מה לעשות כאשר איבר מין לא עומד

בתפקוד המיני, אחד הדאגות הנפוצות בקרב גברים היא כשהזין לא עומד. זהו מצב שקורה לכולם בשלב מסוים ויש לזכור שהוא נפוץ וטבעי. למרות שהמצב עשוי להיות מבלבל ומעורר דאגה, חשוב להבין את הגורמים האפשריים ואת הפתרונות הקיימים.

זמן קריאה : 3 דקות

|

שיתוף :

we-vibe-toys-Yctkj1CmGRw-unsplash

למה לא עומד לי ?

ראשית, חשוב להבין שתפקוד איבר המין תלוי במספר גורמים, בהם זרימת הדם התקינה אל כלי הדם באיבר. כאשר ישנם הפרעות בזרימת הדם, עלול להיות קשה להשיג או לשמור על זקפה. במקרים אחרים, גורמים פסיכולוגיים כמו חרדת ביצוע יכולים להשפיע על היכולת לקיים יחסי מין בהצלחה.

בנוסף, חשוב להבין את חשיבות החשק המיני והגירוי המיני בתהליך. לעיתים, חוסר בחשק המיני או בתגובה לגירוי מיני יכול להוביל לקשיים בזקפה. תקשורת טובה עם בת הזוג והבנת הצרכים וההעדפות המיניות של שני הצדדים חשובה לשמירה על חיי מין בריאים ומספקים.

כאשר מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה לאורך זמן, ישנם טיפולים שונים שיכולים לעזור לכם לחזור ולהנות מבלי להתפשר על חיי המין ועל הבריאות שלכם. אז מה עושים ? ישנו פתרון טבעי ללא תופעות לוואי שמחזיר את הזקפה ואת הספונטניות למשחק.

למי אסור לקחת ויאגרה

איך לגרום לזין לעמוד ?

במקרים שבהם הזין לא עומד בעקבות גורמים פסיכולוגים, כמו חרדת ביצוע, עשוי טיפול פסיכולוגי או ייעוץ מיני להוות פתרון. התמודדות עם הלחץ, החרדה וההתמודדות עם ציפיות לא ריאליות יכולים להיות מפתח לשיפור התפקוד המיני.

כמו כן, חשוב לזכור שהתפקוד המיני הוא חלק מרכזי בחיי המין, אך לא היחיד. חיי מין בריאים ומספקים כוללים גם קירבה רגשית, מגע ותקשורת טובה עם בת הזוג ולהצליח לענג אותה גם אם הפין לא עומד. פעמים רבות, השיפור באספקטים אלו יכול להביא לשיפור בתפקוד המיני.

בדרך כלל אם לא עומד הזין, הרוב המוחלט של הגברים ילך לפתרון המוכר ביותר – הויאגרה או פתרונות דומים נוספים כגון סיאליס, קמגרה וכו׳. שזה עושה את העבודה לאותו ערב (ברוב הפעמים), אך האם זה באמת פותר את הבעיה ? חד משמעית לא!

למען האמת הוא אפילו מחריף את הבעיה, כן כן, אתם אולי לא מודעים לכך אבל הפעולה של הויאגרה מתחילה להשפיע פחות ופחות בכל פעם בשימוש תדיר כלומר לאחר שימוש באופן רציף יכול לגרום לכך שגם הויאגרה לא תעבוד.

בסופו של דבר, כאשר מדובר בתפקוד מיני, "קורה לכולם" הוא מונח חשוב לזכור. חשוב להתייחס לכל קשיי תפקוד מיני בכבוד ובהבנה, ולזכור שיש פתרונות ודרכים להתמודד עם הקשיים האלה. אל תהסס לפנות לייעוץ רפואי או פסיכולוגי אם אתה חווה קשיים כאלה, כיוון שלעיתים הפתרון יכול להיות הרבה יותר פשוט ממה שנדמה.

הרגלים טובים לחיזוק הזקפה

החזרת הזקפה ושיפור הבריאות המינית מתחילה באימוץ הרגלים בריאים בחיים היומיומיים. הנה דוגמא לכמה הרגלים שיעזרו לכם להחזיר מעט את הזקפה כבר בימים הקרובים:

  1. תזונה בריאה: אכילת מזון עשיר בוויטמינים ומינרלים, במיוחד אלו שידועים כמסייעים לשיפור מחזור הדם ובריאות הפרוסטטה, כגון חומצות שומן אומגה 3, ויטמין D ואנטיאוקסידנטים.
  2. פעילות גופנית סדירה: פעילות גופנית כמו הליכה, ריצה, שחייה או אימוני כוח יכולים לשפר את מחזור הדם ולסייע בשמירה על רמות אנרגיה גבוהות.
  3. הימנעות מעישון והפחתה בצריכת אלכוהול: שניהם יכולים לפגוע במחזור הדם ולהשפיע לרעה על הזקפה.
  4. שמירה על משקל בריא: השמנה יכולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, כולל ירידה בפונקציה המינית.
  5. ניהול רמות לחץ וחרדה: לחץ נפשי וחרדה יכולים להשפיע לרעה על הבריאות המינית. ניתן לנהל אותם באמצעות טכניקות כמו מדיטציה, יוגה, ושיחות תמיכה.
  6. שינה מספקת: מחסור בשינה יכול להשפיע לרעה על רמות ההורמונים ועל הבריאות המינית.
  7. הימנעות מסמים ותרופות מסוימות: חשוב לדעת שסוגים מסוימים של תרופות וסמים יכולים לפגוע ביכולת הזקפה.

הפתרון הטבעי לבעיית הגבריות

הכירו את הכמוסות שיעזרו לכם לתפקד במיטה כמו בימי הנעורים, להנות מספונטניות בקיום היחסים, לחזור לקבל זקפות בוקר ולהנות יותר 🙂

הכמוסות המדוברות הן הכמוסות של גברא אנרג׳י בעלות פורמולה ייחודית המורכבת מ-14 רכיבים טבעיים שידעים כמשפרים את כח הגברא באופן טבעי, מהשורש מה שנקרא, ומספקות פתרון טבעי אמיתי לבעיית הזקפה הידועה.

הכמוסות מיוצרות במפעל בצפון הנמצא בפיקוח מתמיד של משרד הבריאות ובעלי תקני ייצור מחמירים וקפדניים של הGMP והFDA ככה שתוכלו להנות ממוצר בטוח לשימוש. המוצר מתאים לשימוש בכל גיל ויעיל מאוד עבור חולי סוכרת או בעלי לחץ דם גבוהה שלא יכולים להשתמש בויאגרה מסיבה בריאותית.

מלבד שיפור הזקפה לגברא אנרג׳י ישנם יתרונות נוספים כגון : עיכוב שפיכה, העלאת החשק המיני, שיפור זרימת כלי דם לאיבר המין, ושיפור האנרגיה המינית. הוא בעצם נותן מעטפת מלאה לתפקוד המיני של הגבר כך שיוכל להנות מחיי מין טבעיים עם חשק וזקפה שנוצרת בעקבות גירוי מיני מאשר זקפה לאחר נטילת ויאגרה שהיא זקפה מלאכותית וריקה מרגש.

למי זה מתאים ?

הפתרון הטבעי מתאים לכל מי שרוצה להנו מחיי מין טובים יותר וביצועים טובים יותר לאורך זמן ובאופן שלא פוגע בבריאות (אופן טבעי), בנוסף למי שרוצה לחזק את הזקפה מהשורש ולתת לגוף את הבוסט הטבעי שהוא צריך.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אבחון אין אונות – גלה מה המצב שלך

במאמר זה נסביר כיצד לדעת אם אתה סובל מאין אונות ונציע שאלות שיכולות לעזור לך להבין את מצבך. באמצעות אבחון מדויק והבנה של הגורמים הפיזיולוגיים, הפסיכולוגיים ואורח החיים המשפיעים על התפקוד המיני, ניתן לפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית לשיפור איכות החיים והבריאות המינית.

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת על תפקוד מיני אצל גברים

תפקוד מיני הוא אחד הנושאים המרכזיים בחיינו, המשפיע על איכות החיים האישית והזוגית שלנו. מדובר בנושא רגיש שמערב בריאות פיזית ונפשית, אינטימיות והנאה. על כן, הבנת התפקוד המיני והפרעות בתפקוד המיני חשובה לא רק לרופאים ומטפלים, אלא לכל אדם. במאמר זה נעמיק במידע אודות התפקוד המיני, נסביר את ההפרעות הנפוצות, ונדון בדרכי הטיפול האפשריות.

קרא עוד »