שפיכה מוקדמת – טיפול טבעי

שפיכה מוקדמת היא תופעה נפוצה מאוד ממנה סובלים כרבע מהגברים הצעירים, והשיעור נעשה גבוה יותר אצל הסובלים מבעיות אונות. אין ספק שמדובר בתופעה מטרידה המעיבה על איכות חיי המין ויוצרת קשיים במישור האישי והזוגי. הבשורות הטובות הן שישנם מספר פתרונות לבעיה, ואפילו יש עבור פתרון טבעי לשפיכה מוקדמת כפי שמציעה חברתנו.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

שפיכה מהירה, שפיכה מוקדמת

 למה זה קורה לי?

פעמים רבות הקושי לשלוט על תזמון האורגזמה הגברית אינו מלווה בבעיות אימפוטנציה. כלומר, הגבר בהחלט מסוגל להגיע לזיקפה מלאה אולם מתקשה לשמור עליה לאורך זמן על מנת להסב עונג מיני לבת הזוג. למרבה הצער, הסיבות לבעיה זו אינן ידועות לחלוטין וככל הנראה מעורבים בתהליך היבטים פיזיים, עצביים ונפשיים. כך לדוגמא, ידוע כי קבוצת הסיכון מונה גברים הסובלים מבעיות בבלוטת הערמונית ובבלוטת התריס, מרמות לא תקינות של מוליכים עצביים והורמונים, מפגיעה במערכת העצבים, ומבעיות לב. כמו כן, ידוע כי רמה גבוהה של לחץ אקוטי וכן רמה גבוהה של סטרס מתמשך, משפיעות לרעה על יכולת התזמון של האורגזמה. בנוסף, אצל גברים הסובלים מאין אונות המלווה בחרדת ביצוע, יש נטייה לשפיכה מהירה, ומעבר לכך ישנן תרופות המביאות לשפיכה מוקדמת כתופעת לוואי בלתי רצויה.

מהם הטיפולים הטבעיים לשפיכה מוקדמת

כאמור, ישנו עבור שפיכה מוקדמת טיפול טבעי. הכוונה היא לטיפולים שאינם כוללים את מרכיבי התרופות הקונבנציונאליות, שכיום מבוססות בעיקר על קבוצת נוגדי דיכאון. מדובר בקבוצה המגבירה את רמות הסרוטונין, מוליך עצבי הקשור למצבי רוח. נמצא שנטילתן יעילה גם לשפיכה מוקדמת עם הגדלת הזמנים עד הגמירה. יחד עם זאת, לתרופות אלו יש תופעות לוואי בלתי מבוטלות, צורך במרשם רופא וכן בעיה משמעותית של התמכרות בנטילה לאורך זמן.

אם כן, הטיפולים הטבעיים לשפיכה מוקדמת מבוססים על שלושה היבטים: תכשירים עם רכיבים טבעיים בלבד, שמירה על אורח חיים בריא, וטיפולים נפשיים. מבחינת התכשירים הטבעיים אנו ממליצים כמובן על המוצרים של חברתנו: גברא אקסטרא המביא לשיפור בחיי המין וההנאה בחדר המיטות, וניטל בהצלחה על ידי עשרות אלפי גברים בעולם עם 14 רכיבים טבעיים. שילוב הרכיבים הטבעיים מוביל בין היתר לזקפה מלאה ויציבה, להארכת זמן המשגל ולשיפור בביצועים במיטה, בעוד התכשיר מעצים את ההנאה והסיפוק מיחסי המין ולכן גם מוביל לתדירות גבוהה יותר שלהם.

בניגוד לתרופות הקונבנציונאליות, התכשיר הטבעי שלנו אינו מלווה בתופעות לוואי מדווחות, ואינו מצריך מרשם רופא על כל המשתמע מכך מבחינת היחשפות רגישה ואינטימית בפני רופאים. יש לציין כי אנו גם ממליצים על רב און פורטה, תמצית צמחים לבליעה המגבירה את ההנאה והתשוקה, ולמעשה משלימה את הגברא באופן מיידי בזכות ספיגה מהירה בגוף.

אורח חיים בריא וייעוץ מומחים

כאמור, ההיבט השני של הטיפולים הטבעיים הוא שמירה על אורח חיים בריא. הכוונה היא למשל להימנעות ככל הניתן מעישון, הימנעות מנטילת סמים, שתייה מתונה בלבד של אלכוהול, הקפדה על פעילות גופנית ומשקל תקין, וכן הלאה. אורחות חיים בריאות מתבטאות בכושר גופני משופר, בהטבת זרימת הדם, בתחושה טובה יותר באופן כללי, בהגברת רמת הטסטוסטרון בדם, בשיפור הביטחון העצמי, ובסופו של דבר כל אלו בהחלט יכולים להועיל גם לשפיכה המוקדמת ולביצועים המיניים.

עוד היבט משמעותי מאוד של שפיכה מוקדמת הוא הפן הפסיכולוגי. לכן יש לשקול בחיוב פנייה לטיפול סקסולוגי, זוגי או פסיכותרפי שכן הקטנת הלחץ, החרדה, החשש והמבוכה הקשורים ביחסי המין בכלל, ובשפיכה מוקדמת בפרט, יכולים להביא לשיפור ההנאה והאינטימיות בחדר המיטות, ואף לשיפור בבעיה עצמה.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg