עד איזה גיל עומד לגברים : מבט על קהילת הגברים מעל גיל 40

כיום לא מעט מהגברים עלולים להיקלע למצב של אימפוטנציה בין אם מבוגרים או אף חלק מהצעירים. זוהי תופעה שחשוב לדעת איך להתמודד איתה ואיך למנוע אותה כמה שניתן. במאמר נתמקד במתי הזקפה של הגברים הולכת ופוחתת.

זמן קריאה : 4 דקות

|

שיתוף :

Portrait,Of,Happy,Senior,Man,Smiling,At,Home.,Old,Man

בעיית זקפה היא תופעה אצל גברים הוא נושא רגיש בעיקר לגברים מעל גיל 40 מדובר על היכולת להשיג ולשמור על זקפה מספקת לקיום יחסי מין הנקרא גם אין אונות.

באיזה גיל מתחיל בעיות זקפה אימפוטנציה

בעיות זקפה אצל גברים יכולות להתחיל בגילאים שונים, תלוי במגוון גורמים אישיים ובריאותיים. לרוב, גברים מתחילים לחוות שינויים קלים בתפקוד המיני כבר בגילאי ה-40. עם זאת, זה לא אומר שכולם יפתחו בעיות משמעותיות בגיל זה. יחד עם זאת הסימפטומים והחוויה של בעיות זקפה יכולים להשתנות מאדם לאדם.

אז באיזה גיל מתחילות בעיות זקפה, בעיות זקפה נפוצות יותר בגילאי ה-50 ומעלה, כאשר גורמים כמו ירידה ברמות הטסטוסטרון, בעיות בריאות כרוניות (כמו סוכרת או מחלות לב), ושינויים באורח החיים יכולים לשחק תפקיד חשוב. חשוב לזכור שבעיות זקפה אינן בלתי נמנעות עם הגיל, וישנם טיפולים ושיטות לשיפור המצב.

השפעת הגיל על הזקפה

באיזה גיל מתחילות בעיות זקפה אימפוטנציה ? הנה הסבר על מצב הזקפה בכל טווח גילאים, אך חשוב לזכור שכל אחד הוא מקרה לגופו ואפשר לשפר את הזקפה גם בגילאים יותר מבוגרים.

גילאי 18-25 : גברים נהנים מעמידות חזקה ומהירה, בזכות רמות גבוהות של טסטוסטרון. הם גם נהנים מהתאוששות מהירה לאחר זקפה, ופחות מושפעים מגורמים חיצוניים כמו לחץ ותזונה.

גילאי 25-40 : רבים מהגברים עדיין נהנים מעמידות טובה, אך עלולים להתחיל לחוות שינויים קלים בתפקוד המיני. הגורמים כוללים תהליכים טבעיים של הזדקנות ושינויים באורח החיים.

גילאי 40-50: בשנות ה-40 המוקדמות, רבים מהגברים עדיין נהנים מעמידות טובה. עם זאת, ככל שהם מתקרבים לגיל 50, ייתכן שיתחילו לחוות שינויים קלים בתפקוד המיני. זה יכול לכלול קושי בהשגת זקפה או שמירה עליה לזמן ממושך

מעל גיל 50: בגיל זה, שינויים בתפקוד המיני הופכים ליותר נפוצים. ירידה ברמות הטסטוסטרון, בריאות כללית, ושינויים באורח החיים כמו תזונה ופעילות גופנית, כולם יכולים להשפיע. עם זאת, עדיין רבים נהנים מחיי מין פעילים ומספקים.

גורמים נוספים לאין אונות (בעיות זקפה)

  • מצבי לחץ וחרדה – וגם חרדת ביצוע הם יוצרים קושי להגיע לעוררות מינית. מומלץ לנקוט בשיטות להרגעה כמו מדיטציה, יוגה או הכנה נפשית נכונה לפעילות המינית.
  • הרגלי אורח חיים גרועים – כולל עישון, שתיית יתר, השמנת יתר, חוסר פעילות גופנית ותזונה לקויה פוגעים בזקפה ו-בכלי הדם. מומלץ לאמץ אורח חיים בריא הכולל פעילות סדירה, תזונה נכונה והימנעות ממזיקים כמו סמים ואלכוהול.
  • בעיות הורמונליות ורפואיות – כדוגמת ירידה ברמת הטסטוסטרון, מחלות כרוניות, טיפול תרופתי מסוים וכד'. מומלץ ייעוץ עם רופא.
  • בעיות נפשיות ורגשיות – למשל חרדה חברתית, דיכאון, בעיות במערכת היחסים וכיוצא בזה. כדאי טיפול פסיכולוגי/זוגי.
  • מכלות כרוניות – מחלות כמו מחלות לב וכלי דם, סוכרת והתרופות לטיפול עלולות לגרום לשינוי זרימת דם אל הפין ולהיווצרות הפרעות זקפה. כדאי לוודא שהמחלות מטופלות והמדדים מאוזנים עם הטיפול.
  • צריכה של פורנו – גורמת לאורך זמן לשנות את התפיסה שלנו לגביי יחסי המין ויכולה ליצור בעיה בעוררות המינית וכן בזקפה.
באיזה גיל מתחיל בעיות זקפה אימפוטנציה

פתרונות לבעיות זקפה

בכל גיל גברים יכולים לסבול מקושי להשיג זקפה או או מירידת החשק המיני. אך ברוב הפעמים יש מה לעשות ואיך לפתור את הבעיה.

  1. שינוי טיפולים שיכולים להשפיע על הזקפה: אם אתם מרגישים את ירידת התפקוד המיני מאז שהתחלתם להשתמש בתרופה מסוימת בקשו מהרופא המטפל טיפול שונה.
  2. שינויים באורח חיים: תזונה נכונה, פעילות גופנית, והימנעות מגורמי סיכון כמו עישון ושתיית אלכוהול יתר יכולים לשפר את הבריאות המינית.
  3. תמיכה פסיכולוגית: לעיתים, גורמים פסיכולוגיים כמו לחץ ודיכאון יכולים להשפיע על העמידות. טיפול פסיכולוגי יכול להיות מועיל.

רוב הפתרונות הקונבנציונאלים כמו ויאגרה, סיאליס וכדומה. מציעים ״פתרונות״ חד פעמיים״ שיוצרים תהליך כימי אשר מגבירה את זרימת הדם אל הפין ויוצרת זקפה מלאכותית שיכולה להחזיק לכמה שעות אך לא באמת נותנת פתרון לבעיה עצמה.

כל הגברים מעל גיל 18 מכירים את הויאגרה אך יותר מ-10 מיליון גברים ברחבי העולם מכירים גם שיטות טיפול טבעיות שיכולות לסייע כמו צמחי מרפא, דיקור סיני, הומיאופתיה ועוד.

הפתרון הטבעי

הפתרון הטבעי לבעיית האין אונות מגיע ממוצר בעל 14 מרכיבים הידועים כבר שנים רבות כמצוינים לחיזוק האון הגברי, החשק המיני והאנרגיה. הכמוסות המדוברות של גברא אנרג׳י הם הפתרון הטבעי והיעיל לשיפור התפקוד המיני ללא תופעות לוואי.

בהשוואה לגברים המשתמשים בויאגרה, הגברים שמשתמשים בגברא אנרג׳י מדווחים על עלייה גבוהה ביכולות של הזקפה(יש לציין זקפה טבעית בעקבות גירוי מיני) והביצועים במיטה. בנוסף מעידים על אנרגיה גבוהה יותר במהלך היום וחשק מיני גבוהה יותר.

הפורמולה נצברות בגוף ומאפשרות קיום יחסי מין באופן ספונטני לגמרי תוך חיזוק כלי הדם ושיפור הזרימה אל איבר המין כאשר ישנו גירוי מיני. עם זאת הכמוסות בטוחות לשימוש גם למי שאסור לו להשתמש בויאגרה כגון חולי סכרת או מחלות כלי דם כאלו ואחרות. – ייעוץ דיסקרטי בחינם.

המוצר בעל תקן ייצור מחמיר של משרד הבריאות, האיגוד האירופי (GMP) והתקן של ארצות הברית (FDA).

אין אונות בגיל המעבר

אין אונות בגילאים 50-60 היא בעיה נפוצה אצל גברים רבים. על פי המאמר, כ-30% מהגברים בגילאים אלו סובלים מבעיות זקפה מסוג כלשהו. הסיבות לכך יכולות להיות רפואיות כמו מחלות לב, יתר לחץ דם, סוכרת או בעיות הורמונליות. אך לעיתים קרובות, הגורם הוא נפשי וקשור ללחץ, חרדה, דיכאון או בעיות במערכת היחסים.

על מנת לטפל בבעיה, ניתן לטפל בהיבטים הנפשיים והזוגיים באמצעות ייעוץ זוגי או טיפול מיני. כמו כן, ישנן תרופות שונות שיכולות לסייע במצבים מסוימים. הדבר החשוב הוא לא להתייאש או להתבייש בבעיה, אלא לפנות לעזרה מקצועית שתוכל לסייע למצוא פתרון.

לסיכום הגיל הוא לא מאמת מה שקובע אם יהיה לנו זקפה או לא, נכון שהסיכויים פוחתים במהלך החיים אך אין סיבה שתסבלו מבעיות בזקפה גם בגילאים מבוגרים.

לעומת הטיפולים הרפואיים שלא באמת פותרים את הבעיה אלא מספקים פתרון זמני שעלול פחות ופחות להשפיע עם הזמן. גברא אנרג׳י הינו תוסף תזונה טבעי המיועד לנטילה יומיומית במשך 3 חודשים. לאחר סיום האריזה השיפור נשמר למספר חודשים נוספים ולפעמים עד שנה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אבחון אין אונות – גלה מה המצב שלך

במאמר זה נסביר כיצד לדעת אם אתה סובל מאין אונות ונציע שאלות שיכולות לעזור לך להבין את מצבך. באמצעות אבחון מדויק והבנה של הגורמים הפיזיולוגיים, הפסיכולוגיים ואורח החיים המשפיעים על התפקוד המיני, ניתן לפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית לשיפור איכות החיים והבריאות המינית.

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת על תפקוד מיני אצל גברים

תפקוד מיני הוא אחד הנושאים המרכזיים בחיינו, המשפיע על איכות החיים האישית והזוגית שלנו. מדובר בנושא רגיש שמערב בריאות פיזית ונפשית, אינטימיות והנאה. על כן, הבנת התפקוד המיני והפרעות בתפקוד המיני חשובה לא רק לרופאים ומטפלים, אלא לכל אדם. במאמר זה נעמיק במידע אודות התפקוד המיני, נסביר את ההפרעות הנפוצות, ונדון בדרכי הטיפול האפשריות.

קרא עוד »