תרגילים לשיפור המיניות: תרגילים לחיזוק האון הגברי

מבקשים לשפר את האון הגברי שלכם וליהנות מחשק מיני מוגבר מוזקפה יותר איתנה וממושכת? קודם כל כדאי לכם לשפר את הכושר הגופני עם אימונים ותרגילי התעמלות. ואם אתם רוצים לדעת איך לשפר את האון הגברי בעזרת תרגילים, הנה רשימה של תרגילים שיכולים לעזור.

זמן קריאה : 3 דקות

שיתוף :

tinywow_pexels-klaus-nielsen-6303731_31730283

תרגילי התעמלות התורמים לשיפור האון הגברי

במחקר שנערך על שיפור האון הגברי לגברים סובלים מאין אונות קלה עד בינונית (לרוב נגרמת מאי ספיקת מסתמי הורידים בפין), התגלה כי אצל שמונים אחוז מהגברים שהתעמלו בתרגילים ייעודיים לאון הגברי, חל שיפור ניכר באיכות וברמת הזקפה. תרגילים אלו כללו חיזוק של שרירי אגן והירכיים כשלוש פעמים בשבוע, בעיקר על בסיס כיווץ והרפיה. מדובר בשרירים הנוטלים חלק במנגנון הגורם לזקפה, ולכן חיזוקם מוביל לשיפור משמעותי באספקת הדם לאזור של האגן, מה שמסיי גם בשיפור של זקפה. זאת, לצד תרגילים שמסייעים בהפחתת מתח נפשי, שגם הוא עלול לפגום בכושר המיני.

לפניכם דוגמאות לסוגים שונים של תרגילים התורמים לשיפור האון.

תרגילי קיגל לחיזוק רצפת האגן 

בין השרירים השונים המשתתפים במנגנון הזקפה, יש מקום חשוב לשרירי רצפת האגן. שרירים אלו מסייעים בהגברת זרימת הדם לאזור, יוצרים לחץ על בסיסו של הפין, וכך מונעים מצב של בריחת דם מהפין במהלך זקפה. הם גם מסייעים בריקון של צינור השופכה. אי לכך, שרירי רצפת אגן חלשים ורפויים מקשים על הגעה למצב של זקפה ושמירה עליה. 

התרגילים לחיזוק רצפת האגן בשיטת קיגל מבוססים על כיווץ והרפיה של השרירים באזור למשך פרקי זמן משתנים. התרגיל הבסיסי מורכב מכיווץ של שרירי האגן למשך כחמש שניות ולאחר מכן להרפות. על התרגיל יש לחזור בין עשר לעשרים פעם, כפעמיים או שלוש בכל יום. ניתן לבצעו במגוון מנחים בעמידה, ישיבה על גבי כיסא, ובשכיבה עם הרמה של הברכיים. כמו כן, ניתן לשפר את מצב שרירי האגן בעזרת מכשיר ביופידבק מיוחד, המכונה קייגול בוסט, המספק מערכת אינטנסיבית של אימונים עבור תרגילי קיגל כולל הדרכות, אימונים, מעקב וביופידבק.

תרגילי יוגה לרגיעה ושיפור תפקוד הגוף

למי שהבעיה באון שלו נובעת מרמות גבוהות של סטרס, כדאי לנסות להתאמן ביוגה. זוהי שיטת אימון רוחנית השואפת לאזן בין הגוף לנפש בעזרת מנחים שונים, נשימה ומדיטציה. אימוני היוגה תומכים באון הגברי על ידי הפגת מתחים, שיפור זרימה של הדם בגוף, שיפור תפקודי ריאה ולב, ועוד.  למשל, תרגול יוגה בתנוחת נשר מחזק את שרירי האגן ומגביר זרימת דם לאזור איבר המין. לביצוע התרגיל יש לעמוד בפיסוק קל ובברכיים לא נעולות, ולרדת למטה באופן בו משקל הגוף יטה לרגל שמאל. כעת מעבירים את רגל ימין מעל הירך השמאלית ומחזיקים בתנוחה למשך חמש נשימות מלאות. על הפעולה יש לחזור גם עם רגל ימין.

תרגולי פילטיס לחיזוק שרירי אגן וליבה

בעזרת תרגילי פילאטיס ניתן לחזק את שרירי הליבה, ואת שרירי האגן במהלך תנועה, מה שמוביל גם לשיפור הזקפה והאון. שיטה זו מורכבת משורה ארוכה של תרגילים. למשל, אפשר לשכב על הגב על גבי מזרון יוגה או שטיח, עם זרועות לצידי הגוף וברכיים מכופפות, באופן שהגב התחתון מקומר ולא נוגע ברצפה. ממנח זה מרימים מעט את האגן כך שהגב התחתון יגע ברצפה, פעולה הדורשת לכווץ את שרירי האגן. בתנוחה זו יש להישאר למשך חמש שניות ולבצע את התרגילים כעשר פעמים ברציפות.

פעילות אירובית לחיזוק הגוף ושיפור הזקפה

מי שמבקש לשפר את האון הגברי באופן הכי פשוט ועצמאי, ללא צורך ללמוד טכניקות בנושא, יכול פשוט לבחור בפעילות אירובית המועדפת עליו. פעילות כזו יעילה בייחוד למי שרוצה לשפר את זרימת הדם לאיבר המין. למשל, אפשר ללכת הליכה מהירה שלוש עד ארבע פעמים בשבוע למשך חצי שעה בכל פעם. פעילות זו משפרת את מצבה של מערכת כלי הדם והלב, מה שגם ישפר את האון הגברי והזקפה. כמו כן, ניתן לבחור בפעילות אירובית נוספת כמו ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים.

מיינדפולנס לרגיעה והסרת הסחות דעת 

מי שמוצא שבעיית האון הגברי שלו נובעת מעומס יתר, כלומר מהרבה לחצים שמונעים ממנו להיות ממוקד באקט המיני, כדאי להתחיל לתרגל מיינדפולנס. מדובר בשיטת תרגול ומדיטציה מרגיעה במיוחד, השמה את הדגש על נוכחות מלאה ברגע, בעזרת כל החושים שלנו. לשם כך יש לתרגל במהלך מגע מיני נשימה ותשומת לב בתחושות שונות, כמו מגע העור של בת הזוג, הקול שלה, ריח גופה, המראה של גופה, טעם העור שלה וכדומה. גישה זו מסייעת ביצירת חוויה מינית הרבה יותר רגועה, מענגת ומשחררת, מה שגם מסייע בהגברת האון הגברי והארכתו.

תמיכה טבעית להגברת האון

לצד תרגילים התורמים להגברת האון הגברי, כדי לשפר את הזקפה והחשק המיני, חשוב לשמור על תזונה נכונה ועל אורח חיים בריא וכמה שפחות לחוץ. כמו כן, מומלץ לצרף לשגרת היום את תוסף המזון שלנו להגברת האון הגברי. מדובר במוצר טבעי לגמרי, מאושר על ידי משרד הבריאות, שאינו נדרש במרשם רופא ושאין לו תופעות לוואי. 

המוצר מבוסס על נוסחה ייחודית בעלת ארבעה עשר רכיבים טבעיים איכותיים, שהשילוב ביניהם תורם לשיפור האון הגברי, מעלה את רמת החשק, מגביר את ההנאה מהאקט עצמו ומאריך אותה. יש לצרוך את  התוסף מידי יום למשך שלושה חודשים, כאשר התוצאות יורגשו כבר אחרי שבועיים או שלושה, ואילו ההשפעה הטבעית ממשיכה עוד מספר חודשים לאחר הפסקת הצריכה.

קראו בנוסף על תרגילים לשפיכה מוקדמת >>

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך
העלאת החשק המיני

איך להעלות את החשק המיני – המדריך לתשוקה המינית

כולנו מרגישים את זה, ירידה בחשק המיני, תופעה שלעיתים נראית כמו צל חולף, אך למעשה עשויה להפוך למרחב רחב ומטריד בחיינו הזוגיים. השגרה השוחקת, הלחצים המתמידים של העידן המודרני והמציאות הדינמית בה אנו חיים משפיעים לא רק על היחיד, אלא גם על הזוגיות שלנו, גורמים לדעיכת האש שבין בני הזוג

קרא עוד »

אין אונות בגיל 70 – האם זו סוף החיים המיניים?

בדרך כלל, עם העלייה בגיל מעל 70, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות וירידה בתפקוד המיני. אין אונות היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים מבוגרים, והיא פוגעת מאוד ביכולת לקיים יחסי מין. הגיל המבוגר לבדו אינו האחראי לבעיות אין אונות.

קרא עוד »