ירידה בחשק המיני – תפקוד מיני לקוי

מה קורה בעולם מושלם, אידיאלי, שהכול בו טוב, שהכול בו דבש? החשק המיני בעיצומו ובמילואו בכל רגע נתון, התפקוד מושלם ובהתאם- ההנאה. לצערנו, העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם לא מושלם, רחוק מלהיות אידיאלי. רבים מאתנו נתונים בלחצים ובאילוצים רבים, אצים- רצים במרוץ עכברים תובעני אחרי הזנב של עצמנו ולא מייחדים זמן איכות לדברים החשובים והמהנים שבחיים.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Handsome man in an elegant suit giving a bouquet of yellow tulips. Valentine's Day, Women's Day, Mother's Day. Wedding concept. Copy space.

ירידה בחשק המיני עלולה להיגרם מגורמים רבים, קל וחומר מצירוף שלהם: בעיות בריאותיות (לחץ דם גבוה, סכרת ועוד) שתיית אלכוהול, עישון סמים, כדורים נוגדי דיכאון ועוד. גם לחצים כלכליים שאינם נותנים מרגוע ומנוחה לגוף ולנפש מהווים סיבה לירידה בחשק המיני. אבל גם בהינתן מצב מתמשך של ירידה בחשק אין סיבה להיכנע למצב ואין סיבה  להיוותר בחוסר אונים שיכול לגרום לאימפוטנציה.

למידע על חוסר חשק מיני ועישון לחץ

כמוסות שאינן מחוללות נסים אבל עושות נפלאות

לרשות מי מכם שחשים ירידה בחשק המיני ואינם נהנים מחיי אהבה טובים, מוצעות כמוסות העשויות לחולל שינוי קיצוני ושיפור משמעותי בחוויה המינית – כמוסות גברא  על טהרת הרכיבים הטבעיים. הכמוסות, המכילות תערובת צמחים ייחודית, מגבירים, משדרגים ומעצימים את ההנאה מהמין.

רכיבי הכמוסה מאושרים לשימוש בכל רחבי העולם, לרבות, כמובן, בישראל. גברים שניסו והתנסו בקיום יחסי מין לאחר נטילת הכמוסה מדווחים על חוויה מתקנת, על הנאה שכמוה לא חוו מזה זמן ואולי מעולם לא. שיפור בחוויה המינית כתוצאה מעליית מפלס החשק מוסיפה שמחה וחדוות חיים לשני בני הזוג. הגבר חש וחווה שיפור בדימוי העצמי, בביטחון העצמי. הוא משקם את הגבריות שלו, אשר נפגעה ונפגמה בגלל ירידה בחשק המיני וכתוצאה מכך בקושי לקיים יחסי אישות תקינים.

הגברת החשק המיני בחדר המיטות

כמוסות גברא אנרג׳י מאפשרות לגברים ליהנות מחוויה מינית מתמשכת. גברים רבים שנואשו ממציאת פתרון לבעיית חוסר החשק קיבלו, לתחושתם, חיים חדשים עם תחילת נטילתן של הכמוסות. הערך המוסף של השימוש בהן הוא, כאמור, השבת שמחת חיים ושיפור משמעותי באיכות החיים.

בעוד במצב של חוסר חשק ומחסור בחיי אהבה טובים רבצה עננה עכורה מעל הזוגיות והעיבה על המערכת הזוגית, עם השיפור המוחשי והמשמעותי בסקס. כתוצאה משימוש בכמוסה שהשיבה לגברים את החשק ואת האון המיני, סולק הגורם שהעיב והיחסים שבו לקדמותם.

לקריאה על תיבול חיי המין עם גברא 

הניסיון המצוין של מספר רב מאוד של גברים הנהנים מזה זמן משימוש מועיל ופורה בכמוסות גברא אנרג׳י מהווה עדות מוחשית לכדאיות ולתועלת העצומות שבאי כניעה לירידה בחשק ולהשבת החיים המלאים לתקינותם ולסדרם. עצם הידיעה כי כמוסות אלה מצויות, זמינות ונגישות, בהישג יד  של כל גבר הזקוק לחיזוק החשק והאון, משרה רגיעה על הלוקים בתפקודם המיני. הם יודעים- יש מענה ויש פתרון מצוין לבעיה.

מרכז ההזמנות שלנו נכון וזמין לקריאתכם לקבלת ההזמנה העשויה להיות ראשיתו של מפנה מהותי ומשמעותי בזוגיות, באהבה ובמיניות שלכם, הגברים, ושל בת הזוג.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »