3 הרגלים שיכולים לגרום לך לאימפוטנציה

אימפוטנציה היא תופעה רווחת מאוד בגברים לרוב החל מהעשור הרביעי והחמישי לחיים, אך גם גברים צעירים סובלים ממנה לא מעט. לתופעה הזו יכולות להיות סיבות שונות והבשורות הטובות היא שחלק גדול מהן נמצאות בידיים שלכם. הבשורות הפחות טובות הן שאולי תצטרכו לוותר או להמעיט בכמה הרגלים, או לפחות לשנות אותם אם אינכם רוצים להצטרף אל הסטטיסטיקה. במאמר הבא נבחן 3 הרגלים שיכולים לגרום לאימפוטנציה: עישון, אלכוהול ומיעוט בפעילות גופנית.

עישון ואימפוטנציה- מה הקשר?

ובכן, מסתבר שיש קשר ברור מאוד בין עישון לאימפוטנציה. אולי אתם סבורים שיש משהו “גברי” בעישון סיגריה, אבל אם הגבריות שלכם גם מתקשרת לביצועים במיטה – אתם לוקחים סיכון. הניקוטין שנמצא בטבק הסיגריות ובזה שבחבילות משפיע באופן שלילי על כלי הדם. הוא מצטבר ביחד עם מרכיבים נוספים (החברות מוסיפות מאות מרכיבים לטבק הבסיסי) על דפנות כלי הדם. מכאן שכלי הדם הופכים עם הזמן ליותר ויותר צרים, מה שלא מועיל במיוחד לבריאות איך שלא תסתכלו על זה. ובכל הקשור לזקפה, זכרו שהשגת זקפה חזקה ולאורך זמן תלויה ישירות בכמות הדם הזורמת אל הפין. אם כלי הדם הקטנים המגיעים אל האיבר הולכים ונסתמים, הרי שכמות הדם קטנה והמשוואה ברורה . יש לא מעט מחקרים שמעידים על כך, כאשר חלקם מצאו שככל שמעשנים יותר סיגריות כך גובר הסיכון לאימפוטנציה, וגם ככל שמתחילים בגיל יותר צעיר. ומעבר לכך, עצם העישון מעמיד אתכם לסיכון גבוה יותר בכמה מונים מאשר גברים שאינם מעשנים.

אלכוהול – דווקא מעורר מינית, לא?

כן, גברים רבים מעידים שאלכוהול מעורר אותם מינית, ואם נהיה יותר מדויקים הוא מפחית עכבות, חששות וסטרס באופן זמני. אז ייתכן שתגיעו למיטה יותר נמרצים וחופשיים, אך האלכוהול עלול להתברר כידיד בוגדני לאחר זמן מה במיטה. זאת מכיוון שהוא פוגם במסרים שמעביר המוח לפין ולכלי הדם שבו, שכאמור צריכים להתרחב על מנת להשיג זקפה. כך תמצאו את עצמכם עם הרבה תשוקה ומעט יכולת. אבל הבעיה עם אלכוהול אינה נגמרת במשגל אחד. למעשה, אנשים הנוהגים לשתות אלכוהול באופן מופרז ולאורך זמן מסתכנים בפגיעה משמעותית באותה מערכת עצבים שמקשרת בין המוח לפין. למעשה, יש מחקרים שמראים על נזק בלתי הפיך, ובכל מקרה, מי שמגזים עם אלכוהול יכול למצוא את עצמו עם בעיות זקפה אפילו כשהוא פיכח לחלוטין.

כדאי להתחיל לזוז…

סקס הוא פעילות גופנית, ויש לא מעט עדויות להשפעתו הטובה על הבריאות הפיזית והנפשית. אבל גם להיפך: הבריאות הפיזית והנפשית משפיעות על חיי המין. ידוע כי אנשים שאינם מבצעים פעילות גופנית סדירה מסתכנים בבעיות של כלי הדם, משקך עודף, בעיות לבביות, רמות גבוהות של כולסטרול וכן הלאה. כל אלו ידועים גם כמשפיעים לרעה על התפקוד המיני, עד כדי חשש לאימפוטנציה.

אז אם התחביב האהוב עליכם הוא לא לעשות כלום מול הטלוויזיה, כדאי לזכור שלפי מחקרים מי שעוסק בפעילות גופנית סדירה מקטין בשליש את הסיכון לבעיות זקפה. הפעילות הגופנית משפרת את הסיבולת ואת הכוח, מפחיתה משקל ושומנים, מחזקת את מתח השרירים ואת המסה שלהם, וכמובן תורמת לזרימת הדם אל האיברים השונים – גם זה החשוב לכם. בנוסף, ידוע כי פעילות גופנית תורמת להעלאת רמת הטסטוסטרון, ההורמון הגברי, אשר גם הוא משחק תפקיד משמעותי בהשגת זקפה. יחד עם זאת, ראוי להדגיש שאין הכוונה שתהפכו לספורטאים מדופלמים מעכשיו לעכשיו. למעשה, הגזמה בפעילות גופנית עלולה דווקא לגרום לתוצאה ההפוכה, כלומר לירידה ברמות הטסטוסטרון ולתשישות, ובכך לפגום בביצועים המיניים. לכן, כדאי להתחיל לזוז אבל בלי להגזים, ולהיוועץ במי שמבין לבניית תוכנית אימונים הדרגתית.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
אין אונות

איך לחזק זיקפה

זקפה חזקה ומלאה היא יסוד חשוב לחיי מין טובים, מהנים ומספקים – זאת יודעים כל גבר ואישה. ואולם, גברים רבים מגלים באחד הימים, לרוב באופן

קרא עוד »
זיקפה חלשה

חדש! ניתן לרכוש ישירות באתר ללא המתנה לנציג טלפוני!

דילוג לתוכן