שפיכה מוקדמת אצל גברים

למרות הפתיחות הגדולה הזו שהלכה וצמחה בעשורים האחרונים ישנם נושאים בתחום המיניות שנשארים עדיין באפילה, למשל בעיית השפיכה המוקדמת או בעיית חוסר חשק מיני. תופעות אלו ניתנות במקרים רבים לפתרון, אך חשוב להביא אותן למודעות ולנקוט צעד אקטיבי בדרך אל הפתרון.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Feet of couple in bed under blanket

מיניות היא כניראה הנושא המדובר בעולם. פרויד טען כי כל מה שאנחנו עושים וכל מה שמגדיר אותנו קשור איכשהו בתפיסה המינית שלנו או בתפיסה של העולם כלפינו בהקשר המיני. אין ספק כי הוא ידע על מה הוא מדבר. לו פרויד חי כיום הוא וודאי היה מכיר את הסטטיסטיקות המצביעות כי נושא המין מעסיק בכל יום ובכל שעה את רוב האנשים בכל מקום בעולם.

הגורמים לשפיכה מוקדמת

גברים הסובלים משפיכה מוקדמת אינם שולטים ברגע הפורקן שלהם ואינם יכולים ליהנות מאקט מיני ממושך. השפיכה המוקדמת מגיעה כעבור מספר שניות ובעצם מביאה לסיום האקט המיני בטרם נוצרה ההזדמנות לחוות את האקט או לענג את הפרטנר.

חוקרים מצביעים על מספר גורמים שיכולים להביא לשפיכה מוקדמת, ביניהם גורמים פיזיים ונפשיים ולעיתים שניהם יחד. הגורמים הפיזיים לרוב נוגעים למבנה הפין או לפגיעה כלשהי ברקמותיו. כמו כן פגיעה פיזית יכולה להיגרם מנטילת תרופות קבועות לטיפול במחלות כרוניות. פגיעה נפשית עשויה לנבוע מחווית ילדות, פגיעה טראומתית, מבנה אישיותי, כשל מיני סדרתי המביא לפגיעה אנושה בתפקוד המיני במשך וכדומה.

בשורה התחתונה כתוצאה מאחת הסיבות הללו הגבר אינו יכול לשלוט או ליהנות מאקט מיני ארוך או במקביל משפיכה בזמן הרצוי לו. חשוב לציין כאן כי כמעט כל גבר חווה בחייו אירועים של שפיכה מוקדמת, האירוע מוגדר כבעיה בשלב בו התופעה שכיחה והתפקוד המיני נפגע באופן רצוף.

דרוש חשק מיני

בדומה לבעיית השפיכה המוקדמת גם הסובלים מחוסר חשק מיני אינם מרוצים מחיי המין שלהם. גם הם נפגעו כתוצאה מאירוע נפשי או פיזי או ממחלה כלשהי ואף הם היו בחלט מעוניינים להשיב את החשק המיני ולהינות מחיי מין בריאים ומספקים.

חוסר חשק מיני פוגע לא רק בגבר עצמו אלא גם בבת זוגו. הפגיעה לא פעם גוררת מצבים קשים אחרים, מתיחות בבית, עלבון, תחושת התרחקות ועוד. תופעות אלו ואחרות המוכרות היטב לסובלים מבעיות מיניות שכאלו הופות לא פעם לכדור שלג של ממש וגוררות את בני הזוג לתסכול גדול ולמשבר עמוק.

דרכים לתיבול חיי המין וחיזוק כח הגברא לחצו 

https://www.gavra.co.il/wp-content/uploads/2014/03/שפיכה-מוקדמת.jpg

אין פתרונות קסם אך יש פתרון טבעי

לצערנו הרב לא נוכל לחדש לכם דבר בתחום פתרונות הבזק והקסם. בעיות מיניות כמו שפיכה מוקדמת או חוסר חשק מיני דורשות מעקב רפואי וניסיון להגיע לשורש הבעיה. עם זאת, גבר המעוניין להעניק לעצמו הזדמנות אמיתית לשיפור חיי המין מומלץ כי ייטול את כמוסות הגברא הטבעיות. כמוסות אלו מכילות רכיבים פעילים טבעיים ויעניקו לאחר תקופת זמן הזדמנות להשיב את החשק ולשפר את אורך האקט.

להזמנות ממוצרי טבע דיירקט לשיפור כח גברא טבעי לחצו 

 

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »