מה נחשב שפיכה מהירה ואיך ניתן לעכב אותה

לפי סקרים ומחקרים שנערכו לאורך השנים, שפיכה מהירה או מוקדמת היא תופעה שאותה חווים כעשרים וחמישה אחוזים מהגברים הצעירים. בנוסף, אצל גברים הסובלים מבעיות אין אונות הסיכוי לשפיכה מוקדמת גבוה יותר. ועוד בשורה שאולי תשמח אתכם היא שיש פתרון לשפיכה מהירה עשוי להיות מועיל.

זמן קריאה : 4 דקות

שיתוף :

הפתרון לשפיכה מהירה

כן, כדאי שתדעו שאתם לא לבד.

שפיכה מוקדמת

כיצד מוגדרת שפיכה מהירה?

בעולם הרפואה לא קיימת הגדרה ברורה וחד משמעית לשפיכה מוקדמת. אמנם, ברור שמדובר בהגעה לאורגזמה גברית ולפליטת הזרע לאחר זמן קצר של גירוי איבר המין, אך כמה זמן זה מהר? יש כאלו האומרים ששפיכה מהירה היא כזו המתרחשת בתוך שישים שניות ופחות מכך מעת החדירה, ויש כאלו האומרים שמדובר בשפיכה שאינה מאפשרת תפקוד מיני בהתאם לרצונו של הגבר – אם כי הגדרה זו נראית רחבה מאוד.

בכל מקרה, חשוב לדעת כי מקרה בודד או שניים של שפיכה מוקדמת, שלא יוצרים מועקה נפשית מיוחדת, אינם עומדים ממש בהגדרה של שפיכה מהירה. בנוסף, לעיתים מדובר בתקופה שבה חווים שפיכה מהירה העוברת לאחר זמן מה, אך לעיתים מדובר בתופעה המלווה לאורך שנים רבות.

מדוע זה קורה?

כפי שאין הגדרה אחידה לשפיכה מהירה, כך גם לא ידועים בדיוק הגורמים לה. ככל הנראה מעורבים בעניין היבטים גופניים, עצביים ופסיכולוגיים ברמה כזו או אחרת, המשתנה מגבר לגבר. למשל, מי שסובל מבעיות בהשגת זקפה גם מועד יותר לבעיה של שפיכה מהירה, ואותו הדבר נכון לגבי הסובלים מבעיות לב, בחוסר איזון במוליך העצבי סרוטונין, מרמה לא תקינה של הורמונים מסוימים, מבעיה בבלוטת הערמונית, מבעיה בבלוטת התריס, ועוד.

אם כן, יש בוודאות די גדולה ביטויים וגורמים פיזיולוגיים, אך ישנם כנראה גם היבטים נפשיים. כך לדוגמא, ייתכן שגבר שגדל בחברה בעלת ערכים מוסריים נוקשים למדי בכל הקשור ב״יחסי המין״, יהיה בעל סיכוי יותר גבוה לשפיכה מוקדמת לעומת גבר שגדל בחברה מתירנית. אכן, שפיכה מוקדמת היא גם שאלה תרבותית: עד כמה חשוב שהגבר יספק את צרכיו המיניים של האישה, ומכאן אילו ביצועים הוא צריך להפגין. בתרבות החילונית המערבית, הציפיות לעיתים גבוהות למדי.

כך יוצא שלא פעם קיים חשש לגבי הביצועים המיניים, המגבירים את הלחץ. הבעיה היא שלחץ אקוטי או מתמשך מגבירים את הסיכוי לשפיכה מהירה, בין אם המתח נובע מציפיות גבוהות ובין אם הוא מתלווה לתקופת חיים מאתגרת של הזמן האחרון (פרנסה, קריירה וכדומה). המתחים משפיעים לרעה על היכולת לתזמן את האורגזמה, וכאן נוצר מעגל שלילי: הלחץ מביא לשפיכה מהירה, ואילו השפיכה המהירה מגבירה תחושות של חוסר ביטחון, חרדת ביצוע, בושה, דכדוך וכדומה – מה שמגביר שוב את הסיכוי לשפיכה מוקדמת.

האם יש פתרון פשוט לשפיכה מהירה?

יש פתרון לשפיכה מהירה ולמעשה ישנן לא מעט אפשרויות. חלקן מצריכות נטילת תרופות שבהחלט יכולות להועיל, אך חשוב לזכור שהן כרוכות בהשפעה לא מבוטלת על החיים, מצב הרוח והתפקוד הכללי, וגם עלולות להיות להן תופעות לוואי ולהתפתח תלות חזקה. כמו כן, ישנם תרגילים שונים שסקסולוגים ממליצים עליהם, למשל שיטת התחל-הפסק שבה הגבר מגרה את עצמו לבד, וכאשר רמת הגירוי גבוהה מפסיק, נותן לה לצנוח, ולאחר כחצי דקה ממשיך שוב.

בני הזוג כנראה ינסו טיפול מיני, טיפול תרופתי או תרגילים לחיזוק רצפת האגן כדי לעכב את השפיכה אך לפעמים פתרונות אלו לא מתישים או מורכבים והם דוחים את התהליך, כי בנינו למי יש עוד מקום בלו״ז שלו לדברים חדשים ?

פתרון טבעי לשפיכה מהירה

מה שאנו ממליצים עליו הוא כמובן הגברא אנרג׳י – תכשיר טבעי לחלוטין שבו משתמשים עשרות אלפי גברים בעולם, ואינו מצריך מרשם רופא. הוא מורכב מ- 14 רכיבים טבעיים התורמים להיבטים שונים של התפקוד המיני. התכשיר משפר את ההנאה מחיי המין, מביא לזקפה מלאה ויציבה, מאריך את זמן המשגל ומשפר ביצועים, ובאופן כללי מעלה את הסיפוק וההנאה מיחסי המין, ומכאן את תדירותם.

גברים רבים (בדרך כלל) בגילאים מבוגרים נתקלים בשפיכה מוקדמת במהלך קיום יחסי מין עם בת הזוג. זהו נושא מאוד רגיש שיכול לתסכל ואף לא פעם גורם להם לא לדבר על הבעיה.

ההנאה של בת הזוג ביחסי המין הרבה בתפקוד המיני של הגבר, והוא יכול לעזור לה להגיע לאורגזמה ולהנות מהסקס, אמנם אם הגבר סובל בשפיכה מהירה היחסים יהיו קצרים יותר וכנראה ששני הצצדים לא יהיו מסופקים.

שליטה בשפיכה מוקדמת

כדי לשלוט יותר בשפיכה המוקדמת תוכלו לתרגל את יחסי המין עם הפרטנרית שלכם, מה זה אומר ?

נסו כאשר אתם מקיימים יחסי אהבה יחד ממש לפניי השפיכה לעצור ל10 דקות ולשבת יחד. כך תעשו כמה וכמה פעמים, אם מתאפשר באותו יום מצויין אם לא יום אחר זה גם בסדר. ולאחר זמן מה תראו שיפור בשליטה בשפיכה שלכם ותחוו שפיכה מאוחרת יותר ויחסי מין ארוכים יותר.

כבר מעל ל-20 שנים שסדרת המוצרים של המותג "גברא" משפרת לעשרות אלפי גברים את חיי המין, על סמך הוותק הניסיון והידע שנצבר פיתחנו עבורכם את הפורמולה המהפכנית של גברא אנרג’י החדש!

פתרונות נוספים לעינוג האישה במשגל (גם עם שפיכה מוקדמת)

טבעי שכל גבר ירצה לספק את האישה שלו מה שיוביל גם לסיפוק עצמי שהוא עזר לה להגיע לאורגזמה והנאה, הנה כמה טיפים שתוכלו לנסות עוד היום כדי לענג את זוגתך גם במצב של בעיות בזקפה ושפיכה מהירה.

משחק מקדים שיוצר את ההבדל – נשים בשונה מגברים רוצות להרגיש חיבה וליטופים עדינים על גופן. כשאתה עושה אהבה עם השותפה שלך אתה צריך לגרום לתשוקה בכל הגוף שלה. תריץ את קצות האצבעות שלך על כל הגוף שלה מגע עדין עדין שמלטף. עשה זאת מבלי לגעת בשדיים או בדגדגן למשך 2-3 דקות, לאט לאט תתקרב לשדיים ועשה לה נעים סביב אפשר להוסיף נשיקות באזור (מבלי לגעת בפיטמות!!).

עכשיו יצרת אצלה השתוקקות שתיגע בה יותר וזה כבר מתחיל לשגע אותה כי אתה לא נותן לה משהו שהיא רוצה, לאחר כמה דקות בהן אתה מחרמן אותה גע בעדינות בפיטמות וחזור לעשות ליטופים מסביב, אפשר להוסיף ליקוקים אבל עדיין לא על הפיטמה.

המטרה שלך היא ליצור רצון ותשוקה למגע שלך. היא תגיע לשלב שהיא רוצה שפשוט תחדור, אל תעשה זאת!!

השלב הבא באמת יחרפן אותה, גע עם הזין בעדינות בדגדגן ותחכך בה אותו קצת תראה לה שאתה מוכן לחדור רק מתי שתרצה. היא תנסה לשכנע אותך להכניס. אתה צריך להיות חזק ולא להיענות לזה עד שתראה שהיא ממש מוכנה לכך וכבר כמעט מגיע לאורגזמה.

אך ורק אז את רשאי להיכנס ממש קצת! לא במהירות ולא עד הסוף, לאט לאט עם הכניסה והיציאה להיכנס יותר ויותר כשאתה כבר כמעט כל הדרך בפנים התחל להגביר מהירות אבל חשוב מאוד לא חזק. בשלב הזה היא תגיע לאורגזמה מטורפת ותוכל אפילו להגיע לכמה במהלך היחסים.

צעצועי מין – צעצועי מין יכולים להוסיף מאוד ו״לתבל את החיי המין״, זה ממש לא מעיד על בעיה מסויימת בזוגיות אלה להפך זה יכול רק לחזק את המיניות ביניכם ולהוסיף עיניין בחיי המין.

בנוסף לכך צעצועים כאלה ואחרים יכולים לגרום לאורגזמות חזקות יותר ומהנות יותר של האישה, חשוב להגיד שהם יהיו כחלק מהסקס ולא כתחליף של הגבר (כל בחורה יודעת שאין תחליף לגבר :). כך תוכלו להנות יחד מהחוויה מגוונת ביחסים.

כבר מעל ל-20 שנים שסדרת המוצרים של המותג "גברא" משפרת לעשרות אלפי גברים את חיי המין, על סמך הוותק הניסיון והידע שנצבר פיתחנו עבורכם את הפורמולה המהפכנית של גברא אנרג’י החדש!

הזמינו את גברא אנרג׳י עוד היום ותוך זמן קצר תהנו מיחסי מין ארוכים יותר ועוצמתיים יותר!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »