טיפול טבעי בבעיות זקפה – פתרונות טבעיים לבעיות זקפה

בשנים האחרונות הוכיחו את יעולתם פתרונות טבעיים רבים על פני הטיפולים שניתנים בבית המרקחת לאין אונות (בעיות זקפה). גברים רבים מעדיפים טיפולים אלו קראו את המאמר כדי להבין למה.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

טיפול טבעי בבעיות זקפה

אם גם אתה סובל מבעיות זקפה אולי תתנחם לפחות בעובדה שאתה לא לבד. מדובר בבעיה המציקה לגברים רבים מכל הגילאים, מכל המגזרים ומכל המדינות בעולם. ואם זה לא מנחם אותך, כדאי שתדע שלא מדובר בסוף פסוק. יש הרבה אפשרויות לטיפול בבעיות זקפה וחלקן גם טבעיות לחלוטין.

סוגים שונים של טיפולים טבעיים

כאשר מדברים על טיפול טבעי לבעיות זקפה הכוונה היא בעצם לכל מה שאינו תרופתי, כלומר לא מבוסס על כימיקלים שיוצרו במעבדה, על תחליפי טסטוסטרון מסונטזים למיניהם, על הזרקות, משאבות רפואיות וכדומה.

לא שהתרופות ואמצעים קונבנציונאליים אינם יכולים להועיל, רק שגברים רבים מסתייגים מהם עקב הצורך בחשיפה בפני רופאים, עקב תופעות לוואי שיכולות להטריד, ועקב השריפה שלא להכניס לגופם חומרים שאינם טבעיים.

אם גם אתה בעניין, חשוב שתדע שתחת הכותרת טיפול טבעי יכולות להיות התערבויות שונות שגם יכולות ללכת ביחד זו עם זו. למשל:

טיפול אלטרנטיבי

כיום תחום הטיפולים האלטרנטיביים הינו מתקדם מאוד ומוצע על ידי מטפלים פרטיים ובמסגרת קופות החולים. אמנם, גם כאן צריך למעשה להיחשף בפני מטפל או מטפלת, וסביר להניח שיידרשו כמה וכמה טיפולים עד שתראה שיפור, אבל אין מניעה לגשת למשל לדיקור סיני, לטווינא, למטפל בצמחי מרפא וכדומה.

רק לפני כן חשוב לוודא שמדובר במטפל שבאמת יש לו ניסיון בתחום של כח גברא ושאתה מרגיש שאפשר לסמוך עליו.

תזונה

לכל אורחות החיים שלך יכולה להיות השפעה על הזקפה, ובכלל זאת לתזונה. קודם כל, חשוב להבין שבעיות בזקפה קשורות באופן הדוק לסתימה של כלי הדם, בדגש על כלי הדם הקטנים שמובילים דם אל הפין ונוטים להיסתם ראשונים.

לכן, כדאי להימנע ככל האפשר ממאכלים מרובי שומנים ומלחים, סוכרים וחומרים מלאכותיים של צבע ושימור.

בנוסף, ישנם בהחלט מזונות שיכולים לשפר כוח גברא וחשק מיני ועשויים גם להשפיע על הזקפה, למשל אבוקדו, שקדים, תות שדה, דגנים, אגוזי מלך, זרעי דלעת ועוד. כדאי לקרוא כמה מאמרים בנושא ולהכניס חלק מהמאכלים בדיאטה. כנראה שהם לא יפתרו את הבעיה מהיום למחר, אבל שווה לנסות.

תוספים

אנו כמובן ממליצים על התוספים שבתכשירי גברא. מדובר בתוספים המבוססים על רכיבים טבעיים לחלוטין כמו מאקה, ג'ינסנג קוריאני, ג'ינג'ר, אבץ, ל-ארגנין, ויטמין B5, ג'ינקו בילובה, ויטניה משכרת, תמצית דקל ננסי, ועוד.

כל אחד מהמרכיבים האלו תורם את תרומתו לאספקטים שונים של הזקפה והחשק המיני, וכך בפעילות סינרגטית הם מגדילים את היכולת להגיע לזקפה, את חוזק ומשך הזקפה, את ההנאה מקיום יחסים ואת הביצועים במיטה, ומכאן גם את תדירות קיום היחסים.

שינוי הרגלים

על חלק משמעותי מהטיפול הטבעי אתה למעשה אחראי. הכוונה היא להקפדה על פעילות גופנית, לפחות מתונה, לאורך השבוע, וכן הימנעות או לפחות הפחתה בעישון ובצריכת אלכוהול, וכאמור הקפדה על תזונה בריאה.

פסיכולוגי

כן, לבעיות בזקפה יש גם היבטים פסיכולוגיים שיכולים להופיע לפני, באמצע היחסים ואחריהם, למשל חרדת ביצוע, סטרס, בעיות תקשורת עם בת הזוג, פגיעה בביטחון העצמי, מצב רוח ירוד ועוד.

לא יזיק לפנות לבד או ביחד עם בת הזוג לאיש מקצוע, או לפחות לקרוא מאמרים בנושא, כאשר הדגש צריך להיות על קבלה של הבעיה, פיתוח תקשורת כנה וטובה סביבה, ויצירת מרחב נוח, בטוח ונעים לשניכם. הזקפה שלך בהחלט יכולה להפתיע אותך במרחב בטוח כזה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »