שפיכה מוקדמת גורמת לכם למבוכה? קיים פתרון טבעי

כן, זה יכול להיות קצת מביך לגמור תוך פחות דקה, כשהיא רק התחילה להתחמם. זה יכול לקרות לכולם, אגב, ולא צריך להתבייש. אבל אם זה קורה לכם די הרבה, והייתם רוצים לשנות את המצב, חשוב שתדעו שיש פתרונות טבעיים. במאמר הבא נסקור אותם.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

בעיות שפיכה מוקדמת

פתרון לשפיכה מוקדמת – בלי תרופות

האמת היא שהרפואה הקונבנציונלית לא מציעה פתרונות ממשיים לשפיכה מוקדמת. בשנים האחרונות התחילו לדבר על תרופות נוגדות דיכאון שמשפרות את המצב, אבל לכו תיקחו עכשיו תרופה שתשנה לכם את המצב רוח, את התיאבון ואת הערנות. ועוד לא דיברנו על תופעות לוואי שיכולות להיות משמעותיות, ועל הקושי לרדת מהתרופות האלה. אז לא, לא נראה לנו שזה פתרון מצוין לשפיכה מוקדמת, אבל תחליטו מה שנראה לכם והתייעצו עם הרופא.

אם כבר הזכרנו רופאים, כאשר את משתמשים במוצרים של חברתנו אין צורך לפגוש רופא או רופאה ולהתחיל לספר להם על מה שקורה לכם בחדר המיטות. גם לא צריך להגיע לתור בבית המרקחת וללחוש בקול רם מה אתם בדיוק מחפשים. הפתרון שאנחנו מציעים הוא תוסף המבוסס על 14 רכיבים שונים, שלכל אחד מהם יש את האיכות המיוחדת שלו. ביחד, כל הרכיבים האלה מצטרפים לסינרגיה חזקה, המשפרת את הזקפה, את זמן המשגל, את הביצועים, את ההנאה ואת החשק המיני. חשוב לומר שהאפקט משתנה מגבר לגבר, אבל זהו העיקרון והוא נמשך גם מספר חודשים לאחר שמפסיקים ליטול את התוסף. ולא, אין לתוסף שלנו תופעות לוואי מדווחות, וכן, הוא מאושר על ידי משרד הבריאות.

עוד פתרונות טבעיים לשפיכה מוקדמת

התוסף שלנו יכול לעשות עבודה מצוינת, אך יש עוד כמה דברים טבעיים שתוכלו לעשות. כשאנו מדברים על 'טבעי' הכוונה היא למה שאינו כולל תרופות המגיעות ממעבדות. אז לדוגמא, דבר טבעי שתוכלו לעשות כדי להאריך את הזמן עד לגמירה, הוא להתאמן, ויש לא מעט תרגילים שיכולים לעזור. לדוגמא, ניתן לבצע תרגילי קיגל שעליהם תוכלו לקרוא ברשת וגם באתר שלנו, המיועדים לחיזוק שרירי האגן. ממש לא קשה לבצע אותם בכל מקום ובכל זמן.

עוד אימון שניתן לעשות הוא לאונן כמעט עד גמירה, ולהפסיק. על העניין הזה חוזרים כמה וכמה פעמים, כי כך אתם מאמנים את המוח לשלוט בגמירה. עם הזמן זה ישתפר. ואם לא בא לכם להתאמן, תוכלו גם לאונן עד הסוף. למשל, אם הערב קבעתם עם בת הזוג שיהיה לילה מפנק במיטה, היכנסו כשעה או שעתיים לפני כן למקלחת, עשו את מה שאתם צריכים, וכך תגיעו פחות מגורים לחדר המיטות.

ואם כבר הזכרנו את בת הזוג, אין ספק שהיא טבעית לחלוטין, וגם אצלה טמון הפתרון שלכם. מה שכדאי לעשות הוא פשוט לדבר על זה. לא צריך לחכות עד לאכזבה והמבוכה שאחרי, אלא להקדים תרופה למכה. מצאו זמן שקט בלי טלפונים ניידים והפרעות, שבו ושוחחו על השפיכה המהירה ונסו להבין: עד כמה זה מפריע לה? מה היא הכי רוצה במיטה? מה הכי חשוב לה? מה מגרה אותה? סביר מאוד להניח שתשמעו תשובות מפתיעות. אבל יותר חשוב מזה, מצאו ביחד פתרונות למה שעושה לה טוב במיטה. יש הרבה דרכים לחמם ולענג את בת הזוג שאינן כוללות חדירה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »