מהו גודל פין ממוצע ומה נחשב פין קטן

איך אני יודע אם הפין שלי קטן, ממוצע או גדול? מה אורך הפין הממוצע והאם הגודל משפיע על היכולת או סיפוק האישה ביחסי המין ? כל התשובות בפנים.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

פין קטן

מה לא נכתב על גודלו של הפין? מה לא נרמז על פין גדול כסמל לגבריות חזקה ובטוחה, ולהיפך – על פין קטן כסמל ליכולת נמוכה ומאכזבת במיטה. האמת היא, שחלק גדול מהתפיסות שלנו לגבי גודלו של הפין וחשיבותו לעונג ביחסי המין, פשוט אינן נכונות. גם התפיסה של גברים רבים, הנוטים להתבייש באיבר מין שנחשב בעיניהם לקטן, אינה מציאותית. אז בשורות הבאות נעשה סדר ונסביר מה נחשב לפין קטן, מהו הממוצע ומהו פין גדול, והאם לכל זה יש קשר ליחסי המין.

נתונים מספריים על גודלו של הפין

איך אני יודע אם הפין שלי קטן, ממוצע או גדול? זוהי שאלה שכל גבר ישאל את עצמו כמה פעמים בחייו. את התשובה לכך ממש לא כדאי לחפש בסרטים הפורנוגרפיים למיניהם, שם נדמה כי הגודל הממוצע הוא ענק, ואף מבצעים מניפולציות להגדלת הנראות של הפין. גם לא כדאי לחפש את התשובות בפוסטים ודעות ברשתות החברתיות, ובכלל – כדאי להמעיט בחשיבות של תפיסות תרבותיות שאינן מציאותיות. מה שכן כדאי לעשות, הוא להכיר את הנתונים המגיעים מסקרים ממשיים שנערכו על אוכלוסיות גדולות של גברים. 

על פי הסקרים, גודלו הממוצע של פין בעת זקפה נע בין 12 ל- 16 ס"מ, כאשר הממוצע הכללי עומד על מעט יותר מ- 13 ס"מ. אז כן, מי שנמצא מעל לגודל הזה יכול להגיד שיש לו פין גדול, אבל מה עם מי שנמצא מתחת? כאן הדברים שונים, מפני שפין בגודל 11 או 10 ס"מ בעת זקפה אינו "קטן" אלא פשוט מתחת לממוצע. על פי ההגדרה הרשמית, פין קטן הוא כזה שאורכו בעת זקפה הוא 7.5 ס"מ, וזוהי בדיוק הנקודה שממנה ומטה קיימת אפשרות להתערבות רפואית.

באופן שאולי יפתיע חלק מהקוראים, אורכו של הפין בזקפה אינו הגורם המשמעותי ביותר לנשים, ולמעשה הוא פחות חשוב מאחרים. מבחינת האורך, אין הבדל ממשי לגבי היכולת לספק את בת הזוג בכל האורכים, עד לפין ממש קטן, מאחר שאזור הגירוי בנרתיק נמצא בעומק של סנטימטרים בודדים. מה שיותר משפיע הוא עוביו של הפין בעת זקפה, העומד בממוצע על 10 ס"מ, אך גם כאן ההבדל אינו משמעותי במיוחד. 

עוד נקודה שכדאי להתעכב עליה היא אורכו של הפין במצב רפוי. לכאורה, אין לכך כל קשר לביצועים בחדר המיטות. למעשה, בסקרים שנערכו עם נשים שנשאלו מהו הגורם המעורר התרשמות מאיבר המין הזכרי, רבות מהן השיבו שמה שמרשים אותן הוא דווקא גודלו בעת רפיון. אם כן, האורך הממוצע של פין במצב רפוי עומד על כ- 9 ס"מ, אך שוב, אין בכך לומר שפין קצר יותר ברפיון הוא בהכרח פין קטן. לפי ההגדרה הרשמית, פין שאורכו נמוך מ- 4 ס"מ בעת רפיון נחשב לקטן. וכאמור, בהקשר הזה ההשפעה אינה על היכולת לענג את בת הזוג במיטה, אלא על הרושם שהדבר עשוי ליצור אצל נשים מסוימות.

כיצד מודדים את אורך הפין

עכשיו, כשאתם מכירים את הנתונים האמיתיים לגבי גודלו של הפין, אפשר לעבור אל המדידה באמצעות סרט מדידה או סרגל (הסרגל עשוי לתת תוצאות מעט קטנות יותר עקב היעדר גמישות). חשוב לבצע יותר ממדידה אחת, גם במצב רפוי וגם במצב זקפה, ולמעשה לבצע כמה מדידות לאורך מספר ימים בבוקר, בצהרים ובלילה. זאת מפני שגודלו של הפין משתנה עם השעות והימים, בהתאם לתנאי טמפרטורה (עדיף למדוד בטמפרטורת החדר הרגילה), בהתאם לרגיעה או למתח נפשי, לפי מצב של עוררות מינית, ועוד.

את המדידות עצמן מבצעים על ידי הצמדה של הסרגל או של הסרט אל החלק בו מתחבר הפין אל תחתית הבטן, והבאתו אל קצה הפין. לאחר מכן עוברים אל מדידה של העובי וכאן כבר חייבים סרט מדידה, אותו מקיפים סביב חלקו העליון והיותר עבה של הפין. כאמור, יש לבצע כמה מדידות של האורך והעובי בהזדמנויות שונות, לחבר את כל התוצאות ביחד, לחלק במספר המדידות, וכך יתקבל הממוצע.

אני חושב שיש לי פין קטן – מה לעשות?

קודם כל, תמדדו את אורך הפין ותשוו לתוצאות. סביר מאוד להניח שתגלו שאין לכם פין קטן. שנית, זכרו כי בסופו של דבר גודלו של הפין הוא לא הגורם העיקרי שמשפיע על ההנאה המינית של נשים. אז אל תלכו שבי אחרי שמועות תרבותיות, וזכרו שמבחינת האישה הדברים החשובים יותר הם האינטימיות, המשחק המקדים, האווירה והרומנטיקה, שמגרים אותן אפילו יותר מהחדירה (שגם היא כמובן חשובה).

באותו הקשר, שיחה כנה ופתוחה על חיי המין שלכם ועל מיניות בכלל, תוכל לעזור מאוד להרגשה. אם אתם מודאגים לגבי ההנאה של בת הזוג, דברו איתה בכנות ושאלו מה היא אוהבת במיטה, מה מגרה, מרגש ומדליק אותה. סביר להניח שהתשובות יפתיעו אתכם. ולבסוף, זכרו שגברים רבים מרגישים שהפין שלהם קטן יותר ממה שהיו רוצים, ושאף קיים איזה עיוות פסיכולוגי שמקטין את המציאות. אז ייתכן מאוד שהפין שלכם נראה גדול יותר לעיניה של בת הזוג ממה שאתם חושבים.

האם אפשר להגדיל את הפין?

אם אני לא מרוצה מהגודל ובכל זאת רוצה להגדיל את הפין, האם זה אפשרי ? כן בטח אך חשוב לדעת כמה דברים לפני.

לא קיימות כדורים או תרופות המגדילים את הפין ואין כזה דבר פתרון קסם. הדרכים היחידה להגדיל את הפין היא בעזרת ניתוח, השתלות, הזרקות וטיפולים פיזים. בנוסף חשוב לבצע הליך רק עם כירוגים בעלי ניסיון רב ויש להיזהר מכל מיני תכשירים ושיטות שאין להם סימוכין מחקריים. צריך גם לדעת שיש בכך סיכונים לאיבר המין ותפקודו התקין. עם זאת לעיתים קרובות מדובר בתוצאות זמניות המחזיקות לתקופה של כשנתיים, שלאחריהן יהיה צורך בטיפול נוסף.

התקשר כבר עכשיו !
 ותוך זמן קצר תחוש בהבדל!
גברא אנרג'י gavra nrg
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »