אימפוטנציה – טיפול טבעי ללא תופעות לוואי

אימפוטנציה היא תופעה שפוגשת הרבה גברים במהלך החיים אך היא אינה גזרת גורל ויש מספר דרכים לשפר את המצב, לחזור להנות בטבעיות ובספוטניות.

זמן קריאה : 5 דקות

שיתוף :

Love story. In love couple hug and kiss on the bed near the window in the morning. Love, couple, he and she, together. Side view

אימפוטנציה נקראת גם אין אונות, מצב שבו הגבר מתקשה להגיע לזקפה ולשמור עליה במהלך קיום יחסי מין, בנוסף לפעמים זה מתבטא גם בשפיכה מהירה. מצב זה יכול להיגרם על ידי סיבות פיזיות ופסיכולוגיות שונות, כגון מחלות מסוימות מטח ודיכאון.

זה לא סוד שגברים רבים מתמודים כיום עם בעיות זקפה, לאין אונות / אימפוטנציה יכולה להיות השפעה משמעותית על איכות חייו ומערכת היחסים של הגבר, לכן חשוב מאוד לפנות לטיפול אם אתה חווה תסמינים. ישנם מספר אפשרויות טיפול בניהם טיפול תרופתי, שינויים באורח החיים או כמוסות טבעיות לחיזוק האון הגברי.

מה הם הגורמים לאימפוטנציה ?

יתר לחץ דם וסכרת – יכולים להגרום לירידה משמעותית בתפקוד המיני אם מזניחים אותם ולא מטפלים בהם בזמן. בנוסף ישנם תרופות אשר יכולות להשפיע על כח הגברא לרעה.

לחץ, מטח או חרדה – יכולים להוות גורם מרכזי לירידה בתפקוד הזקפה וגם בשפיכה המהירה. מצבים של לחץ ממושך או דאגה מתמדת יכולים להוביל גבר לסבול באין אונות, בנוסף לכך חשש לפני קיום יחסי מין נקרא גם חרדת ביצוע גורם בעצם לפגיעה זמנית ביכולות הזקפה.

חוסר בפעילות גופנית סדירה – פעילות גופנית מחזקת את כלי הדם, פעילות קבועה משפרת את זרימת הדם וכמובן שגם את זרימת הדם לפין, גורם הכרחי לזקפה.

עישון ואלכוהול – שני אלה מגדילים באופן משמעותי את הסיכוי לאימפוטנציה כתוצאה מצריכה מרובה או מופרזת.

אימפוטנציה

איך אפשר למנוע אימפוטנציה ?

אם אתם עדיין לא סובלים מאימפוטנציה מצבכם מצויין! כ- 50% מהגברים כיום חווים אימפוטנציה בכל הגילאים! יש דרך למנוע את האימפוטנציה מראש וגם לשפר את המצב בעזרת כמה הרגלים פשוטים שישפרו לכם את אורח החיים ואת האון הגברי.

  1. שמרו על אורח חיים בריא – שמרו על תזונה בריאה, התעמלו באופן קבוע ושמרו על משקל תקין, הימנעו מצריכת אלכוהול מופרזת והפחיתו מעישון
  2. מחלות לב וכלי דם – אם אתה סובל מלחץ דם או סכרת מומלץ מאוד לאזן אתם עם טיפול מהרופא ובמקביל להפחית את כמות הסוכרים שאתה צורך כדי להמזער כמה שיותר את הנזק הצפוי לתפקוד המיני.
  3. הפחתת מתח וסטרס – לחץ יכול לתרום מאוד להופעה של אימפוטנציה, נסו לה נוס להפיחת מתח באמצעות ספורט, טכניקות הרפיה או ייעוץ יכולות לעזור.
  4. תקשורת עם בת הזוג – לפעמים אימפוטנציה יכולה להיגרם מחוסר תקשורת בין בני הזוג ולתסכל נורא את אחד הצדדים. דברו עם בת או בן הזוג על הדברים למען יחסי מין טובים יותר לאורך זמן.
  5. תרופות – שימוש בתרופות מסויימות כגון תרופות לטיפול במחלות לב, נגד דיכאון, יתר לחץ דם ותרופות להרזיה יכולות להשפיע על זרימת כלי דם אל איבר המין, במידה ואתם חווים ירידה בתפקוד במיני בעקבות תרופות מסויימות או טיפול מסוים ניתן שלקול טיפול חלופי שלא פוגע בתפקוד המיני.
  6. ניתוחים – ניתוחים מסויימים באזור האגן ואיבר המין יכולים לפגוע במנגנוני הזקפה, מערכת העצבים כגון : כריתת הערמונית, כריתת החלחולת, ניתוחים בכלי הדם, ועוד.
  7. הפחיתו צפייה בפורנו – צפייה בפורנו באופן קבוע יכולה לגרום לסף גירוי מיני גבוהה, בנוסף סרטי הפורנו ״מוכרים״ לנו שקרים כיוון שהסקס לא באמת נראה ככה במציאות, דבר זה גורם לציפיה מהסקס וכאשר הדבר לא קורה נגרם – קושי בהשגת זקפה.

אז מה ה-פתרון לאימפוטנציה ?

אימפוטנציה היא אומנם מצב מתסכל שיכול להשפיע לא רק על חיי המין, אלא גם על האינטימיות בזוגיות, חיי היום יום והמצב רוח. אך זוהי אינה גזירת גורל ואפשר לטפל בה ולפתור את הבעיה. קיום ישנם פתרונות רבים ל-טיפול באימפוטנציה ולשיפור כח הגברא. לדוגמא :

  • ויאגרה וסיאליס – כדורים כימים שמקבלים בבית מרקחת כגון שצריך לקחת זמן יחסי לפניי האקט כדי שיפעלו לאותה פעם של ויאגרה וסיאליסקיום היחסים. (פתרון זמני רגעי בלבד) מומלץ להתייעץ עם הרופא לפניי שלוקחים תרופות אלו כיוון שלא לכולם הן מתאימות ויכולות לגרום לתופעות לוואי או נזק לבריאות.
  • ניתוחים – כגון השתלת תותב, עבור גברים מסויימים ייתכן שיהיה צורך בניתוח והשתלת מכשירים שיעזרו להגיע לזקפה.
  • זריקות לאיבר המין – עוד פתרון הוא קבלת זריקות של תרופות כגון אלפרוסטדיל ישירות אל רקמות הפין ובכך להרחיב את כלי הדם ושפר את הזרימה של הדם לפין.
  • מכשירי ווקום לזקפות – ישנם מכשירים המשמשים ליצרית זקפה דרך ווקם סביב הפין השואב דם לרקמות הפין, פתרון זה אינו מומלץ ויכול לפגוע באיבר המין יותר מאשרהתועלת שהוא יעשה.
  • טנטרה – תרגול רוחני העוזר לאנשים להתחבר לגופם ולבני הזוג שלהם, ועל ידי שיפור הבריאות הגופנית וההרגשה הכללית שלהם לעזור גם לאימפוטנציה. טנטרה מקדמת הרפיה והפחתת מתח תוך כדי תרגול שיכול להועיל לאין אונות.
  • צמחי מרפא – צמחים יחודיים הידועים בכל העולם כבעלי סגולות שמשפרים את הפתקוד המיני באופן טבעי, ללא כל סכנה לבריאות וללא תופעות לוואי. כתוצאה מהצתברות הצמחים בגוף הזרימה של הדם לפין טובה הרבה יותר והזקפה מחזיקה לזמן רב יותר.

טיפול טבעי באימפוטנציה

לעומת הטיפולים הרפואיים שלא באמת פותרים את הבעיה אלא מספקים פתרון זמני שעלול פחות ופחות להשפיע עם הזמן. ובנוסף יכולים ליצור תופעות לוואי לא נעימות ולפגוע בבריאות. הטיפול הטבעי באין אונות הוא האפקטיבי ביותר לטווח הארוך ומשפיע לאורך זמן ללא תופעות לוואי או כל פגיעה בבריאות המאפשר המאפשר לקיים יחסי מין ללא תכנון מראש (בספונטניות ). פתרון פשוט וקל ללא צורך במרשם רופא.

זוהי בעצם מעין ויאגרה טבעית אשר מורכבת מרכיביים טבעיים בלבד, בניהם צמחי מרפא ויטמינים ומינרלים לדוגמא תמצית אמפידיום אשר בסגולותיה לחזק את זרימת הדם אל הפין, לעורר יצר מיני ובנוסף לחזק ולהגביר את הזקפה. הצמחים והויטמינים נחקרו בכל העולם והוכחו כמועילים במיוחד לכוח הגברא.

