הורמונליים – ירידה ברמות טסטוסטרון עם הגיל. שמירה על משקל תקין, פעילות גופנית המעלה רמות הורמונים.

עישון, אלכוהול וסמים – פוגעים ישירות בכלי הדם וביכולת הזקפה. הפחתה ניכרת או הימנעות מהם.

דיכאון וחרדה – טיפול נפשי מתאים, פעילות גופנית, יוגה ומדיטציה.

לכן, אורח חיים בריא ומאוזן הוא המפתח למניעה יעילה ככל האפשר של הפרעות זקפה עם הגיל. כמובן שישנם גורמים שלא ניתן למנוע לחלוטין, אך ניתן לצמצם את הסיכון ואת השכיחות.