טיפול בשפיכה מוקדמת: כל מה שאתם צריכים לדעת

גומרים הרבה לפני בת הזוג? חוששים שמשהו לא בסדר אתכם? קיימים טיפולים ותרגילים שונים שבהחלט יכולים לעזור לשפיכה מוקדמת, המאמר הבא ישפוך אור על הנושא.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

שפיכה מהירה, שפיכה מוקדמת

גומרים הרבה לפני בת הזוג? חוששים שמשהו לא בסדר אתכם? רוצים להאריך את משך היחסים? אז קודם כל, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. לפחות שליש מהגברים סובלים משפיכה מוקדמת, כך שאין במה להתבייש. יחד עם זאת, יש גם מה לעשות. קיימים טיפולים ותרגילים שונים שבהחלט יכולים לעזור לשפיכה מוקדמת, ובמאמר הבא נשפוך אור על הנושא.

מה גורם לשפיכה מוקדמת?

טיפול בשפיכה מוקדמת צריך כמובן להתבסס על הסיבות לתופעה, וכאן בדיוק נעוצה הבעיה. למרות שמדובר בתופעה שכיחה מאוד, ולמרות שכבר נערכו מחקרים רבים, האמת היא שעדיין לא ברורים כל המנגנונים והסיבות, ובוודאי שלא בכל מקרה ומקרה. כך למשל, שפיכה מוקדמת עשויה להיות תוצאה של מחלות רקע מסוימות, תוצאה של נטייה גנטית, תוצאה תרופות מסוימות שנוטלים, רגישות יתר במערכת העצבים מסיבה כלשהי, חולשה של שרירים באזור הפין, קושי פסיכולוגי כגון חרדת ביצוע, גישה בעייתית ליחסי המין בכלל, וכן רגישות מוגברת של ראש הפין.

אז איך מטפלים בשפיכה מוקדמת ברפואה הקונבנציונאלית?

כיום ניתן לכל היותר לאתר חלק מהסיבות שמאחורי שפיכה מוקדמת במקרה ספציפי, ולכן גם הטיפולים המוצעים אינם מדויקים לחלוטין. בראש ובראשונה, מבחינת הרפואה הקונבנציונאלית, הסיבה העיקרית היא רגישות מוגברת של ראש הפין. בהתאם לכך מוצעים מספר טיפולים, ובעיקר תרסיסים או משחות אלחוש, וכן תרופות נוגדות דיכאון ופסיכוזה.

באשר למשחות והתרסיסים, לאורך השנים יצאו לשוק מוצרים רבים, שחלקם נראו מבטיחים מאוד בתחילה אך לאחר מכן התגלו כבעייתיים. למשל, חלק מהמשחות והתרסיסים הובילו לירידה משמעותית כל כך בגירוי, עד כדי אובדן החשק המיני, ואילו אחרים הובילו לצריבות בראש הפין ולתופעות בלתי נעימות נוספות. למרות זאת, יש שיעור מסוים של גברים שיכולים להיעזר בתרסיסים והמשחות, שלפחות חלקם מצריכים מרשם רופא על כל המשתמע מכך.

כאמור, הרפואה הקונבנציונאלית מציעה גם תרופות, בדגש על תרופות אנטי פסיכוטיות ולאחרונה יותר ויותר גם תרופות נוגדות דיכאון. אכן, חלק מהתרופות נגד דיכאון מראות תוצאות יפות, אך הן משתנות ממקרה למקרה, ובעיקר חשוב לזכור כי הן משפיעות על חלקים נכבדים מהחיים (כלומר על מצב הרוח), ויש להן תופעות לוואי משמעותיות וסיכון להתמכרות. אליהן מצטרפות תרופות לחיזוק הזקפה, על בסיס הוויאגרה המפורסמת, שחלק מהמשתמשים בהן מספרים על הארכת משך הזמן עד השפיכה. עם זאת, גם לתרופות אלו יש תופעות לוואי שונות, הן מצריכות מרשם רופא, ובכל מקרה – לפני הנטילה חייבים ייעוץ רפואי.

טיפול בשפיכה מוקדמת על בסיס טבעי

כשר מדברים על טיפול טבעי בשפיכה מוקדמת מתכוונים לשלושה נושאים מרכזיים: תכשירים טבעיים, תרגילים שכל אחד יכול לבצע, וטיפול פסיכולוגי-מיני. מבחינת התכשירים הטבעיים, אנו ממליצים כמובן כל סדרת מוצרי גברא פלוס, המבוססים על שילוב בין 14 מרכיבים שלכל אחד מהם יש השפעה ייחודית משלו, וביחד הם יוצרים אפקט סינרגטי המעצים את ההשפעות. מדובר בתכשירים המחזקים את האון הגברי, את הזקפה ואת החשק, ויכולים לתרום גם לבעיית השפיכה המוקדמת. אלו הם מוצרים טבעיים לגמרי, ללא תופעות לוואי וללא מרשם רופא, שניתן להזמין מאיתנו בדיסקרטיות מלאה.

מבחינת התרגילים, ניתן לציין כדוגמא את תרגילי קיגל לחיזוק שרירי האגן, וכן תרגילי אוננות שבה עוצרים רגע לפני הגמירה ומחזקים את השליטה. ומבחינת הנושא הפסיכולוגי, ניתן לפנות למטפלים מיניים המכירים היטב את הנושא, ויכולים לעזור בשינוי ההתייחסות לאקט המיני, להמליץ על תרגילים לחיזוק השליטה בשפיכה, ולמצוא דרכים נוספות לשיפור חיי המין בדגש על עבודה עם בת הזוג.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »