מהן הדרכים המתקדמות והיעילות לטיפול בשפיכה מוקדמת?

לכל זוג מגיע להנות מיחסי מין כחוויה ממושכת ומעצימה. לפניכם מאמר העוסק בטיפול בשפיכה המוקדמת להארכת זמן המשגל וההנאה.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

פתרונות לשפיכה מוקדמת

כל גבר שנתקל בתופעה של שפיכה מוקדמת, יודע שמדובר בחוויה די מציקה. לא רק שלנשים לוקח יותר זמן, באופן טבעי להגיע לאורגזמה, אלא גם שלפעמים זה נגמר עוד לפני שהתחיל. אין ספק שמצבים כאלו יכולים ליצור מבוכה בין בני הזוג, לעיתים חיכוכים וריבים, ומה שהיה אמור להיות שיא של תשוקה ואינטימיות הופך למצב שכרוכות בו בושה, אשמה ופגיעה בדימוי והביטחון העצמי. אז האם קיים בכלל טיפול בשפיכה מוקדמת? אילו פתרונות מוצעים כיום? בשורות הבאות נביא סקירה של הנושא.

טיפול בשפיכה מוקדמת- פתרונות קונבנציונאליים

קודם כל, המונח "פתרונות" במקרה של שפיכה מוקדמת הוא לא ממש מדויק, שכן אין הבטחה שדרך זו או אחרת תסייע בוודאות לגבר כזה או אחר. יחד עם זאת, כפי שנראה בהמשך, יש מספר דרכים, תוספים וטיפים שבהחלט שווה לנסות וכבר הועילו לגברים רבים. מבחינת הרפואה המערבית, יש כמה "פתרונות" על המדף.

ראשית, בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר ברור שתרופות נוגדות דיכאון וחרדה ממשפחות מסוימות יכולות להשפיע לחיוב על שפיכה מהירה. כמובן שתרופות כאלו מחייבות מרשם רופא, אבל מעבר לעניין הזה מדובר בתרופות בעלות השלכות רבות ומשמעותיות על היבטי חיים מגוונים. למשל, הן מלוות לא פעם בתופעות לוואי כגון בחילות והשמנה, כאבי ראש ועייפות, שינויים במצב הרוח ועוד. כמו כן חלקן הגדול מייצר מעין התמכרות כך שלא קל להפסיק אותן, וגם לא מפסיקים אותן סתם כך שרוצים, אלא באופן הדרגתי ובליווי רופא.

בשנים האחרונות יש גם עדויות שתרופות לזקפה, כמו ויאגרה, יכולות להשפיע במידה מסוימת לטובה על שפיכה מהירה. הנושא עדיין נחקר, וגם לתרופות אלו יש תופעות לוואי ומצריכות כמובן מרשם, אבל אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה ולשאול איפה הדברים עומדים. בנוסף לכך, אל הצד הקונבנציונאלי של המפה אפשר לצרף מספר משחות אלחוש שתפקיד להקטין את הגירוי של הפין ובכך להאריך את הזמן עד לשפיכה, ואפשר להגיד שגם הקונדום הוא מהצד הקונבנציונאלי. גם הקונדום מקטין את הגירוי הישיר, אבל ברור שלא כולם אוהבים אותו – והדבר מובן.

דרכים אלטרנטיביות לחיזוק כוח גברא

יש לא מעט "פתרונות" על המדף מהצד האלטרנטיבי של הסופר, וגם כאן צריך לבחון באופן מושכל מה יכול להתאים לכם. ראשית, אנו ממליצים כמובן על התוספים של חברתנו, תכשירים המבוססים על 14 מרכיבים טבעיים הפועלים בסינרגיה זה עם זה להגברת הביצועים המיניים, לחיזוק התשוקה ולהנאה מיחסי המין. מהתכשירים שלנו נהנים גברים רבים ברחבי העולם, והם יכולים להועיל גם למצבים של שפיכה מוקדמת. לתכשירים אלו אין תופעות לוואי מדווחות, והם אינם מצריכים מרשם רופא.

מעבר לכך על המדף האלטרנטיבי יש דרכים מגוונות כגון דיקור סיני וצמחי מרפא. מקום נכבד יש גם ליועצים המיניים שיכולים להמליץ על דרכים כגון אימון של מערכת העצבים על ידי אוננות מתוזמנת, שיחות עם בת הזוג לגבי מה שהיא אוהבת, הארכת המשחק המקדים, התמקדות בהיבטים אחרים של המשגל ולא דווקא בפין, הסכמה שבמשגל הראשון תהיה גמירה מהירה ולאחר זמן לא רב משגל נוסף, וכן הלאה. יש לציין כי שיחה פתוחה וכנה עם בת הזוג יכולה לחסוך הרבה כאבי לב, מפחי נפש ותחושת אשמה או בושה, שכן בשיחות כאלו מגלים שהאינטימיות, המשחק המקדים והקרבה הרגשית חשובות לה לא פחות ואפילו יותר ממה שהגבר מכנה "ביצועים" במיטה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »