אימפוטנציה ועישון – תפקוד מיני לקוי

לא תמיד הטבע עושה את שלו במידה המתאימה לנו. לא תמיד יש בו מענה לכל הצרכים והרצונות שלנו. לדוגמה?  גורמים שונים מעיבים על  ניהול חיי מין תקינים, מהנים ומספקים. תפקוד מיני לקוי עלול להיגרם מסיבות שונות ובהן, בין השאר, אימפוטנציה, עישון, שתיית אלכוהול ועוד.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

אימפוטנציה ועישון

 הבשורה הטובה היא , שכאשר מדובר בחיי מין שאינם מהנים ומספקים, לא רק הבעיה נגרמת על ידי הטבע  גם הפתרון. כמוסות טבעיות גברא מקס מסייעות לגברים לנהל חיי אהבה ומין בריאים ומספקים.

אם אתה חושש לגבריותך- כמוסות גברא מקס יסייעו לך להיות גבר-גבר. אולי לא ( ואולי כן?!) תיהפך לנמר או לפנתר אבל ודאי לא תהיה חיית מחמד…

השימוש בכמוסות מסייע לשפר בצורה ניכרת את החוויה במיטה. הכמוסות, העומדות בתקני האיכות והבטיחות הגבוהים והמחמירים ביותר מאפשרים לגברים לחוות במלואה את חדוות המין.

 

שיפור החשק המיני

השינוי שמחולל השימוש בכמוסות מהיר ביותר ומורגש כבר בימים הראשונים. תחושת השינוי מורגשת בחיזוק החשק והאנרגיה המינית. השפעתן ניכרת במשך חודשים אחדים לאחר הפסקת השימוש בהן.

אימפוטנציה (אין אונות) מונעת מהגבר את היכולת להשיג זקפה של איבר המין או לשמור עליה וכתוצאה מכך גורמת לו ולבת זוגו תסכול מתמשך.  נתונים מחקריים מלמדים, כי כמחצית מהגברים בעולם המערבי לוקים בתופעות ובהשפעות שונות של אימפוטנציה ובהפרעות זקפה.

 

אימפוטנציה נסיבות

אימפוטנציה היא בעיה משנית של בעיה רפואית כל שהיא כגון: סוכרת, טרשת עורקים ומחלות של כלי דם, ניתוחים שונים ועוד. היא עלולה להיגרם גם כתוצאה מגורמים נפשיים שונים כגון: חרדה, לחץ נפשי, אשמה, חרדת ביצוע במיטה ועוד.

אבל יש גם גורמים חיצוניים העלולים לגרום לתופעה ובהם שימוש בתרופות בכלל ובתרופות נוגדות דיכאון בפרט. אחד הגורמים לפגיעה בתפקוד מיני תקין הוא עישון. העישון מחליש ומפחית את היכולת המינית על ידי פגיעה בכלי דם זעירים שמהווים מקור לאספקת דם לאיבר המין.  עישון סמים מוריד באופן משמעותי את רמת הטסטוסטרון (ההורמון הגברי).

לשפיכה מהירה שיטות הטיפול לחצו

 

השפעת תפקוד מיני לקוי במערכת יחסים זוגית

לתפקוד מיני לקוי עלול להיות השפעה הרסנית על מערכת היחסית הזוגית ולכן טיפול בו חיוני להצלתה ולהצלחתה. כמוסות גברא אנרג׳י, שהן תוסף תזונה טבעי לחלוטין, משיבות את שמחת החיים לחדר המיטות במקסימום הנאה.

אתם מוזמנים לפנות ולקבל את הכמוסות באופן דיסקרטי לחלוטין (יישמר חיסיון מלא ומוחלט על פרטיכם באופן שלא ניתן יהיה לזהות אתכם) ולהתחיל ליהנות לאלתר מחיי אהבה ומין סוערים, אשר ישדרגו את איכות החיים שלכם ויאפשרו לכם להמשיך ליהנות מאחת ההנאות הטבעיות והמהנות ביותר.

 

כמוסות גברא אנרג׳י זה מכבר אינן סוד כמוס. הנפלאות שהן מחוללות בקרב גברים המשתמשים בהם עוברות מפה לאוזן של גברים ונשים גם יחד. אל תכנעו לאין האונים במיטה. יש אמצעי טבעי, פשוט ויעיל המסייע להעצמת החוויה הזוגית.

 

ליצירת קשר דיסקרטית עם גברא אנרג׳י חייגו : 1-700-50-50-90

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg