חיזוק האון הגברי בצורה טבעית

בעיות זקפה וירידת החשק המיני הן תופעות שכיחות ביותר שתוקפות גברים בכל הגילאים. כ-50% מהגברים מעל גיל 40 סובלים מאימפוטנציה (אין אונות) – בעיות בזקפה וירידה בתפקוד המיני וביכולת לענג את בת הזוג. אך זה לא חייב להיות כך, ישנם פתרונות רבים לטיפול בבעיות הזקפה ו-הגברת האון הגברי.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

חיזוק האון הגברי

מה הם 5 הגורמים לבעיות הזקפה ואיך אפשר להימנע מהם ולשפר את האון הגברי

בואו נסתכל קודם כל מה הם הגורמים שבגללם נוצר בכלל הירידה הזאת, ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על התפקוד המיני ועל הזקפה אך לכל אחד מהם יש דרך למניעה או לפתרון.

 

לחץ דם גבוהה

לחץ דם גבוהה יכול לגרום לירידה בתפקוד המיני וקושי בהגעה לזקפה, אפילו שזה נראה לנו קצת הפוך כלומר שאם זרימת הדם שלנו גבוהה כך גם זרימת הדם לאיבר המין תהיה גבוהה יותר והתפקוד יעלה. אז זהו שלא , אם אתם סובלים מלחץ דם גבוהה זה יכול להרוס לכם את התפקוד המיני באופן פתאומי. אך אם אתם מטפלים בלחץ הדם והוא מאוזן עם הטיפול, הירידה בתפקוד המיני תהיה פחותה משמעותית. המטרה היא להגיע ל-זרימת דם תקינה כדי למנוע הידרדרות בביצועים ובזקפה.

 

סוכרת

סכרת נהייתה מחלה נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, כתוצאה מכמויות הסוכר המטורפות שאנו צורכים כל יום באוכל שלנו. בדומה מאוד לסובלים מלחץ דם גבוהה צריך לטפל בסוכרת כך שתהיה מאוזנת אחרת זה יפגע בתפקוד המיני שלכם עוד יותר. רוצי גם להקפיד על תזונה נכונה כדי להפחית את הסוכרת ובכך למנוע את הסיטואציה שכל גבר היה רוצה להימנע ממנה.

מחלות כרוניות הפוגעות בלב, בכבד, בכליות ובריאות גם יכולות להשפיעה על כלי הדם המובילים לאיבר המין ובכך לפגוע בהופעת הזקפה.

 

עישון ואהלכהול

כאשר צורכים אלכוהול, הדבר פוגע במסרים שמעביר המוח לפין ולכלי הדם שבו, שכאמור צריכים להתרחב על מנת להשיג זקפה ויכול להשאיר אתכם עם המון תשוקה אך מעט יכולת. בנוסף צריכה מוגזמת ולאורך זמן יכולה ליצור סיכון משמעותי בפגיעה באותה מערכת עצבים. מומלץ לשתות במידה כדי לא להגיע למצב זה.

עישון – החומרים הנמצאים בסיגריה בדגש על הניקוטין עושים עבודה שלילית על כלי הדם ומצברים בדפנותיהם מכך אפשר להסיק שכלי הדם הופכים עם הזמן ליותר ויותר צרים, מה שחוב מאוד להיווצרות של זקפה.

 

פעילות גופנית

חוסר בפעילות ספורטיבית יכול לגרום גם הוא לירידה בתפקוד המיני וככל שהגיל עולה הסיכויים לכך גוברים, נסו לבצע פעילות כדי להזרים את הדם ולמנוע ירידה בתפקוד, לא צריך יותר מ-פעמים בשבוע כדי להפחית את הסיכויים ולהגביר את האון הגברי במידה מסוימת.

 

שחיקת השגרה ולחצים

זה לא סוד שלאחר כמה שנות זוגיות התשוקה והריגוש בין בני הזוג הולכת ודואכת, אבל לא אומר שכך זה צריך להישאר, תוכלו לגוון ולהכניס קצת עניין ופלפל במיטה על ידי צעצועי מין למבוגרים או הגשמת פנטזיות מיניות יחד. בנוסף לכך פנו זמן לזוגיות מחוץ למיטה וקחו לכם ערב משלכם בלי ילדים ובלי הסחות צאו לדייט רומנטי או סתם זמן איכות עם בן הזוג, זה כבר יעשה את העבודה.

אם אתם סובלים לפעמים מחרדה או שאתם בתקופה לחוצה בעבודה זהו גורם נוסף שיכול להרוס. עם זאת גם לחצים וחששות יכולים להשפיע ולגרום לכם פשוט להיות נעולים בראש ומשם מוביל לתפקוד מיני לקוי כי ה״ראש שלכם״ פשוט לא שם גם אם אתם נורא רוצים.

 

 

כמוסות לחיזוק האון הגברי 

בנוסף לכל ההרגלים שאתם יכולים לייצר לעצמכם כדי להעצים את התפקוד המיני שלכם ולשמור עליו לאורך זמן, ישנם תוספי תזונה ללא מרשם וללא תופעות לוואי אשר מיועדים לחיזוק האון הגברי.

תוסף התזונה שלנו מורכב מ-14 מרכיבים טבעיים אשר בסגולותיהם תרומה רבה לשיפור האון הגברי ובניהם :

חיזוק הזקפה ושמירה על הזקפה לזמן ממושך יותר

העלאת החשק המיני

מעלה את האנרגיה המינית ואת הערנות הכללית

מעכב שפיכה

מפחית סטרס ומתח

בנוסף לכך השימוש במוצר שלנו מאפשר ספונטניות מלאה – הפורמולה הטבעית מצטברת בגוף ומשפיעה לאחר זמן קצר, לאחר מכן נשמרת בגוף וזה הופך לשיפור טבעי של הגוף. (גם לאחר סיום הכמוסות אפשר להנות השיפור שנצבר למספר חודשים נוספים). השילוב של 14 המרכיבים יותרים ויאגרה טבעית ומאוזנת הנקראת גברא אנרג׳י.

מעל ל-26 שנות ניסיון בתחום ועזרה לעשרות אלפי גברים להנות משיפור בחיי המין שלהם, חיזוק האון הגברי, כח הגברא, שיפור הביצועים ואינטימיות בזוגיות.

גברא אנרג׳י הינו תחליף ויאגרה טבעי לשיפור התפקוד המיני של הגבר אפשר להזמין אותו דרך האתר או בהזמנה טלפונית והוא מגיעה בדיסקרטיות מלאה עד לבית הלקוח או לעבודה.

למעבר להזמנה אונליין לחץ כאן>>

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg