האם אפשר להגדיל פין קטן?

לא מעט גברים מצאו את עצמם מתעניינים בשאלה שבכותרת, לפחות ברמה התיאורית. כידוע, לגודלו של הפין נקשרו דעות וגישות הגורסות כי הוא משפיע באופן מהותי על הנאתן של נשים מיחסי מין, וממילא לאורך הדורות נקשר גודלו של הפין עם מושגים של גבריות וביטחון עצמי.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

האם אפשר להגדיל פין קטן?

אין פלא איפה שישנה התעניינות גדולה בנושא של הגדלת פין וכח הגברא. גם צמחה תעשייה משגשגת סביב הנושא. יחד עם זאת, כפי שנראה מייד התשובות לשאלה שבכותרת אינן מבטיחות במיוחד, ומצד שני – אלו דווקא בשורות טובות שיכולות לכוון אתכם לכיוונים יעילים ומעשיים יותר.

האם יש לכם בכלל פין קטן?

כדאי לדעת שגברים רבים סבורים בסתר ליבם שיש להם פין קטן, אם כי מדובר בתפיסה מוטעית. בתור התחלה, הגודל הממוצע של פין בעת זקפה הוא סביב ה- 13 ס"מ, כאשר הטווח הממוצע נע בין 12 ל- 15 ס"מ. יחד עם זאת, גם פין בגודל 10 ס"מ אינו נחשב ל- "קטן" מבחינת ההגדרות הרשמיות. ההגדרה הרשמית מדבר על 7.5 ס"מ ומטה בעת זקפה, כך שאם גודל הפין שלכם הוא מעל לכך תוכלו להבין שמדובר יותר בהרגשה ובדימוי עצמי המשפיעים על הביטחון, ופחות בעובדה אובייקטיבית. 

עוד חשוב לציין, שאם אתם חוששים מכך שגודל הפין שלכם משפיע לרעה על הנאתה של בת הזוג ועל הגעתה לאורגזמה, אולי ירווח לכם לשמוע שאורכו של הפין יש השפעה קטנה מאוד, כמעט אפסית ובכל מקרה ברובה פסיכולוגית. מה שכן יכול להשפיע הוא עובי הפין וזאת לפי מבנה הנרתיק של האישה. אבל גם כאן, לפחות מבחינת נשים גודל הפין בא אחרי המשחק המקדים, האינטימיות, הרגש והתשוקה מבחינת מה שיכול לגרות אותן – אפילו יותר מחדירה. אם כך, אולי כדאי קודם לשנות משהו בראש לפני שאתם משנים משהו בגוף.

ואם אני בכל זאת רוצה להגדיל את הפין?

מי שרוצה להגדיל את הפין ימצא שיש תעשייה גדולה ומשגשגת סביב הנושא. כך למשל, ניתן למצוא תוספים וגלולות המבטיחים הגדלה של הפין, טיפולים פיזיים כמו הגברה של לחץ הדם בתוך הפין, ג'לקינג, שימוש בטבעות ובמשקולות וכן הלאה. הבעיה עם השיטות והמוצרים האלו היא שקשה מאוד למצוא להם תמיכה מחקרית, שלעיתים יש להם תופעות לוואי, ואם לא די בכך – חלקם גם עלולים להוביל לפגיעה בכלי הדם ובמערכת העצבים. עוד יש לציין כי השימוש במשאבת פין נועד לטפל באימפוטנציה ואינו מביא להגדלה של הפין.

יחד עם זאת, ישנן התערבויות כירורגיות שכן מובילות לתוצאות ניכרות, רק ששוב – צריך לזכור שיש בהן סיכונים לאיבר המין. כך למשל, ישנן התערבויות מתחום הרפואה האסתטית שהינן זמניות וניתנות לתיקון, כמו הזרקת שומן שבו לוקחים שומן מחלק אחר בגוף, מסננים אותו ומזריקים אל הפין כדי לקבל הגדלה של  העובי. יש לציין כי כעבור זמן מה התוצאות פוחתות ויש לבצע התערבות נוספת. דוגמא דומה היא הזרקה של חומצה היאלורונית אל תוך הפין שמובילה להגדלת העובי וגם להארכת הפין – אבל בזמן ריפיון. שוב, מדובר בתוצאות זמניות המחזיקות לתקופה של כשנתיים, שלאחריהן יהיה צורך בהזרקה נוספת. ולבסוף, יש גם ניתוחים יותר מורכבים המיועדים בעיקר לגברים בעלי פין קטן במיוחד, אשר לא פעם גם סובלים ממחלה ברקע, וראוי לציין כי יש בהם סיכונים לא מבוטלים לאיבר המין.

בשורה התחתונה

הגדלה של הפין אמנם אפשרית בימינו, בעיקר על ידי הזרקות, אולם מדובר בפרוצדורה לא כל כך פשוטה שתוצאותיה זמניות ולעיתים אינן משביעות רצון. בכל מקרה, את ההליך חשוב לבצע רק עם כירורגים בעלי ניסיון רב, ויש להיזהר מכל מיני תכשירים ושיטות שאין להם סימוכין מחקריים. 

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »