שפיכה מוקדמת- שיטות טיפול

שיטות יעילות ומולצות על ידי רופאים וסקסולוגים לטיפול בבעית שפיכה מוקדמת. מאמר ראשון בסדרה של שני מאמרים.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Feet of couple in bed under blanket

חלק א'

שפיכה מוקדמת מוגדרת כפליטת זרע עד שתי דקות מרגע כניסת איבר המין לנרתיק, קרי משך זמן החדירה.

אולם כיום יש המבקשים לשנות את ההגדרה. כיום מקובל להגדיר שפיכה מוקדמת כאקט מיני אשר הסתיים לפני הזמן הרצוי.

שפיכה מוקדמת היא הבעיה השכיחה ביותר בקרב גברים. בין 30% ל-40% מהגברים סובלים ממנה חדשות לבקרים. יותר מכל גבר שלישי. במקום לפחד מהנתונים הללו, יש לראות בהם סטטיסטיקה מנחמת. אתם לא לבד, אתם אפילו לא מיעוט. עם זאת, נהוג לחושב שמדובר בתופעה שוליים. מדוע? התשובה לכך היא שגברים אשר סובלים משפיכה מוקדמת, סובלים גם מתסכול וממבוכה.

כאשר יש מבוכה, אנשים בדרך כלל עושים מאמצים רבים על מנת להצניע אותה. זהו הפתרון הגרוע ביותר – אנחנו אמנם שומרים בסוד את הליקוי המביך, אבל גם משמרים את אותו ליקוי ארור. השתיקה הרועמת של גברים רבים לנוכח השפיכה המוקדמת שלהם מסתיימת תמיד בדימוי עצמי נמוך של הגבריות שלנו. שכן, על פי תפיסתם: "איזה מין גבר אני, אם אינני מסוגל לספק את הפרטנרית שלי?"

שפיכה מוקדמת הינה ליקוי בתפקוד המיני שיחסית קל לטפל בו.

אין מדובר בגזרה משמיים, אתם לא "גרועים במיטה", יש פשוט כמה טריקים שמרוב שהייתם עסוקים בלהדחיק, שכחתם לעשות איתם היכרות.

להלן כחמש שיטות למנוע את השפיכה המקודמת בנקל. כולן מומלצות על ידי רופאים וסקסלוגים:

שיטת "עצור והמשך"

כנראה השיטה המפורסמת ביותר. על פי שיטה זאת, יש לזהות את נקודת ה"אל-חזור", ואז, מספר מועט של רגעים לפניה, יש לעצור את האקט למשך 20 שניות – כאשר אין צורך לצאת מהנרתיק – ואז להמשיך. אחרי תרגול קצר – אשר מומלץ לבצע אותו באוננות-  אתם תופתעו לראות את גרף ההשתפרות נוסק כל כך.

שיטת "החנק"

שיטת החנק הינה דומה מאוד לשיטת "עצור והמשך". גם בה יש לזהות נקודת ה"אל-חזור", לעצור את האקט המיני קצת לפני אותה נקודה מדוברת, אך כאן יש צורך להחזיק בחוזקה (יחסית כמובן) את איבר המין ולאחר כעשרים שניות לשוב לאקט.

הקפדה על נשימות ארוכות, איטיות ורגועות

הנשימות שלנו מגלמות לרוב גם את מצב הרוגע שלנו. כאשר אנו לחוצים, אנחנו נושמים מהר יותר. נשימות ארוכות ואיטיות מרגיעות אותנו – מנטאלית ופיזית כאחד – ועוזרות לנו להשתלט על השפיכה.

שינוי התנוחה

גברים רבים מספרים שקל להם להשתלט על השפיכה בתנוחות מסוימות. אחת התנוחות אשר גברים מעידים עליה כי ניתן להשתלט על השפיכה דרכה היא תנוחה בה האישה שוכבת על הבטן כאשר רגליה מפוסקות והגבר רוכן מעליה. עם זאת, ובניגוד לשאר שיטות, התנוחה הממולצת היא עניין סוביקטיבי לאנשים מסוימים, נסו והיווכחו – אולי תמצאו תנוחה שנוחה לכם יותר.

אל תתביישו לאונן

מומלץ לאונן כשעה לפני קיום יחסי המין, מאחר והאורגזמה השנייה איטית יותר.

אם תתרגלו את שיטות אלה, הן יביאו אתכם למצב בו אתם גומרים מתי שאתם רוצים לגמור. המין יהיה ארוך יותר, הבחורה תהנה יותר; ואז, יהיה לכם פשוט טוב יותר והרבה יותר.

על חמש שיטות נוספות לשיפור ושליטה בשפיכה מוקדמת תוכל לקרוא בחלק ב' של המאמר.

 בהצלחה!

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »