טיפולים הוליסטיים לשיפור האון הגברי

גברים ממש כמו נשים, חווים תסכולים, קשיים ואכזבות בחוויה המינית ובאינטימיות בכלל. הגברים בשל האגו שלהם, פוחדים לדבר על זה בגלוי ולכן, הם דוחקים ומכחישים את הכאב. על פי מחקרים שנעשו בעולם, כאשר האישה מביאה את הנושא, דבר זה מחריף את הקושי לזקפה בקרב גברים ומעמיקה אף את הריחוק ביניהם.

זמן קריאה : 2 דקות

שיתוף :

Healing Hands. Spiritual Healer Working with Client, Transferring Energy

רוב הקשיים לאין אונות או שפיכה מהירה מצד הגברים, נובעת למעשה מקשיים רגשיים ולא פיזיולוגיים.זו הסיבה, כי טיפולים הוליסטיים לשיפור האון הגברי, עשויים להשפיע לטובה.

ירידה בחשק הגברי, היא גם תופעה שגורמת לאי אונות הבעיה היא למעשה להגיע לזקפה אבל מאחורי כל זה, מסתתר עולם רגשי שלם כגון ירידה בשמחת החיים, חרדות פחד , שינויים הורמונאליים, מריבות עם בת הזוג, חסך באינטימיות , גיל המעבר ועוד. לפי הרפואה הסינית, אנרגית "צ'י" חזקה היא זו שעומדת מאחורי כל דבר שנחשב כמצליח במיטה. על פי התורה הסינית, אנרגיה זו, מגיעה מהכליות ומאוחסנת בתאי  הזרע. עוד שחקן שקשור לאין אונות, הינו הדם לא הסוג שלו, כי אם איכותו, יכולת הזרימה הטובה שלו. על פי התורה הסינית, האיברים שמשפיעים על בעיות זקפה ואין אונות הם הכליות והכבד שאחראי לזרימת הדם ולהזנת השרירים.

הימנעות ממין למשך 10 ימים לשיפור האון הגברי

היות והאנרגיה הגברית, מאוחסנת בתאי הזרע, הסינים מאמינים כי כאשר הגבר אינו פולט, האנרגיה נשארת בגופו, כך שהוא מתחזק יותר ולכן, הסינים כחלק של טיפולים הוליסטיים לשיפור האון הגברי, ממליצים על צום מיני לעשרה ימים. גם שינוי תזונתי שמכיל מאכלים בריאים כגון חלבונים, פירות יבשים וירקות טריים יעלה את ה"צ'י" בקרב הגברים. גם באמצעות דיקור ותזונה נכונה ניתן לפתור את בעיית האי אונות בקרב גברים רבים. לא מומלץ לקחת תרופות שונות שמציעה לכם הרפואה הקונבנציונאלית, היות ולא תמיד הבעיה היא פיזיולוגית, כי אם הבעיה היא לרוב רגשית.  הרפואה הסינית  המושתת על טיפולים הוליסטיים כגון איזון הגוף, כאשר העיקרון המנחה תורה זו שהיא עתיקת יומין, הינה הסתכלות על גוף האדם כעל חלק מהיקום, תוך שילוב של צמחי מרפא טבעיים.

תרופות טבעיות לריפוי האון המיני בשילוב טיפולים הוליסטיים

הג'נסינג הקוריאני נחשב כצמח שמשפיע על האנרגיה הגברית. צמח זה, תורם לשיפור החיוניות, הצמח מעלה את הורמון טסטוסטרון וכן, שיפור בספירת ותנועתיות תאי הזרע בגברים שסובלים גם מבעיות פוריות. הג'נסינג הקוריאני ברפואה הסינית נקרא גם בשם "אפרודיזיאק" כשאר הוא תומך באברי הרבייה ומחזק את התשוקה המינית. מדובר למעשה על שיפור בליבידו ובתפקודי הזקפה וכן הגברת זרימת הדם לאזור אברי המין. הג'נסינג הקוריאני, אף משמש לחיזוק מערכת הלב וכלי הדם וכן, מאזן מתח נפשי ופיזי ותומך במנגנוני ההגנה הטבעיים בגוף. גם טיפולים כגון שבירת מחסומים רגשיים כגון תטא הילינג, מסייעים בפן הרגשי של גברים רבים. זהו תהליך מדיטטיבי שיוצר ריפוי פיזי, פסיכולוגי ורוחני באמצעות מחשבה ממוקדת ותפילה אל הבורא.

שילוב של צמחי מרפא וכן כאלה שניתנים גם באמצעות כמוסות כמו גברא אנרג׳י, עשויות להשפיע כאשר שני סוגי הטיפולים משולבים יחדיו כמוסות אלה, מבית טבע דיירקט כבר מיוצרים למעלה מ-20 שנה ושיפרו לעשרות אלפי גברים את חיי המין והחזירו להם את ביטחונם הגברי. אז למעשה, הכול בסדר בתוכנו וגם המיניות שלנו, היות ואנרגיה מינית היא אנרגיה בריאה והאפשרות העילאית של החיבור שלנו עם אחר.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »