חיזוק כח גברא – העלאת המודעות והזקפה

חוסר חשק מיני ובעיות זיקפה אצל גברים הינה תופעה נפוצה אך לא מדוברת. כיום ישנם פתרונות שונים המסייעים להעלות את החשק המיני. למדו איך לחזק את כח הגברא באופן טבעי

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

הגברת מודעות לבעיות זקפה

תופעת חוסר חשק מיני ובעיות זיקפה אצל גברים הינה תופעה מוכרת אך לא כל כך מדוברת. הבעיות הללו יכולות לצוץ בעקבות גורמים רבים, נפשיים ופיזיים (ביניהם מחלות שונות, שימוש כרוניים בכדורים, לחץ גדול, שימוש באלכוהול, ועוד) גברים רבים מעדיפים לסבול מחיי מין בינוניים עד מועטים ביותר מאשר להודות כי הם סובלים מחוסר חשק מיני או מבעיות של זיקפה חלשה.

תאמינו או לא אבל קיימות מעל 200 תרופות שיוכולות להשפיע על הזקפה שלכם, 1 מכל 4 גברים שסובלים מבעיות זקפה נגרם כתוצאה מתרופה מסויימת, תרופות המטפלות בלחץ דם או בבעיות בלב משפיעות על מערכת העצבים ופוגעות בהיווצרות הזקפה וגם בשפיכה עצמה. השמנת יתר הינה גם יכולה להיות סיבה לירידה בתפקוד המיני ובכח הגברא.

ההוויה הגברית הפנימית המחוברת למיניות בצורה בלתי נפרדת גורמת לגברים רבים לחוש מבוכה, חוסר בטחון עצמי ואף חרדה של ממש בעקבות תחושת חוסר החשק המיני, בעיות הזיקפה או מופעים של אימפוטנציה הבאות לידי ביטוי במהלך ניסיון לקיים יחסי מין.

תפועות אלו יוצרות מה שמכונה תהליך של ביצה ותרנגולות, ככל שהחרדה והמבוכה גדולות יותר כך היכולת לקיים יחסי מין או לחשוק בהם יורדת באופן משמעותי.

כיום ישנם פתרונות שונים להגברת החשק המיני אצל גברים, המסייעים להעלות את החשק המיני אצל גברים וכן לפתור בעיות זיקפה ולהביא לחיזוק כח הגברא. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא שימוש בכמוסות טבעיות המכילות תערובות צמחים ייחודיות המעצימות ומשדרגות את ההנאה הגברית.

פתרונות לשיפור כח הגברא בטבעיות

גברים המעוניינים בחיזוק התפקוד המיני יכולים לעשות מספר פעולות כבר עכשיו לשיפור, ובכך לראות מהר מאוד עלייה בכוח הגברא, אם גם אתה חווה ירידה בכוח כדאי לך לשמוע את הפתרונות הבאים :

פעילות גופנית – טובה מאוד לכח הגברא ותוכל לשפר את זרימת הדם לאיבר המין ובכך לשפר את הזקפה משמעותית, הקפידו לעשות ספורט לפחות פעם פעמיים בשבוע כדי לראות תוצאות בחיי המין שלכם 🙂

תוסף תזונה טבעי – עוזר להגיע לזקפה חזקה יותר, מעכב שפיכה ומשפר את החשק המיני וכל זה בתהליך פשוט וקל מבלי לצאת מהבית.

גברא אנרג׳י, לחיי מין בריאים ומאושרים

אם אתם סובלים מחוסר חשק מיני או מבעיות זיקפה אנו ממליצים לכם לנסות את כמוסות הגברא Energy. מבלי לחשוש מתופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא תוכלו לשפר באופן משמעותי את חיי האהבה שלכם.

גברא אנרג׳י מורכב מ-14 צמחי מרפא חומצות אמינו וויטמינים, הידועים כבר שנים רבות בסגולותיהם לשיפור כח הגברא השילוב בין כל המרכיבים יוצר פורמולה חזקה ומאוזנת שמשפרת את הגבריות בכל מישוריו של התפקוד המיני.

מוצרי "טבע דיירקט" (גברא אנרג׳י, און טופ) מיוצרים ב"מעבדות צמחי מרפא" – מעבדות מאושרות לייצור ע"י משרד הבריאות בישראל

הגברת מודעות לבעיות זקפה וחיזוק כח גברא

תהליך הייצור של כל מוצר על בסיס טבעי מתחיל מרמת גידול הצמח ודורש פיקוח קפדני על אופן הגידול, הבקרה והמעקב של תנאי הגידול לאורך כל הדרך. שילוב נכון וממוקד של רכיבים פעילים אלה מעניק לכל מוצר שלנו את היכולת לפעול בצורה טבעית, במקסימום אפקטיביות וביטחון.

עשו את הצעד המשמעותי ביותר עבור חיי המין שלכם והזמינו את כמוסות גברא Energy – בטלפון מספר: 1700-50-50-90

ג'ינסנג קוריאני לדוגמא אחד המרכיבים של גברא אנרג׳י עוזר להעלות את רמות האנרגיה ולשפר מצב של בעיות זקפה המתבטאים כשיפור בתפקוד המיני. דוגמא נוספת היא תמצית אפימדיום, מרכיב נוסף בכמוסות הגברא, שעוזרת בחיזוק זרימת דם וכך מרחיבה בעצם את כלי הדם באזור איבר המין, מה שגורם לזקפה להיות חזקה יותר.

חיזוק כח הגברא – לא רק שיפור המיניות

שיפור ביחסי המין אינו רק משפר את האקט עצמו, יש לו גם השפעה רבה על מצב הרוח של בני הזוג ועל אורח חיים בריא יותר : שיפור בדינמיקה בין בני הזוג, תחושת נחשקות, שיפור מצב הרוח וההנאה, תשוקה חזקה יותר ועוד.

גברים המתפקדים מצויין במיטה מרגישים עלייה בתחושת הגבריות וביכולת לספק ולענג את בת הזוג, ומכך מגיע סיפוק אדיר שמשפיע לטובה על דימוי העצמי של הגבר ובכלל משפר את ההרגשה בינו ובין אהובתו.

מחקרים מראים שזוגות שמקיימים יחסי מין טובים בתדירות גבוהה

ניסיון וותק של 26 שנים

גברא מיוצרת כבר משנת 1996 ומהווה פתרון טבעי לבעיות ומנצח לבעיית המיניות של הגבר, ללא כל תופעות לוואי משונות, ללא צורך במרשם רופא, כפתרון קל ופשוט בלי לצאת מהבית המאפשר יחד ספונטניות בקיום היחסים.

עקב הצטברות הפורמולה הטבעית בגוף והשפעה מתמשכת לכל אורך הנטילה וגם לאחריה אפשר להנות מקיום יחסים ללא תכנון מראש והנאה משיפור שתמיד נמצא איתך.

האם זה באמת עובד ?

רוב המוחלט של לקוחותינו מרוצים מאוד מהמוצר ואף חוזרים וקונים פעם בחצי שנה או שנה (בממוצע). אך כל אחד מאיתנו שונה אחד מהשני ואין 100% הצלחה (בכל מוצר או טיפול), כלומר כל אחד חווה את ההשפעה קצת אחרת ויכול לא להרגיש את השיפור בשבועות הראשונים.

לכן יצרנו את השירות המעולה שלנו לאחר קנייה. יש מה לעשות!

אנחנו רוצים שתהנה מהמוצר כמה שיותר ונעשה את ההשתדלות כדי שתפיק ממנו את המיטב, מכיוון שלא כל גבר דומה לשני לפעמים בשביל לראות את ההשפעה צריך להגביר את ההשפעה של המוצר.

איך עושים את זה ? אם אחרי 3 שבועות של נטילה לא רואים את השיפור הרצוי מתקשרים לשירות שלנו שפועל מ – 9-12 בימי הפעילות שלנו, הניסיון והותק של השירות בעל כמעט שלושה עשורים ויודע איך להתקדם ולשפר את ההשפעה שלך.

נשמח לעזור בכל שאלה – 1700-50-50-90

לעמוד של גברא אנרג׳י >>

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »