גלולות חשק מיני לגבר – כך תוכלו להנות יותר

חשק מיני ירוד יכול לנבוע ממספר סיבות, אך יש פתרון לכך המאפשר עלייה בלבידו באופן טבעי, בנוסף מחזק את כח הגברא ומעלה את האנרגיה המינית

זמן קריאה : 4 דקות

שיתוף :

גלולות חשק מיני לגבר

מרביתנו חווים את זה , ירידה בחשק המיני, התשוקה הפוחתת עם הזמן בעקבות השגרה השוחקת יחסי המין דועכים לפעם ב… אצל גברים מצב זה יכול להוביל לירידה בחשק המיני וכתוצאה מכך גם בתפקוד המיני. גיל המעבר הוא הגיל הכי נפוץ בקרב גברים לירידת פעילות מינית בין בני הזוג, אך בשנים האחרונות חווים גברים רבים מירידה בחשק המיני כמו כן ירידה בתפקוד של המין הגברי. התופעה נהייתה יותר ויותר נפוצה בחמשת השנים האחרונות.

חיי המין שלנו הם חלק חשוב בחיינו ויכולים להשפיע מאוד על חיי היום יום, חיי מין מעולים יכולים לשפר את אינטימיות בזוגיות, הדינמיקה וההרגשה הכללית. יחסי מין בתדירות גבוהה יכולים אף להפחית סטרס ולהעלות את הערך העצמי ותחושת הנחשקות. יחידה בחשק המיני היא תופעה שכיחה ביותר ופוגשת אחד מכל חמישה גברים.

ירידה בלבידו (חשק מיני) יכולה להיווצר מסיבות שונות . אך אל דאגה אפשר למנוע אותן ויש מספר פתרונות לשיפור החשק המיני.

גלולות טבעיות לחשק המיני

הסיבות לירידה בחשק המיני – אצל גברים

בעיות בזוגיות

בעיות או ריבים במערכת היחסים הן בין הגורמים השכיחים ביותר לאובדן חשק מיני, הדבר הראשון שאתה צריך לשאול את עצמך. האם יש לך ספקות ודאגות שיכולות להיות הסיבה האמיתית לאובדן החשק המיני שלך ?

דבר נוסף שכדאי להתייחס אליו הוא בעיית הביצועים שגורמת לסקס קשה או לא מספק. לדוגמא גברים רבים חווים בעיות בזקפה או שפיכה מוקדמת, ונשים לעומת זאת יכולות לחוות מין כואב או וגיניזם (התכווצות מתמשכת ובלתי רצונית של הנרתיק לפני החדירה).

במקרים אלו כדאי ללכת לרופא או טיפול פסיכומיני (טיפול מיני לשני בני הזוג).

מתח, חרדה ותשישות

מתח חרדה ועייפות יכולים להשפיע רבות על האושר שלך, אם אתה מרגיש עייף כל הזמן, לחוץ או חרד ייתכן שתצטרך לבצע שינויים באורח החיים או לפנות לרופא המשפחה שלך לייעוץ.

דיכאון

דיכאון שונה מאוד מפשוט להרגיש אומלל, זוהי תחושה קשה של עצב קיצוני העלולה להימשך זמן רב. תחושות אלו קשות מספיק כדי להפריע לחיי היומיום שלך במיוחד לחיי המין שלך.

אם אתה סובל מדיכאון אתה כנראה מרגיש דאון או חסר תקווה, או שאתה כבר לא נהנה לעשות דברים שגרמו לך לאושר בעבר.

במקרה זה חשוב להתייעץ עם הרופא משפחה והוא כנראה ימליץ על תרופות נוגדות דיכאון. אך עם זאת יצר מיני נמוך יכול להיות תופעת לוואי של תרופות נוגדות דיכאון.

אך ישנו פתרון נוסף – תוסף תזונה טבעי אשר משפר את התפקוד והחשק המיני ללא תופעות לוואי

גלולות חשק מיני >>

סמים ואלכוהול

צריכת כמות מופרזת של אלכוהול עלולה לגרום לירידה בחשק המיני של שני המינים ולהפחית את הרצון לקיים יחסי מין, מומלץ להימנע משתייה מרובה של אלכוהול ולהגביל את עצמכם ל3 מנות ביום.

שימוש מרובה בסמים קשור גם הוא לאובדן החשק המיני ומומלץ להפחית בשימוש היומיומי

גיל המעבר ומעלה

גברים רבים מאבדים עיניין ככל שהם מתבגרים, בעיקר מירידה ברמות הטסטוסטרון (ההורמון המיני), בעיות בריאות הקשורות לגיל או תופעות לוואי של תרופות מסויימות.

גברים מבוגרים יכולים לפתח רמות נמוכות של טסטוסטרון מה שעלול לגרום לעייפות, דיכאון ודחף מיני ירוד.

תוכלו לעשות בדיקות דם כדי לבדוק את רמת הטסטוסטרון. אצל נשים מבוגרות, ברוב המקרים יש ירידה בהורמון הנשי אסטרוגן במהלך השנים, דבר זה עלול לגרום לצניחה בחשק המיני.

לגברים מבוגרים מומלץ להשתמש בתחליף ויאגרא טבעי שעשוי מצמחי מרפא וויטמינים הנצברים בגוף. השיפור מתבטא ב-קיום יחסי מין ארוכים יותר, שיפור התפקוד המיני, הזקפה והעלאת הלבידו.

בעיות הורמונליות

פחות נפוץ, חשק מיני נמוך עלול להיגרם מתת פעילות בלוטת התריס, כאשר היא לא מייצרת מספיק הורמונים. סימנים נפוצים של תת פעילות בלוטת התריס הם עייפות, עלייה במשקל ותחושת דיכאון.

בעיה הורמונלית הנקראת היפרפרולקטינמיה יכולה גם להשפיע לרעה על החשק המיני שלך.

מצבים רפואיים אחרים

מצבים רפואיים ארוכי טווח (כרוניים) כגון מחלות לב וכלי דם, סוכרת והשמנת יתר יכולים להשפיע לרעה על החשק המיני וגם על כח הגברא.

תרופות וטיפולים

בקרב נשים – חלק מתופעות לוואי של גלולות למניעת הריון הן ירידה בחשק המיני. ברוב הפעמים תופעות הלוואי נוטות להשתפר לאחר מספר חודשים, פנו לרופא אם אתם חוששים שאמצעי המניעה גורמים לאובדן החשק המיני.

בנוסף ישנם תרופות מסוימות יכולות להפחית את החשק המיני בצורה משמעותית כגון :

תרופות ליתר לחץ דם

תרופות לדיכאון כולל תרופות נוגדות דיכאון מסוג SSRI

תרופות להשמנת יתר

תרופות המשמשות בדרך כלל לטיפול בפסיכוזה (מצב נפשי שבו אדם לא יודע להבדיל בין המציאות לדמיון) כגון הלופרידול.

תרופות כמו סימטידין, פינסטריד וציפרוטרון, החוסמות את ההשפעות או מפחיתות את ייצור הטסטוסטרון

אם אתם משתמשים תרופות לסכרת או ללחץ דם חשוב מאוד שבעת הטיפול הסכרת או לחץ הדם יהיו מאוזנים, כך בעצם אפשר להפחית את ההשפעה שלהם על ההמיניות הגברית.

הפתרונות הטבעיים להעלאת החשק המיני

תוכלו להשתמש בשמן אהבה או שמן סיכה מעורר חשק להגברת החשק המיני אצל שני בני הזוג.

נסו לשמור על אורח חיים בריא, ספורט יכול לעשות פלאים לחשק המיני, הימנעות מצריכה מופרזת של אלכוהול וסמים תפחית את המצב להיקלע למצב של חוסר חשק מיני.

בנוסף אנחנו ממליצים לתבל את חיי המין ולהוסיף אקשן ועניין בחדר המיטות, לדוגמא שימוש בצעצועי מין למבוגרים, קלפי משחק ארוטיים ישפרו את האקט המיני ולהעלות אותו לרמות חדשות של ריגוש. קראו עוד על טיבול חיי המין >>

הגשמת פנטזיות – פנטזיות לא מעידות על חולשה וחוסר סיפוק. להיפך, פנטזיות מעידות על רצון לחלוק עם בן או בת הזוג רגעים אינטימיים. לכולם יש פנטזיות, נשים וגברים, זה חלק מהטבע האנושי. כשמעבירים את הפנטזיה לחדר המיטות נוצר מתח מיני בריא שמשדרג את האקט בצורה משמעותית.

זו הסיבה מדוע סקסולוגים ממליצים על הגשמת פנטזיות בין בני הזוג, זה יכול רק לעזור, לשפר את התקשורת והאינטימיות.

תוסף תזונה טבעי – קצת עלינו טבע דיירקט הינה חברה ישראלית שנתקלה בבעיה עוד בשנת 96 והחליטה לעשות משהו בנדון, לכן פיתחנו את המוצר גברא – כמוסות טבעיות לגבר לשיפור התפקוד המיני. עם הניסיון הותק ועל פי מחקרים חדשים בתחום, אנחנו משפרים את הפורמולה כל כמה שנים. המוצר מורכב מ-14 רכיבים טבעיים ומיוצר במפעל תחת פיקוח של משרד הבריאות והתקנים הכי מחמירים בעולם(GMP והFDA).

14 המרכיבים עברו מחקרים רבים בתחום הרפואה האלטרנטיבית והם הוכחו כמשפרי כח הגברא ע״י מומחים בצמחי מרפא.

גברא אנרג׳י – המוצר הכי אפקטיבי שיצרנו עד כה, גברא אנרג׳י משפר את זרימת הדם אל הפין, מחזק ומעבה את הזקפה, מעלה את החשק המיני, מאריך את זמן המשגל והכי חשוב – מאפשר ספונטניות.

למידע נוסף אודות גברא אנרג׳י >>

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »