לענג אישה – איך לגרום לאישה לגמור

מי לא היה רוצה לענג את בת הזוג בצורה פנומנלית, שתגרום לה לרצות אותך עוד יותר. הבינו את הנשים שלכם יותר טוב ובכך תשפרו את יחסי המין פלאים

זמן קריאה : 4 דקות

|

שיתוף :

איך לענג אישה

מרבית הגברים גומרים תוך שלוש או ארבע דקות אחרי החדירה, אבל לאישה לוקח בממוצע עשרים עד שלושים דקות כדי להגיע לאורגזמה, והיא לא תמיד מגיע לאורגזמה באקט המיני. 

בעוד שבימים עברו לגברים היה פחות חשוב לספק את בנות זוגם, הרי שהגבר המודרני בהחלט מבקש לענג את זוגתו ולגרום לה להגיעה לסיפוק מלא. אז כדי לעמוד במשימה בכבוד כדאי להבין את גופה של האישה וצרכיה. בכך יעסוק המאמר הבא שגם יסביר איך לענג אישה ואיך לגרום לה לגמור.

הקושי של לנשים לגמור

המבנה הגופני וההורמונלי של נשים הופך את נושא העונג והאורגזמה להרבה יותר מורכב מאשר אצל גברים. למעשה, המבנה הפיזיולוגי ממש לא מחייב שאישה תגיע לסיפוק מלא בכל אקט מיני. בתור התחלה, נשים מתקשות לגמור עקב רמות טסטוסטרון שמשתנות לאורך המחזור החודשי, שככול שהן יותר נמוכות כך גם החשק המיני יורד. כמו כן, המבנה של איבר המין הנשי הופך את נושא האורגזמה ליותר עדין ורגיש, לעומת גברים שאצלם הגירוי מוביל לזקפה ולאחר מכן לסיפוק וגמירה. לא אחת, אקט החדירה אינו מספיק לאישה כדי לגמור והיא צריכה סיוע נוסף, למשל בעזרת האצבעות.

אם לא די בכך, אצל נשים הריגוש המיני קשור באופן ישיר לחוויה הרגשית. יש להן צורך באווירה מתאימה לקיום יחסי המין, שבעצמם צריכים להיות שופעים ברגישות, אהבה, רומנטיקה, חיזורים, ליטופים, חיבוקים, נשיקות וכדומה. יתרה מזאת, לרוב נשים צריכות משחק מקדים עם מגע שאינו מתחיל אברי המין, כדי ליצור אצלן מצב של עוררות מינית. 

אם מוסיפים לכך את הפערים במשך הגירוי, כאשר גבר יכול לרוב להחזיק מעמד רק דקות ספורות, מבינים מדוע נוצר מצב בו נשים רבות מקיימות יחסי מין מבלי לגמור ולהגיע לסיפוק מלא.

להעלות את רמת המשיכה של האישה

עוד לפני שנדבר על האקט המיני עצמו, כדי להעלות את רמת המשיכה של זוגתכם עליכם לדבר בשפה שלה, וזוהי שפת הרומנטיקה והאהבה. אין מה לעשות, כל אישה אוהבת שמחזרים אחריה, שנותנים לה מחמאות, שאומרים לה מילות חיבה רכות ונעימות, ושמחזקים את הדימוי העצמי שלה. הוסיפו לכך מחוות ומתנות רומנטיות קטנות שממיסות את הלב, כמו זר פרחים, תכשיט קטן, ארוחה רומנטית לאור נרות במרפסת, או הזמינו אותה  לסופשבוע בלי הילדים בצימר בצפון.

כל זאת, עקב הקשר ההדוק שבין רגש למשיכה מינית אצל נשים. הרגש הנכון נוצר על ידי התחושה שיש לידן מי שאוהב אותן, קשוב לצרכיהן, מתחשב בהם וזוכר אותם. 

בנוסף, אם יש דברים שאישה פחות נמשכת אליהם בכם, כדאי אם אפשר לשנות אותם. למשל, אם היא אוהבת שאתם מגולחים, קוצצים ציפורנים ברגליים, שמים דאודורנט, או נמנעים ממלובש בגדים שהיא לא אוהבת.

להכיר את צרכיה המקדימים של אישה

שלא כמו גבר, אישה לרוב צריכה משחק מקדים כדי להתעורר מינית, מה שמסייע לה להשתחרר ולהתמסר. את המשחק המקדים יש לבצע באווירה נאותה, למשל עם מוסיקת רקע נעימה, תאורה רכה ומיטה מסודרת עם מצעים נקיים. כעת, יש לנשום עמוק ולהתחיל במשחק המקדים, בקצב איטי הקשוב לגופה של האישה ולתגובות שלה. 

למשל, עליכם ללמוד ולהבין איזה סוג של יחס ומגע נעים לאישה, אילו מקומות בגוף גורמים לה להתרכך, להירגע והתענג. משחק מקדים יכול להיות מורכב מהרבה נשיקות וקשר עין, ממילים רכות ואוהבות, מליטופים עדינים על הבטן או בצוואר, נגיעות בחלק הפנימי של הירכיים, ועוד.

כעת, שהיא כבר מוכנה אפשר לעבור למגע באברי המין שלה בחזה, בישבן ובאיבר המין עצמו. אבל זאת במגע רגיש ועדין שכל הזמן מודע ובודק את תגובותיה, ונכון להתקדם, לסגת או לשנות קצב וסוג מגע, בהתאם לצרכיה המשתנים.

להביא אישה לסיפוק מלא

כדי להביא אישה לאורגזמה לא חייבים להגיע דווקא לנקודה מסוימת, כולל נקודת הג'י המפורסמת והמסתורית. למעשה, איבר המין הנשי מסוגל להגיע לאורגזמה בנקודות שונות, המשתנות בין אישה אחת לשנייה, וגם בין אקט מיני אחד למשנהו. למשל, יש מצבים בהם נשים גומרות בעת חדירה ומגע עם נקודת הג'י, ויש נשים שגומרות על ידי מגע מגרה של האצבעות באזור הדגדגן.

התשובה לשאלה איך לענג אישה עם אצבעות, מתחילה בדומה למשחק מקדים עם מגע עדין וקשוב שבודק, בוחן ולומד את איבר המין שלה, ובעיקר אילו תנועות גורמות לה לגירוי. ברגע שיש נקודה בה האישה מגיבה אליה באופן מגורה, ניתן להעלות בהדרגה את קצב הגירוי, ומידי פעם לבדוק עימה אם המיקום, העוצמה וסוג המגע מתאים לה, או אם היא צריכה מגע אחר.

איך לענג אישה בזמן אימפוטנציה או שפיכה מוקדמת

מה לעשות, גברים סובלים לפעמים מתקופות בהן קשה להגיע לזקפה ו/או משפיכה מוקדמת. הבעיות האלו הולכות ומחמירות עם הגיל, ולכן אלו האצבעות שעונות על השאלה איך לענג אישה בזמן אימפוטנציה. אכן, במצבים כאלו אין צורך להשאיר את האישה מתוסכלת, מה שסופו של דבר מגביר גם את תחושת התסכול ואין האונות של הגבר. 

אז ניתן לענג אישה בעזרת אצבעות, כשלצד גיורי של הדגדגן אפשר לשלב גם אקט של חדירה איתן,. ועינוג של אזור פי הטבעת והפטמות. בנוסף, ניתן לשלב באקט המיני אבזרי מין כמו ויברטור, כדורים סיניים וכדומה, התורמים לגירוי אברי המין ושבשימוש רגיש ונכון בהחלט יכולים להביא לאורגזמה. כמובן שאבזרי המין יכולים להשתלב נהדר גם ביחסי מין רגילים, כאמצעי מחדש ומרענן שמגביר את עוצמת הריגוש במהלך הסקס.

שיפור ביצועי הגבר עם מוצר טבעי

כאמור, יש מקרים בהם חוסר היכולת של אישה לגמור נובעת מביצועים לוקים בחסר של הגבר, בין אם מדובר בקושי להגיע ולהישאר בזקפה מלאה, או בשפיכה מוקדמת. כיום ניתן לטפל במצבים האלו גם באמצעים טבעיים, ביניהם אנו ממליצים על סדרת המוצרים של חברתנו, שכבר עזרו לעשרות אלפי גברים ונשים בארץ לשפר את איכות חיי המין שלהם. 

מדובר במוצרים המבוססים על פורמולה טבעית לגמרי, עם שילוב מנצח של ארבעה עשר רכיבים אפקטיביים, ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא. הפורמולה הייחודית מעלה את רמת הערנות, האנרגיה והמרץ של הגבר, משפרת ביצועים ומאריכה את משך האקט המיני. כמו כן, היא תורמת להגברת התשוקה וההנאה, ומכאן לשיפור משמעותי בסיפוק מחיי המין של הגבר ושל האישה כאחד.

בשורה התחתונה – להגביר את רמת הפתיחות והקשב

אחרי כל מה שנאמר, השורה התחתונה היא שכדי ליהנות מיחסי מין פוריים ומענגים לאישה וגם לגבר, צריך קודם כל לדאוג לתקשורת מקרבת, פתוחה וקשובה בין בני הזוג. חשוב להבין כי  ביישנות, מבוכה וגם הטאבו בכל הקשור לדיבור על יחסי מין, הם בימינו שרידי העבר. לא רק שהם אינם תורמים ליחסי המין, אלא גם יכולים לשבש אותם. 

אי לכך, עוד לפני שנכנסים למיטה וגם במיטה עצמה, בטרם תחילת האקט המיני, כדאי לדבר על הנושא ברגישות, בפתיחות וכנות. בשיחה תעלו על פני השטח את הקשיים, ההעדפות והצרכים המיניים שלכם, היכן הם באים לידי ביטוי והיכן לא, וכיצד הייתם רוצים לשפר אותם.

התקשר כבר עכשיו !

 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!

גברא אנרג'י gavra nrg

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אבחון אין אונות – גלה מה המצב שלך

במאמר זה נסביר כיצד לדעת אם אתה סובל מאין אונות ונציע שאלות שיכולות לעזור לך להבין את מצבך. באמצעות אבחון מדויק והבנה של הגורמים הפיזיולוגיים, הפסיכולוגיים ואורח החיים המשפיעים על התפקוד המיני, ניתן לפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית לשיפור איכות החיים והבריאות המינית.

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת על תפקוד מיני אצל גברים

תפקוד מיני הוא אחד הנושאים המרכזיים בחיינו, המשפיע על איכות החיים האישית והזוגית שלנו. מדובר בנושא רגיש שמערב בריאות פיזית ונפשית, אינטימיות והנאה. על כן, הבנת התפקוד המיני והפרעות בתפקוד המיני חשובה לא רק לרופאים ומטפלים, אלא לכל אדם. במאמר זה נעמיק במידע אודות התפקוד המיני, נסביר את ההפרעות הנפוצות, ונדון בדרכי הטיפול האפשריות.

קרא עוד »