הפורמולה של התוסף תזונה הטבעי גברא אנרג׳י מורכבת מ-14 רכיבים שלכל אחד תרומה משלו ל-תפקוד מיני, כמו כן כל המרכיבים עובדים בסינרגיה ועל פי כך היעילות שלהם חזקה יותר, השילוב בניהם יוצר למעשה ויאגרה טבעית חזקה ומאוזנת היעילה מאוד בפתרון מצב של אימפוטנציה (אין אונות). היתרונות של הם :

  • חיזוק הזקפה
  • שיפור בכוח הגברא והאון הגברי
  • העצמת תחושת הגבריות
  • האלעת החשק המיני
  • השהיית שפיכה
  • מאפשר ספונטניות
  • אנרגיה מינית גבוהה יותר
  • משפר איכות וכמות זרע 
  • מעלה רמת טוטסטרון

איך הגברא אנרג׳י עובד ?

השימוש בתוסף התזונה גברא אנרג׳י הינו יומיומי – 2 כמוסות כל בוקר (בלי קשר לקיום היחסים) לאחר זמן קצר הצמחים מעודדים את הזרימת הדם לאיבר המין, מפחיתה את הסטרס, מחזקים את האון הגברי ואפשר להרגיש את ההשפעה. צמחי המרפא והויטמינים נצברים בגוף ומשפיעה לאוך זמן ומאפשרים להיות ספונטנים לאורך כל היום!

גברא אנרג׳י מגיע באריזה של 180 כמוסות שמספיקים לך ל-3 חודשי שימוש. אך גם לאחר סיום הכמוסות השיפור נצבר בגוף ומשפיע לזמן נוסף המשתנה מגבר לגבר. רוב הלקוחות שלנו מזמינים פעם בחצי שנה או שנה.

החברה המייצרת :

טבע דיירקט האחראית על הייצור של הגברא אנרג׳י, חברה ישראלית בעלת ניסיון רב בתחום תוספי התזונה הקיימת כבר 26 שנה, הייצור מפוקח על ידי משרד הבריאות והתקנים המחמירים של ה-GMP. תוך שימוש ברכיבים באיכות הכי גבוהה יצרנו את גברא.

החזון שלנו – אנחנו מאמינים שלכל אחד ואחת מגיע לקיים יחסי מין מהנים ומספקים, לכן גברא כאן כדי שתהנו יותר מהסקס והאינטמיות בזוגיות באופן טבעי וללא חששות.

אנחנו יודעים שהנושא רגיש ולכן אנחנו מספקים שירות ומשלוח דיסקרטים לחלוטין.

לחיזוק האון הגברי ושיפור הביצועים במיטה לחץ כאן להזמנה דיסקרטית.

מהי חרדת ביצוע ואיך היא יכולה לגרום לאימפוטנציה ?

חרדת ביצוע נגרמת מלחץ, התרגשות או מתח כללי המשפיע על הגבר ויכול ״לחבל״ בתפקוד המיני שלו, מצב זה נפוץ מאוד ולגיטימי .זה יכול להיגרם לאחר לחץ בעינייני העבודה מתח או סטרס שמגיעים בעקבות אירוע שקרע לאחרונה אי שקט נפשי. בנוסף יכול להיות מצב של בעיות חד פעמיות בזקפה כתוצאה מהתרגשות לפני קיום היחסים ותהיות לגביי התפקוד המיני של הגבר והאם הוא יצליח לספק את הבת הזוג.

אימופוטנציה מעל גיל 50

מעל 40% מהגברים מעל גיל 50 סובלים מאימפוטנציה, מעבר לכל הסיבות היכולות ליצור בעיות ביכולת הגברית גם הגיל משחק תפקיד לא קטן.

ירידה בטסטוסטרון, ירידה ביכולת ובאנרגיה המינית, תזונה לא בריאה וניתוחים. כל אלה משפעים רבות על תפקוד הזקפה אצל גברים מעל גיל 50 חשוב להיות קשובים לגוף ולא לחכות יותר מידי לאחר הירידה בתפקוד שכן ככל שעובר הזמן ככה התפקוד המיני נפגע עוד יותר.

בנוסף כדאי לבצע בדיקות שגרתיות כדי לאתר מוקדם את בעיית האין אונות (אימפוטנציה) ולטפל בה כבר מהתחלה כדי לצמצם את הבעיה כמה שיותר. כאשר ישנם גברים שלא יכולים לקחת ויאגרה או סיאליס בשל בעיות בריאותיות אחרות או לאחר ניתוחים כאלה או אחרים, הויאגרה הטבעית (גברא אנרגי) מציעה תחלופה טבעית ובטוחה לתרופות אלו ואף עוזרת לפתור את הבעיה מהשורש.

לפרטים נוספים וייעוץ דיסקרטי חינם עם אחד מהמומחים שלנו לחצו כאן >>

או התקשר 1-700-50-50-90

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »