תחליף סילדנאפיל טבעי – הפתרון היעיל לטיפול בבעיות זקפה

ויאגרה הכחולה, או בשמה הגנרי סילדנאפיל, הפכה לשם נרדף לטיפול תרופתי באין אונות. אך מהם בדיוק מנגנון הפעולה שלה והאם היא אכן יעילה ובטוחה בטווח הארוך? במאמר זה ננתח את המידע העדכני ביותר אודות הסילדנאפיל.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

סילדנאפיל תחליף טבעי

הסילדנאפיל שייך לקבוצת מעכבי PDE5‏ (פוספו דיאסטראז מסוג 5). אלו חומרים הפועלים על מנגנון הזקפה בגוף על ידי הארכת פעילותו של חומר כימי בשם GMP סיקלי (cGMP) שתפקידו להרפות את השרירים בפין ובכך לאפשר כניסת דם מוגברת לרקמה הספוגית שבפין, דבר הגורם לזקפה.

סילדנאפיל זמן השפעה ואיך הוא עובד

הסילדנאפיל פועל תוך כ-30-60 דקות מרגע נטילתו, ומשך ההשפעה הוא בין 4 ל-6 שעות בממוצע. תופעות הלוואי העיקריות כוללות סחרחורות, עליית לחץ דם וכאבי ראש. ברוב המקרים התרופה בטוחה לשימוש, אך קיימות מגבלות במצבי בריאות מסוימים.

מחקר שפורסם בכתב העת BJU ‏(The British Journal of Urology) בשנת 2000 מצא כי סילדנאפיל שיפר את היכולת להשגת זקפה בקרב 82% מהגברים שנבדקו.נתונים אלו ונתונים דומים ממחקרים נוספים הובילו למסקנה כי הסילדנאפיל אכן יעיל מאוד לטיפול קצר טווח באין אונות.

לצד היעילות, נבחנת גם שאלת הבטיחות וההשפעות לטווח ארוך של הסילדנאפיל. כפי שצוין קודם, רוב תופעות הלוואי לטווח המיידי הן קלות יחסית כגון כאבי ראש, הסמקה ועוד. אולם, האם השימוש הממושך בתרופה בטוח?

נתונים שנאספו במשך למעלה מעשור מראים כי לרוב הגברים שמשתמשים בסילדנאפיל באופן סדיר לאורך שנים נמצאו ללא תופעות לוואי חריפות אך כן נמצאה ירדה משמעותית בהשפעה של התרופה. עם זאת, קיימות כמה אזהרות ומגבלות חשובות לגבי נטילת התרופה, בייחוד בקרב גברים עם מצבי בריאות מסוימים.

כך למשל גברים הלוקים במחלות לב, לחץ דם גבוה או בעיות בכלי הדם צריכים להיות זהירים בנטילת סילדנאפיל, מכיוון שהתרופה עלולה להחמיר את מצבם. כמו כן, קיימות תגובות בין-תרופתיות ידועות עם תרופות אחרות נפוצות. על כן, חשוב ליידע את הרופא לגבי כל התרופות הנצרכות כולל סילדנאפיל.

ניתן לומר כי סילדנאפיל נותר אחת האופציות הנפוצות והיעילות ביותר לטיפול קצר-טווח בבעיות זקפה ותפקוד מיני לקוי אצל גברים. הוכח כי התרופה בטוחה יחסית לשימוש נרחב, אם כי קיימות מגבלות ואזהרות במקרים מסוימים שיש להתייחס אליהן. שימוש נכון ואחראי בסילדנאפיל יכול לסייע לשפר באופן משמעותי את איכות חיי המין.

סילדנאפיל תחליף טבעי – פתרון חלופי לויאגרה

פתרון טבעי חלופי לויאגרה לשיפור התפקוד המיני לטווח הארוך. תחליף הסילדנאפיל הטבעי הוא שונה מהויאגרה שכולנו מכירים ואינו מכיל את החומר הפעיל שלה, אלה עשוי מ-14 חומרים טבעיים הנועדו לשיפור חיי המין באופן טבעי ולאורך זמן.

להבדיל מהויאגרה שאנחנו מכירים התחליף הטבעי פועל לטווח הארוך ולא אפקטיבי לטווח המיידי, כלומר הוא מצטבר בגוף ומעודד את התפקוד המיני של הגבר בעזרת סגולות הרכיבים שלו. אפשר ליטול אותו ללא צורך במרשם רופא והוא מתאים לקהל נרחב של הגברים. (גם לגברים שלא יכולים לקחת ויאגרה בשל מחלות כגון סוכרת או לחץ דם)

הכמוסות הטבעיות של גברא אנרג׳י מחזקות את האון הגברי באופן טבעי ומספקות טיפול יעיל וארוך טווח בתפקוד המיני. היתרונות של הויאגרה הטבעית הזו הם :

  • חיזוק הזקפה מהשורש לפעילות מינית וזקפה טבעית.
  • העלאת החשק המיני
  • מאפשרת ספונטניות
  • מעלה רמות של טסטוסטרון (במידה)
  • משפרת זרימת דם אל איבר המין
  • עיכוב שפיכה – יחסי מין ארוכים יותר ומהנים יותר
  • ללא תופעות לוואי כלל לאחר ניסיון של 26 שנה!
  • מאפשרת זקפה חזקה לפי הגירוי המיני ולא זקפה מלאכותית

כאחד מתענוגות החיים אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיע להנות מחיי מין משגשגים ועוצמתיים ולכן אנחנו רוצים לעזור לכם לשפר את שלכם!

אם יחסי המין חשובים לכם ואתם רוצים להשקיע בשביל להנות מהם בצורה הטובה ביותר לטווח הארוך, נסו את הכמוסות הטבעיות של גברא ותוך זמן קצר תחזרו להנות.

בעיות זקפה יכולים לבאס אך יש מה לעשות, אנחנו מציעים להתחיל בתקשורת עם הפרטנרית על הנושא ולמצוא את הפתרון שהכי טוב עבורכם כך ששניכם תוכלו להיות מסופקים מסקס החלומות שלכם

ויאגרה ללא מרשם

ויאגרה היא תרופה שמצריכה אישור ופיקוח של רופא, בשל הבעיות שהיא עלולה ליצור למי שלא מתאים לה לדוגמא גברים רבים הסובלים מ-יתר לחץ דם יכולים להחמיר את בעיית הלחץ דם ולפגוע בבריאות שלהם, לכן חשוב להתייעץ עם רופא לפני נטילת התרופה ולקבץ ייעוץ מקצועי על המינון ועל השימוש יחד עם תרופות נוספות.

נטילת ויאגרה ללא מרשם היא איננה מומלצת ויכולה להוביל לנזקים בריאותיים, אם אתם בכל זאת רוצים להשתמש בויאגרה אל תתביישו ודברו עם הרופא על הבעיה בדרך כלל אין בעיה להוציא את המרשם.

אך אם אתם רוצים פתרון טבעי שיעזור לכם באמת לשפר את הביצועים שלכם במיטה יש לנו את הפתרון הטבעי המושלם בשבילכם. הכמוסות של גברא כבר עזרו לעשרות אלפי גברים להנות כל לילה מחדש וגם לכם מגיע!

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו אלינו או השאירו הודעה – דיסקרטיות מובטחת! 1-700-50-50-90

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »